دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عکسای دوتایی...(suju pic)+یه توضیح

سلام...

روزای بهاریتون بخیر...هوا بس ناجوانمردانه عالیه...ما همچان سفر نرفتیم..میریم به زودی حالا اگه عمری بود...

همچین این موقع شب هوس کردم از سوجو دوتاییشانو چند عکس بذارم..حالا کاپلی غیر کاپلی..همینجور یهویی مثلا...اره..

فقط قبلش...

عزیزای دل...پست قبلی باران خدافظی نبود که باهاش خدافظی میکنین ...بچم فقط گفت فیکش از اینجا ...به یه جا دیگه میره...ک هرکی ایمیل بده میگه کجا...اذیت شده...ما هممون اذیت شدیم...هممون تن لرزه داریم..حالا باران تصمیم گرفته بره یه جایی که امنیت داشته باشه تنش نلرزه همین..اینجا رو باز اپ میکنه باز عکس و خبر میذاره...اصلا هم باورش درمورد ایونهه..کیومین..شیچول عوض نشده محض اطلاع بعضیا...هیچ کس از بچه های اینجا باورشون تغییری نکرده اگه یه چیزی میگن بابت اذیتها و فشارایی که بهشونه...وگرنه باران عشق ایونهه ست عین قدیم..اینو گفتم چون همه تو نظراتش بهش گفتن خدافظ و برو یه مدت نباش خوب شو...بچم خوبهههه...عههه...فقط دست نوشته هاشو زده زیر بغلش میبره یه ج که امنه..میخواین بخونین ایمیل بزنین براش بهتون توضیح میده...


عامااااا...میرسیم به بحث زیبای عکسهااا


بفرمایین ادامه مطلب با یه لیوان گنده اب قند
  

خب...

امروز یه چندتا عکس بدم بهتوننننن

از سومین کاپل عزیز دلم...

شیچول...

واقعا حرفی ندارم درمورد این دوتا...

زیادی دوسشون دارم


زرد قناریییی



عاخخخخ
من اینقدر عاشق این عکسممم
شیچول شپیرا میدونن
این عکس جون میده واسه بک گراند...مگه نه



یه جوری ذوغ کرده داره جیغ میزنه هاااا
دلم میخواد محکم بغلش کنم...
بعد ببینم چی دیده ک اینطوری خوشش اومده
هووم..



خب این زوج ک...
اسمش میشه چی..هنووک...!!!
مکنه هانااا....این سه تای اخر یعنی شر مطلقن
مخصوصا کیو وهنری...



یه چیز میگم نخندینا:|
روزها و ماه های اول الفیم...
فک میکردم این دوتا دوقلوان...
مخصوصا که زیاد بعد هم میخونن...
-.-


اوخیییی
ییووک...
یه ماه دیگه سربازمون میادووو...ووکی رو از تهنایی درمیاره
خدایی دوسال ووکی تهنا بود


یادی کنیم از راز سامی عزیز...
شیهائه...
این همون وونی بیچارست تو راز


-___-
یعنیاااااا
الفا درجریانید که..چرخه رنگ خر است
مخصوصا قرمزشششش



حسن ختام و
ایونهه گذاشتم..
برای شادی روح من و دوستان جولفیش
لایت...کمرا اکشن



و من الله توفیق


نظرات 20 + ارسال نظر
الهه4444 جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 18:31

حال ووکی و مینی هیچی من وقتی که تازه الف شده بودم نمی تونستم هیچکدوم از هم تشخیص بدم فکر نکنی گیجما

خدایی شبیهن

sogol_wook سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 20:44 http://sujumoment.mihanblog.com/

سلام خانم گل ..میدونم امروز خوب نیست ..سخت میگذره از این به بعد شهرزاد

بیخیال نمیخوام حالتو بد کنم .ولی با اینکه ویتامین نیستم .امروز گریه ام گرفت ..

اون مرد کچله خیل خیلی از کیو خوشش میاد .خیلی تو نخشه ..شاید شاید شاید چون حس کرده که کیو یه حسی عین خودش داره ..و معمولی نیست ..نمیدونم والا
چند نفر دیگکه ام گفته بودن که کیو بنظر میرسه که واقعا به مین علاقه داره ..واقعی واقعی ...چمیدونم والا ...خدا رو چه دیدی ..آدم از یه دقیقه دیکه اش هم خبر نداره ..شاید دوباره کاپل کیومین شکل گرفت ..چی بگم والووو
..
نی نی هم دوماه دیگه قدم رنجه میکنه و تشریف میاره ..و مادرشو نجات میده
بووووس

سوگلی...
میشه فقط بگذره...همین.هیچی نمیخواد جز گذشتن...

تو همون برنامه همه مجریارو بغل کرد از پشت به کیو رسید صورتشو مالید به گردنش..کیو یه جوریش شدددد....میشه واسه دلخوشی منم شده نگین کیومین دیگه نیست...به خدا بود تا نرفتن مین ک..الانم مین میاد دوباره هست...خب اینجوری میگین...دلم میلرزه..هست دیگه...هووم...کیوهیونی نرفت عروسی خب من فدای دلش...مینم که همش داره کیوهیونی رو نگاه میکرد..خب نگین دیگه...

ای جونم...تپل شدی؟؟
سوگل...معذرت انفالوت کردم..من تحمل دیدن عکسای مینو نداشتم که میذاشتی...میدونی من خیلیا رو انفالو کردم..چون دلم میلرزید هربار...واسه اینکه کمتر بلرزه دلم انفالو کردم..ببخشید سوگلم

sogol_wook دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 09:22 http://sujumoment.mihanblog.com/

اه خدای من ..واقعا ؟؟ مینی رو به عنوان عروسش معرفی کرده ؟؟؟
الان دیوار کجاست که من برم سرمو بکوبونم بهش ..وای خدااااا
..
همش تو فکر یه قسمت رادیو استار بود م .همونی که میگن اگر یه نفر به زنش نگه که به خانوما میلی نداره .چی میشه ؟؟
همه به کیو نگاه میکنن..
دقیق هم نمیدونم جریانشو .فقط شنیدم .
اصلا حسابی قاطیم ..
اون لینک رادیو استار هم اگر داشتی بی زحمت بهم بده .
بخاطر یووک هم کلی مرسی ..منتظرم
بوووس
بوووس
راستی ..وبمو بستم ..آقای شوهر یهویی دستور فرمودن که دیگه فیک ننویسم ..منم مطیع شوهر

به خدااااا...من یه دیوار بتنی دارم زیر بغلم همه جا میبرمش..هر بار از دست کیومین..و گاهی ایونهه وشیچول با گیجگاه میرم توش...
دروغغغغ؟؟؟اینو نشنیدم...تو اون رادیو استار خیلی حرفا یهو زده میشههه...شنیدی دقیقشو بهم بگو سوگلی...ولی میدونم یه مرده هست..کچله..رسما گفته گ//ی...اون گفت من از ظاهر افراد میفهمم که مثل من هست یا نه...بعد مجریا میگن خب از بین ما چهار تا مجری الان میتونی بفهمی...میخنده میگه اره و زل میزنه به کیو...کیو میگه مننننن....چرا اینطوری نگام میکنییییییی...فقط با خنده نگاش میکنه...بماند که همون مرده چند وقت پیش یه حرفی زد خیلی جنجال به پا کرد بین جویرا که منظورش کی بود
همینی که تعریف کردی رو میگی؟؟..بذار زا یکی از بچه ها بپرسم اون خوراک رادیو استاره..ببینم میدونه کدمه...
به فداتتت
بوس بوسی
عهههه..اقای شوهر گفت...حرف اقای شوهر مهمه...سلام برسون اقای همسررررر...نی نیت بگو..کی بیاد ببینمش

sogol_wook یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 19:25 http://sujumoment.mihanblog.com/

سلام خانمی..خوبی؟؟ سال نو مبارک .همیشه شاد و بی دغدقه باشی ..
من جواب یکی از کانت ها رو خوندم در مورد سیاست گذاری اس ام ..میشه یه کم بیشتر در مورد کیومین بگی ..یه سری فکت دلم میخاد بدونم ...خیلی ذوق کردم وقتی فهمیدم .کیو واسایل مینی رو نداده بهش ..
یه همچین چیزایی توی یه پست میزاری ؟؟؟
و اینکه میدونم یووک جز ریل ها نیست .ولی میشه چندتا فکت از دوستی عمیقشون به عنوان یه کاپل بزاری ؟؟؟
مثل اونی که میگن .یسونگ تا وقتی که کسی کاری به ریووک نداشته باشه .خوب و خوش اخلاقه ..
ممنونم ..ببخشید خیلی درخواست داد شهرزاد جون ..
راستی دلم برات تنگ شده ..بد ..بد

سوگلمممممممممممممم..چطوری مامان خوشگلم..وب زدی؟؟؟؟ نگفته بودی...
به خدا گفتم اون روز که شماره های گوشیم پاک شده اصلا هم سیو نمیشه...چطور مطوری..نی نی جولفیشمون چطوره...عجیجممم

خب چیو بگم مثلا...والله 7 تا ویدیو از فکت های کیومین هست..بسیار مرگباره...مثل اینکه مادر کیو تو یه برنامه مینو عروس خانواده چو معرفی کرده....یا گفته مدام به کیو میگه چرا مینو تو کیولاین نمیاره...
اره کی الفا قبل عروسی رفتن تحقیق(دیدی که چقدر تو همه چی سیریشن)گفتن کیو اجازه نداده وسایل مین از خوابگاه بره... والله خیلی چیز میز هست که از کیومین من میدونم نمیدونم چی بگم...باشه عشقم...البته باید به باران بگم..اگه اجازه هم نداد تو فنکلاب میذارم میام بهت میگم..راستی وبتو تو فنکلاب لینک میکنم..میام پیشت خوشگلم...
درمورد ییوکم..والله باید از بهار بپرسم اخه اون کلوده..خیلی هم میدونه..ازش میپرسم از اونام پست میذارم...
فدا مداتم.....
منممممممممممممممممممممممممممممم

sss501 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:29 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام مجدد شهرزادی
اوا تا ایونهه و داداشیم هستن واسه من آب قند کفاف نمیده .. واهههههه آخه نیگاشون کن من.دیگ صولتی ندارم برم بغشم از دست این دوتا..
مرسی

سلام عزیز دلم...
خخخخ....چی واست بیارم خوبه...
عاخ عاخ...
فدای تو

ChoiHoney شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 11:25 http://blueelfs.mihanblog.com

قرار نیست بره؟؟

خب پس قراره چی بشه؟؟

ما فندومی هستیم که همه خیلی بهمون ضربه زدن و میزنن...

اگه ما خودمونم بخوایم به خودمون ضربه بزنیم که دیگه چیزی ازمون نمیمونه...

اوضاع خیلی تغییر کرده

یه بار یکی بهم گفت اگه بفهمی این زوجا و اینا همش الکیه همش سیاست اس امه چی کار میکنی؟؟؟

گفتم کوری نمیبینی چقدر همه چی واقعیه؟؟؟

عشق کیومینو نمیبینی خودشون نمیگن که چیزی بقیه لوشون میدن....

الان تو دلم شک افتاده

تو ظاهر نشون نمیدما ولی حس میکنم اگه حرفش راست باشه چی...

اگه این اس ام باشه که به کیو گفته اون پست کیومینو بذار و بعد پاکش کن...

ایونهه تازگیا یه مصاحبه داشتن یه جمله توش گفتن

گفتن قرار داد اس ام ما رو کنار هم قرار داده

و شرط آلبوم دادنمون اینه که دوستیمونو حفظ کرده باشیم....

اگه همش کار اس ام باشه چی؟؟

اشکایی که من برا کیو ریختمو کی میخواد تاوانشو بده...

اگه کار اس ام باشه زندگی خیلیامون به باد میره

تو رو خدا یکی منو قانع کنه که نیست

دختر خوبم اروم باش...
اس ام کیو و مین و مجبور کرد 8 سال باهم هم اتاقی باشن؟؟..اس ام مجبور کرد کیو برای مین لالای بسازه....اس ام کیو رو مجبور کرد با مین بره ساحل عشاق..اس ام خانواده کیو مینو مجبور کردکیومینو دوست داشته باشن...اس ام مجبورشون کرد دراتاقشونو شبا قفل کنن وباهم بنوشن...
ببین من که مصاحبه ایونهه رو ندیدم ولی به نظرت ایونهه رو یه قرار داد مجبور به کنار هم موندنشون کرده...یه برگه کاغذ...ببین کاپلا از نظر من واقعین ولی واقعی از نظر من یعنی یه رابطه وحشتناک عمیق عاطفی نه اینایی که با اب و تاب خیلیا تو فیکا مینویسن...اینکه مین از روز اول اومد کیو کنارش بوده...مراقبش بوده...حمایتش کرده...کیو به وضوح معلومه کنار مین حالش خوبه و ارومه...الان مین نیست ..تو عکسای کنسرت اس ام دیدیش...کیو ادمی نیست که کسی مجبورش کنه یه کاری رو انجام بده وگرنه اس ام مجبورش میکرد بره عروسی مین...اون دنیا دنیا وسایل کاپلی کیومین و ایونهه رو اس ام خریده یعنی؟؟...
ببین اس ام میگه مثلا فن سرویس برین رو استیج...چمیدونم یه کارایی بکنین که فنا خوششون بیاد مثل همون ک/یس چولا با نصف اعضا...ولی یه چیزایی...اس ام نمیتونه کیو رو مجبور کنه وسایل سونگمینو ک تو خوابگاه بود نده بهش...نصف وسایل مین تو خوابگاه مونده و کیو نداده...اینو کی الفا از نگهبان خوابگاه پرسیده بودن و قبل عروسی گفتن...
اینا 9-10 سال باهمن...یه برگه کاغذ نگهشون نداشته...چولا هنوز عکس هان و میبینه اشکش میاد...همه چی یادش میره اینجا که دیگ برگه کاغذی نیست...

دانی جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 23:14

اون لباس قرمزا کشت منو! الان از تو قبر کامنت میدم!!! یکم تاریکه...
اون بقیه هم که جنازمو سکته میدادن!!!
همینه میگن تن مرده رو تو خاک نلرزون؟ گمون کنم!
ممنون بابت سکته دادنهای متعدد!

هووم..اره به گمونم از ضرب المثل از ماها الهام گرفته شده

خواهش میکنم وظیفس

*مهتا* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 18:12

سلامممممم شهرزادی
خخخخ مینووک من تاحالا توجه نکرده بودم
مینهائه!!!!نه بابااااااا
ممنووووووووووووووون گلی عالی بود

باران نمیره؟؟؟ خو چرا عینه بچه آدم نمیگه من که دق کردم

هاااااا کی قراره قیمه بده من برم قلبمه بیارم

سلام خانوم گلی...
شبیهننن...خدایی نیستن...هستنا؟؟؟
من میگم..نومودانم شاید جایی شبیه بودن..
فداتتتت

نه بابا...باران کوجا بره مگه ما میذاریم...فقط فیکهاش از اینجا به یه جای دیگه میره...همین...اپ میکنه بابا...
برات میذارم چند پرس کنار

sunshine جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 18:05

یااااا ساکورا نخند...
تازه اونایی هم که خودم الف کردمم گیجشون کردم یه جا میگفتم نگاه کنین این مینیه یه جا دیگه میگفتم هائه اس...
الان اصن شبیه نیستنا ولی 4-5سال پیش خو خیلی شبیه بودن دو تاشون کوچولو بودن و بیبی فیس...

اره شهرزاد کیومینم یه شباهت هایی دارن من تو اون عکسه که ازشون تو فنکلاب گذاشته بودی که کم کم شبیه به هم میشدن تازه فهمیدم عه اینام شبیهنااا...

با عرض پوزش مینی و ووکی رو هم اون اولا اصن صداشونو از هم تشخیص نمیدادم
کلن یه جوجه الف خجسته ای بودمااااااا
شیوون و هائه؟؟؟؟؟؟؟


جدییی؟؟؟؟مگه اینقر شبیهنننن....چرا من حس نمیکنم پ
اره خب شاید فنچولیشون شبیه بودن...

عاخ اونا که...چند عکس داشتم مال سلفی هایی که تک تک خودشون ازخودشون انداخته بودن...عاقا شبیهنااااااا...سر اون عکس خدایی خودم موندم...
من روزای اول الفیم با یه بغضی میگفتم یعنی میشه من یه روز هم اسم اینا رو درست حفظ کنم هم صداشونو تشخیص بدم..:|...
خخخ
شیهائه؟؟؟؟

*marziyeh* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:18

مرسی شهرزاد جونی

ببخش دهنم قفل شده حرفم نمیاد.

خوب بلدی ما رو متحیر کنی

فداتتت
خخخ...کلید بدم؟؟؟
جون دلمین شما ها ک

tania جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:08

Merccccc golam dastet dard nakone.
faghat azizam man hamoon aval emailmo be barani dadam vali hanoz emaili dastam nareside.
email dade be bacheha ya na hanoz???

خواهش میکنم گلم...
والله ایمیل وفرستاده اونطور که بهم گفت...حالا باز چک کن.اگه نیومده شاید تعداد زیاده از دستش در رفته بذار باز ایمیلتو..منم بهش میگم چک کنه

sakura جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:46

سانشاین مینی و فیشی.....؟
باز فیشی و وونی یه چیزی یه وقتا مثه هم مبشن....
من پارازیت اومدم الان میدونم...

خدایی منم هنگیدم..شبیه نیستن اخه...فورم صورت هائه بزرگ تر از مینه...ونی و هائه؟؟.هوووم...دقت نکردم... ولی کیومین خیلی شبیه بعضی جاهاااا...خدایی مینووک دوقلومیتونن باشناااااا

baran_EUnHaE جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:14 http://ourbluesky15.blogsky.com/

فااااتحه ...

قیمه بدم؟؟؟

sheyda جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 14:51

مرسی عزیزم

فداتتت

sunshine جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 14:41

عه پس تو هم از این موردا داشتی منم اولا مینی و هائه رو با هم اشتباه میگرفتم...آخه اون موقع ها مینی لاغر تر بود قدشونم تقریبا یکیه به نظر من صورتاشون یه شباهتایی هم داره تو ام ویا همش اشتباه میگرفتمشون...

در مورد اون چرخه ی رنگ و اون قرمز لعنتی هم هیچ صوبتی ندارممممم...

مین و هائه؟؟؟!!:||| نه دیگه خدایی اون دوتا شبیه نیستن صورت هائه خیلی فرق داره...ولی مینووک شبیهن...شبیهن دیگههه...البته..مورد داشتیم کیومین چقدر شبیه هم بودنننننن....عکس ازش موجوده...

توروح چرخه رنگ

sakura جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 14:31

واقعا خوشت اومد؟ اینو برات فرستادم چون احتمالا تو همین طراحی بمونه و تبدیل به نقاشی نشه راستش فکر کردم حسش از بین میره ...اینو از رو عکس کیو برا ماماسیتا کشیدم اونجا چشاش یه کم خشن بود من خواستم غمگین بشه شاید با اینکار باعث شدم خیلی شبیهش نشه ولی حسش همونی بود که میخواستم...
ولی سخت ترین قسمت ل.بش بود کل طرح یه طرف اون یه طرف ...
واقعا تا یه چیزیو آدم نکشه پی به جزییاتش نمیبره...بچم واقعا پرفکت...
تناسبات صورتش واقعا عالیه ...و ل.باش اوفففف جونم درومد...
ایدش از اون جایی اومد که ستاره ها از پشت ابر اومدن بیرون...و شکوفه های گیلاس..
همین دیه توضیح دیگه ای نداره ولی امروز یه طرح دیگه زدم اگه کشیدمش برات میفرستم...
خودم تو همون اتاقه تصور کردم...توله شیطونم پشت پنجره روش سمت خرگوشم اونم رو تخت نشسته...تو چشمهای هم نگاه میکنن....

واقعا عالی بود...خیلی دوسش داشتم...به دوستای خودم گفتم..متنو که فرستادم گفتم هی طرحتو نگاه میکنم یه حس خیلیییی خوبی پیدا میکنم اخه...چشماش برای من عین چشمای کیو فیکم غمگین بود...
الان یاد کیو افتادم که نمیتونه لبای مینو بکشه... اره قبول دارم کیو واقعا صورت بینظیری داره...یکی بهم گفت مین صورتش تناسب نداره اصلاا اما همین بی تناسبیش قشنگش کرده...
عههه...اخ اونجا...ای جانممممم
عاخ دختر داری میکشیم خب ک...چه تصویریییی...نشستم رو تختم زل زدم به پنجره اتاقم تصورش کردم..عاخ دلم رفت ک...

مریمDevil جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 13:58 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

عالییییییییییییی
پس کیوهیوکش کو؟؟؟؟؟؟؟
دمت هات همزااااااااااااااااااااااد

فداتتتت
کیوهیوک؟؟؟!!!! فک کنم ازشون ندارم..بذار بگردم..به زودی از کیوهیونیمونم میذارم همزاددد

sakura جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 11:56

چطوری شهرزادی... سفر نرفتین...ما هیچ وقت عید جایی نمیریم....همه جا شلوغه من اعصاب ندارم...
ولی در طول سال همش در حال سفریم.... دوز دارم برم بچرخم و عکاسی کنم...
من قلفون هیچولم...بچم ذوقی کرده...خخخخ
تو مینی و ووکی و فکر کردی دو قلو میباشن؟! پس این فقط مشکل خواهر من نبوده میخواستم سوجو رو بهش معرفی کنم تا چند ماه این دو تا رو اشتباه میگرفت گاها دیده شده فکر میکرد دو تا شون یکین.. یعنی روزی که موفق شد این دو را از هم تمیز دهد اشک تو چشام جمع شد..
دقت کردم دیدم لامصب این قرمز به همشون بدجور میاد...
موتوشکر بابت عکس و توضیح...
راستی ایمیلتم بچک همش فکر میکنم اشتباهی واسه یکی دیگه اتودمو فرستادم...
تو بجز خواهرم اولین کسی هستی در طی این سالها که اتود نیمه نهاییم و بعش نشون میدم...
ببین یه توضیح داره بعدش بهت میگم..

عزیز دلمی ...چه خبر..والله قراره اون چندروز اخر که تعطیله بریم.واسه 13...
همیشه به سفر وخوشی..
چولاست دیگر...بچم ذووووقیده...
اره...به خدا فک میکردم دوقلوان..نه که قداشونم تقریبا یه اندازست..خدایی شبیهن...بعدهم که تن صداشون حس میکنم تو یه سطحه...خیلی شبیهن خلاصه..تا مدتها فک میکردن دوقلوان... خخخخ...دم خواهرت گرمممم
بیا اصلا درمورد اینکه چه رنگی بهشون میاد حرف نزنیم...کت شلوار زررررددددد بهش میادددددد..ای خدا
به فدایت
اره اومده..باعث افتخارمه عزیزمممم...شعرت منو برد به اتاق بیمارستان اعصاب فیکم...یعنیا...چندین بار خوندمش..بااجازت تو دفترمم نوشتمش...اتودتم...چشاش غم داره اره؟؟...چرا حس کردم چشاش بغضه....خیلی قشنگ بود ...فدای هنرت

bluemoon جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 08:51

دستت طلااا....من.عاشق همه شونممم

ب قربانتتتت...مدیونی فک کنی من نیستم

fish_shabnam جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 03:15 http://crazyfans.mihanblog.com

پس کو کیومین؟! واستا خودم اینگده خواهم گذااااشت... وای شهی باورت میشه؟!؟!؟ من الان تو تخت خودمم ^^ وای خودم باورم نمیشه

اخه همش کیومین میذارم..خواستم تونع بدم از بقیه پسرامم بذارم... بذار ببینم چی تو بقچت داری...
خخخ..بالاخره برگشتیییی....نه خدایی منم باورم نمیشه...بالشتو بغل کننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد