دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

sungmin come wooki musical

ای خدااااااا.....بکش منو راحتم کنننننن

سلامممم....
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا

میخواد منو بکشه شک نکنینننن....

عاقا امروز پاشده رفته موزیکال ووکیییییی....گفتن هیوکم میخواد بره فعلا فقط عکس ازمین اومده... این مگه چند روز پیش موهاشو نزده بود....چرا اینقدر موهاش بلند شدههههههههه....چی میزنی به موهاتتتتتتت...من ریزش مو گرفتم از دستش ببین خودش چی گیسو کمندی میشههههه.... پاشده قبل سربازی یه حرکت زده و رفته حمایت از ووکی....





خدایا بکش راحتم کن...
 و اینکه...
فردا عروسی آرا..خواهر کیوهیونه....عین سونگجین برام عزیزه...ایشالله خوشبخت بشه کیوهیونیم خوشحالههههه....
.
موهاششششششش بلند شده باز کککککککککککککککککککککک
:|
ببخشید باز دیدمش یادم افتاد

نظرات 9 + ارسال نظر
shadi یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:40 http://superkyumin137.mihanblog.com/

حالا ما موهامونو بزنیم بعد سه ماه تازه دو سانت بلند
میشه
والا

بابا من راهنمایی بودم موهام تا پایین کمرم بود...
بعد خواستم خبرم تنوع بدم زدمش...
تاالان که 21 سالمه دیگه اونقدری نشد...
به خدا اینا رشد موهاشون فضایه

raha یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 03:27

وای مینی کچل. نه اخخخخخخخ چا فندوقی میشهههههه ....این موهاش چه زود رشد کرد ..کره ها یه خرافاتی دارن میگن اگه به مسایل خا. برسری فک کنی موهات زود رشد میکنه خخخخخ چولا بعد سربازیش هی میگفت

فردا دیگه کچل میکنه....خخخخ
کلا موهای مین خیلی خوبه...لامصبببببببب....
یعنی الان من ریزش مو دارم...برم به چیزای خاکبرسری فک کنم تاثیر داره؟؟؟؟ هیوک لب تاپش پره ازاین فیلماس..باید الان گیسو کمدی باشه ک...

الهه4444 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 02:30

واقعا.گیسو کمندی برا خودش

چه مویی افشون کرده

sss501 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:19 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام شهرزادی
ایشالله این کامنتم ارسال شه قبلی ک ثبت نشده بود مثل اینکه.. با لپ و سیستم.هم ک اصلا ارسال نمیکنه با گوشی میکامنتم پیرم درومده بلاگ اسکای را چ میشود واقعا..
عیدت همچنان مبارک شاد باشی
مرسی

سلام عزیز دلم..
بلاگ اسکای است دیگر...
همچنان برای تو هم مبارک...
فدات

atousa شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 23:04

خرگوش مو بلند شدهههههه
پرودگارا مارا بخووووور

خدایا ظهور کن...

تا 10 دقیقه دیگه ظهور میکنه....

مریمDevil شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 11:27 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

این فعالیت بچه منو کشته
عروسی خواهر کیوهم مبارکککککککککککک

بسی فعالهههههه
مبارککککککککککککککک

lili شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:09

شهرزاددددددددددددددددد
جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
شمارتو گم کردمممممممممممم
شهرزاد
خوبی
سال نو مبارک
ایشال... سال پر از خیر برکتی واست باشه
ماچ ماچ ماچ
نارنین یه اس خالی بم بده
جونم
شهرزادی وای امیدوارم ثبت شه این بلاگ اسکایم ناز میکنه ها
سفر بودیم جات خالی

اوا جناب سروان
خوب هستین
افسر شیندونگ چطورن

لیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ...
الهی فدات شممم...
یه چی بگم...
من گوشیم ریست شد..بعد کل شماره ها که پاک شده هیچ لعنتی دیگه شماره هم سیو نمیکنه...ندارم شمارتووووووووو
همچنین عزیز دلم...ایشالله امسال یکی از بهترین سالای عمرت باشه

همیشه به سفر و خوشی...

افسر شیندونگ داره خوب تمرین میکنه..
منتظر اعزام افسر لی هستیم...

bita شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 01:49

واقعا عروسی آراس؟خواهراشون یهو تصمیم گرفتن ازدواج کنن

اره عزیزم..
خواهراشون خیلی دیر به فکر ازدواج میوفتن

sunshine جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 20:47

وااااااااااااااا موهاشو....
همچین یه ذره پرپشت ترم شده انگاری...
اصن نمیتونم قیافه ی کچلیگی شو تصور کنم فکر کنم یه چی میشه تو مایه های نیمرخ اونوری بدون موش تو دنت دنت
ولی اینکه یبارکی هیچی رو سرش نباشه...مثله این میمونه که یه خرگوش بدون مو رو نگاه کنی
این شکلکات منو کشته...

میبینییییییییییی.
فوکولی شده واسه من
یکی فوتو شاپ کچلیشو تو اینستا گذاشته بود...بامزه میشه..اره منم اون نیم روخو مدنظر دارم
خرگوش لخ//ت بی مو=|||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد