دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

super junior news 3


درود و صد بدرود

خوبین عایا ؟!

سرخوش؟!

خجسته روزگار ؟!

ایام به کام !؟


خب خدا رو شکر ...


در خدمتتون هستیم با پست بعدی اخبار سوجو ...

این قسمت یکسری عکس داریم از ایونهیوک و کانگین در عدامه ی همون عکساعی که دیروز گذاشتم برای تاریخ 150327

یکسری عکس داریم از ایونهه در ساختمان kbs برای تاریخ 150327

و اینکه عاپ قند حتما حتما همراهتون باشه ...


393uJ


و


CAOli




عدامه ی مدلب لدفن ...


  


عکس های ایونهه در ساختمان  kbs


BzEb4


YVLsl


azbMn


mGtm7


vfxpy


RN1xQ


nmUQo


wU5Ck


yiHKD


ا جانم ...


poA79


Q4F8Z


این هم عدامه ی همون عکس های مزبور که کانگین و هیوک در اون حضور بهم رسانیدند .. :|‌


PrIXW


p3cCx


9kQE9


TyYbU


XtsGc


چقدر مرگ !؟


We1FG


L3FB6


Zy9Or


2eZuY


hphLd


KRjaA


VUM1z


الکی مصلن داره خجالت میکشه :))


04BuN


s9IXy


dasBn


فاتجه مع صلوات ...


iyHLH


ilsXp



نظرات 12 + ارسال نظر
sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:07

سلام بارانم خوبی؟وای خدا عجب عکسایی نفسم بند اومد وای چه جیگری شدهمرسی عزیزم

sakura یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:07

چیطوری بارانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
یا پیغمبر.....خاک بر سر دشمن.....فشارم کجا اوفتاد....
میمون خوشگلم وووشششششششششش این چه قیافه ایه....
چی میشه این همیشه موهاشو بالایی بده حیف اون پیشونی و ابرو قشنگ نیست میپوشونه...شایدم به سلامت الفا می اندیشه دیوونه تر نشن....
رنگ های موش چقد خوشگله اصن رو کله این همه رنگی قشنگ میشه...
بارانی به من اطلاعات ندادی ایمیلم و تو پست ثابت داده بودم ...لاینم هست حالا یه بار دیگه ایمیلم و میگذرم ...
با تشکر از سکته دادن ما
من برم سرم بزنم...آبقند کفاف نمیده...

خوبم مرسی ...
فشارم منم همونجا عفتاد :|
قربونش برممممممم من ...
والا ... خدا به داد ما رسیده اینا در همین حد موندن
چشم گلم ایمیلت رو اگه میشه یبار دیگه بذار برام من برات دوباره میفرستم عزیزم لاین هم اگر برات مقدور بود پی ام بده تا پیدات کنم

bita یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 04:32

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

منم ...

الینا شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 16:51

هیوک ایز خیلییی مررررگ
مرسییییی

قرص برنجه ..

لی سوجین شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:52 http://tarafdar9grohkpop.mihanblog.com

عاشق این مدل هاشم وای اینقدر دوست داره موهام رو این مدلی کنم ولی نمیشه چون موهام بلنده و به خاطر مراسمایی که قراره داشته باشیم هم نمیتونم کوتاهش کنم من این مدلی موخووووووومممممممممم

کدوم مدلی؟!
خرخوشی!؟ :)))))))
ووووی ماله بچه 5 ساله هاسسسسسست که

sss501 شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:31 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

salam
vooooy eunhae o fishiiii mano.ghashhh O-<--<
mer30

قلفونشونننننننننننن ♥

لیندا شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 01:03

عالیییییییییییییییییییی بووووووووووووووووود
مرسییییییییییییییییییییییییییییی

خواخششششششششش خوانومیییییییی

atousa جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 22:22

این تا منو نکشه ول کن نیس..
دق کردیم عاغاا
اون چیه تن بچه کردن همه جونش معلومه خوووو
اب قندم کوووو
مرسی بارونی

من را نیز ... سرویسم کردم :|

شهرزاد جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:38 http://kyuminland.blogsky.com

الان چرا این انقدر سسکی شده باران...
چرا مثلا اینقدر جذابه این هیوکمون...
تو پاسخگویی یا مسئولین؟؟

با توجه به عکس شماره 6 رجوع کن....
.
.
رجوع کردی....؟؟
.
.
.
.
خب برات قیمه بدم با پاستیل فقط؟؟؟؟

.
.
و در اخر..
عاخخخخخخخخخخخخخخخ

می بینی تورو خددددددددددددددددددددددددا !؟
سرویس کرده ما رو ...

هر دو لدفا شهرزاد هر دوش ...

...
من خودم نیز پار . ه ام :|

*marziyeh* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:21

من نمی فهمم این چیه تن این میمون کردن آخه؟؟؟؟

سه تای هیوک توش جا میشن که!!!!

از دیشب این لباس این رو اعصابمه

تشکررررررررررر میکنم بارانی

کشششششششششششششته ما رو ...
خخخخ اعصابتو خررررررررد نکن لذتشو ببر :))
خواخش خانومی

tania جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:13

Daste golet dard nakone azizam.

man asheghe hyukiam

خواهش خانومممممممممی ...
من نیز ♥

sunshine جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:58

من تو اون عکس اولیا همه ی حواسم به اون وسایل تو دست هائه بود...نمیدونم چرا ولی اولین چیزی که به چشم اومد همونا بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد