دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

جولفیشانه ...!






سلام به همگییی


خوبینننن؟


بر و بچز؟ :||||


رفقا؟ :|||||

ما همچنان هستیم در خدمتتون ^^


با یه رویکرد جدید و باکلاس ^^

من که قبل عید تو پست آخر ژرفا گفتم مدل آپ عوض میشه ^^


پس نه قراره محو بشیم، نه قراره عشقمون به سوجو ذره ای تغییر کنه :|||


من و باران هستیم در خدمتتونننننننننننننننننننن


آراسووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟


ایول ^^


و اینکه ایونهه ایز ریل :|||||

و روانیشونیمممممممممممممممم ^^

آیا اصلا ممکنه کسی این دو بنی بشر رو ثانیه ای از قلبش دور کنه؟

ممکنه؟

...



راستیییییییییییییییییی


فردا عروسیه آبجیه کیوهیونه ^^ ایشالا مبارکش باد ^^




بفرمایید ادامه ی مطلب ...


 همینجوری چند تا عکس و فن آرت ببینیم ^^




امان ازین طرفدارا :|||| ^^



هیوکی و هائه و امبر




هیوکی و هائه در حال دیدن ام وی خودشون :D





اونهیوک در حال رسیدگی به غول کانگین :|||



من و هیوکی :||||



چند عدد هنر دست طرفداران ^^





دونگهه و شیون، برای فهیمه جونم ^^







و در آخر اینکه ...


دنیای آبی تا همیشه هست و هست و هست ...


دوستتون داریممممممم


نظرات 18 + ارسال نظر
bita یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 04:38

خدایی بعضی فن آرتا خیلی بامزس.
ممنون برای عکسا

آره خیلی نازننننن ^^
خواهش میکنم گلم

sss501 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:25 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

ای جانم فیشیمممم
اوا سلام علکم
خب اومده بودم ج کامنتمو بخونم ک بحمدلله و لطف اشکای میبینم ک کووووو کاننت؟؟بله نثبتیده و لجمو درآورده دیگه واقعا فعلا ک تسلیم نشدم تا بارانم و سمیرام اینجان عمرررررا تسلیم شم عهههه مگه الکیه
پرسی.. ایشالله دنیای آبی و دست اندرکارانش الخصوص یو 2تا همیشه پابرجا باشید و بمانید و خواهیییید ماند
هوررا

سلام عزیزم ^^
مسافرت بودممممم ... تازه کامنتا رو تایید کردم ...
فدای تو عزیزممممممممم

fahime شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 10:26

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فداشوووووووووووووووووووووووووووون
خیلی مرسی دوستم

خواهش میکنم عسیسممممممممم ^^

sss501 شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:25 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

salam..
jaaaanam ... eunhaenanaaas...
me30

سلام عزیزممم ^^
خواهش میکنم گلممم

دانی جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 23:19

این بچه بزرگ نمیشه؟ همیشه باید اینهو دویل لبخخند بزنه؟! کیو رو میگم...
اون پستونکه دهن دونی؟ بگید اشتباه دیدم...
عکس العمل هاشون منو کشته خوبه حالا خودشون ام وی رو بازی کردن!
ممنون

آره عکس العمل هاشون باحال بود
عکس العمل های ما ولی باحال تر بود :|||||

atousa جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 22:29

عاغا این عکسا عالیهههه..
میگفتی اب قندمو میاوردم..
راستی عزیزم من تازه ژرفا رو خوندم..
برای ادامش لطفا خبرشو بهم بده..

کلا عکس های ایونهه رو باید با آب قند تماشا کنیم
برای ادامه ی ژرفا توی وب خبر میدم ^^

parisa جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 20:10

bale malome k shoma hija nemirid...aslan shoma bedone suju mitonid..mn khodam shakhsan nemitonam...
taze age shoma khodaee nakarde bekhayd dg dastan nanevisid zabonam lal manam dg suju mibosam mizaram kenar..
ahhhhhhh shoma hija neeeeeemiiiiiiriiiiid..
mn montazere dastanatonama...bebinid cheghad doseton dalam..hey nalahatam natoniiiiiiiid kho..
palisa kheyli midosdaton..faghat mn nistama hameye kasaiee k shomaro mishnasan va dastanatona donbal mikonan doseton daran
khob midonam divoonam..taze ziadi harf zadam khaste nabashi k in hame khondi...

من بی سوجو هرگز :||||||||||||||
هیجا نمیریم خب :|||||
خونسرد باش گلم :|||||
ماهم خیلی دوستتون داریمممممممم
فدای توووووو :****
هج کجا نمیریم ^^
خیالت تخت ^^

*مهتا* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 18:16

سلامممممممممممم گلم
" من و هیوکی " خخخخخخخخخخخخخخ
عکسا عاااااالی بودن ممنون گلی

دنباله فیک و کی میزاری ؟؟؟

سلام عزیزممم ^^
من و هیوکی
آرزو بر جوانان عیب نیس
دنباله ی فیک رو اطلاع رسانی میکنم

*marziyeh* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:25

سمیراااااااااااااااااااا من از سگ کانگین بدم میاد!!!

ادمو یاد موجودات جهنمی میندازه!

خی نمیشد یه خوشگل ترشو بخره؟؟؟؟

خیلییییییییییییییییی مرسییییییییییییییی عزیزم

منم از سگ کانگین و شیون بدم میاد!!!
دوتاشون زشتن
سگ هیوکی و هائه نازننننننن

خواهش میکنم گلممممم

tania جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:17

Mercccccc aziz delammmmm...
man dashtam sekte mikardam.fek mikardam dg ap nemikonin.midonam khodaieesh kheili daran aziat mikonan.behetoon hagh midam.

خواهش میکنم گلممممم
یه درصد فک کن دیگه آپ نکنیم :||||||

baran_EUnHaE جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:12 http://ourbluesky15.blogsky.com/

عالی بود سم ... دستت درد نکنه

خواهش میکنم بارونممممم

sunshine جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 14:49

من عاششششششششق اون عکس من و هیوکی شدم

اگه شد بازم باهاش عکس میگیرم ^^

sheyda جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 14:47

این شلوارشون دیوونم میکنه
عروسی آجی مکنه مبارک
مرسی عزیزم
مرسی که همچنان هستی

همه چیشون منو دیوونه میکنه :||||
خواهش میکنم گلمممممم

bluemoon جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:44

اای جان..خیلی ناز فودن..من عاشق فن ارتاش شدم

فن آرتا رو دوست دارم خیلیییییییییی ^^

مریمDevil جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:41 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

به به عروسکی خواهر عجقم مبارک

ایشالا که خوشبخت بشه ^^
آقاشون که خیلی باحال بود ^^

negin جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:38

الهی چخده شیشه شیر و پستونک به دونگهه میاد!
تو فن ارت شیون د دونگهه،شیون خون اشامه؟!دندوناشو ببین!
سمیرااااا جات راحته تو بخل هیوکی؟کمک نمیخای؟!
خاهر کیو هم رفت اما خاهر هیوک و تیکی مونده!
مرسی که هستین اجی جونم

خیلی بهش میاد ^^ نی نیه هنوز خب ^^
آره خوناشامه گمونم یا اگه نیست خیلی شیطونه
من راحتم عزیزم ^^ بغله هیوکی آدم ناراحت میشه مگه؟ ^^
امسال ساله خواهراس
منم ممنونم که کنارمون هستینننننن

ms.fishy جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:27 http://sjra78-love.blogfa.com

سلاممممممم
فوق العاده بودن مرررررررررسی
وممنون از بابابت موندنتون
امیدوارم از همیشه قوی تر و محکم تر باشین به امید روزای خوب

سلام عزیزمممم ^^
خواهش میکنم گلممممم
فایتینگگگگگ

shamim جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 11:29

Eeeee vay man hanuz emailamo dorost nakardam fekr konam alan kamelan gerftar shodam, che jori azatun khabar begiram

درست کردی؟؟؟؟
اگه نه آیدی لاینتو بده تا خبرت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد