دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

super junior news از همه ور :|


درود و صد بدرود

خوبین عایا !؟

سرخوش؟!


خب خدا رو شکر ...


در اولین برهه از سخنم عشاره میکنم که درباره ی نحوه ی اپ داستان هام و ادامه ی کارم به همتون میل زدم اونائی که میل هاشونو گذاشته بودند چک میل کنند بی زحمت اگر براشون نیومده باز دوباره ایمیلشون بذارن تا خبرشون کنم

و اونائی که از طریق اینستا و لاین با من در ارتباطن اگر براشون نفرستادم پی ام بدن تا بفرستم

دم همتون هم گررررررررررررم ...

بازم اگر مشکلی بود خبرم کنید ...



خب در این پست پر بار در خدمتتون هستم از خبر از همه :|

هان ... یسونگ ... ایونهه ... ریووک ... هیچول و کانگین ... خلاصه از همه :|

برای عدامه ی عخبار و عکس ها عدامه ی مدلت لدفن ...


mens uno magazine april 2015 issue cover with hangeng


MQ8IK


KCnWp


برای عدامه ی خبر ها و عکسا عدامه ی مدلب لدفن ...


  


maxim korea f@ce bo.ok update

این دختره رو درک نمیکنم ... چقدر چسبونده خودشه :|


ikNaK


54Uln


71MSV


spao hong kong update


Qhqdr


freehjcc ig update with eunhyuk


RQFfT


mbPlO



kbs music bank tw..itter update with eunhyuke


8oXGW


عاپدیت ویبوی یه بنده خداعی با هیچول ... عسم اون بنده خدا چینی مینی بود نتونستم بخونم خب =|


hVchr


ofrFJ


mx-ranig update with kangin


FAqEd


yesung همه جا آپدیت :| برداشته این عکسا رو توی اینستا و ویبو و توعیترش گذاشته

فکر قلب ایونهه شیپرا رو نکرده خبببببببببب حداقل دونگهه رو لباس میپوشوند که الفیش جماعت جون نددددددددده خبببببب

مگه من چیکار کردم خب ؟! من که یه گوشه نشستم دارم نارنگیمو میخورم ... مگه من کار بدی کردم خببببببب ؟!

لباسش کووووووووووووووووووووووووووو!؟


Xsw1b


dDF3J


nCkY9


QQAq9


zNkM0


ppiEW


عکس های کانگین هیچول ژومی و ریو در فرودگاه به سمت پکن برای تاریخ 150328


IyQzx


bdWHr


YiUk8


UDUYc



cB2o5


LKGdY


hi9Gv


WDlrc


pwrD4


9DnGD


XTEG5


6XSme


GcpOM


kQCVA


hanajirushi beauti concert - hangeng

هان در این مراسم دیده شده ...

وووش موهاشو ... ای جونم ..


08xJG


kdSoU


BrTUJ


ryeowook tw...itter update 150327


H7F0V


Y6Neg



خداعی خعلی عکس بود :|

خسته نباشم -__-


نظرات 19 + ارسال نظر
m&e&d چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 12:48

به نظرشما واقعا میشه این عکسا رو دید و بى تفاوت موند.یعنى میشه ادم اینقد صبور باشه و قربون صدقه شون نره؟ ممنون بابت عکسا ,راستى منم هنوز با گوشیم.نتونستم برم سایت و اد کنم.امیدوارم که شروع نکرده باشین هنوز,یه مطلب دیگه ,چرا رمز فیک ائودى برام باز نمیشه میگه رمز اشتباهه؟

sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:10

وای خیلی ناز بودن کاره خوبی میکنی اخبارشونو میذاری ممنونم عزیزم

negin یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:20

تو همین مراسم،الان که دقت کردم هانو دیدم!نیس موهاش تو چشاشه!

fariba joon یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 01:51

عاپ یسونگ ما را به فا... داد
سلامو علیکم من را به جمع خود بپذیرید
البته همیشه وبتان را دنبال میکنم عستادای من
گفتم اعلام حضور کنیم بسی مستفیض تر شیم از حضورتان

به به قدم شما سر چشم ماست عستاااد ...

atousa یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:24

خسسسسسسسسسسته نباشیییییییی عزیزممممممممم
بیا بغلت کنم خستگیت در ره!
دست شمام درد نکنهههه!
راستی اون عکسه اون دختره کنار کانگین چی میگه؟:|
حس میکنم معذبه:|
کمک کنم رو پاش بشینه خدای نکرده؟!
-_-

سلاااااااااااامت باشی خانومی ...
اون دختره هم :| خعلی درکش نمیکنم :|

sss501 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:15 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام باران جون خودم شب و روزت بخیر عزیزم
من هنوز نتونستم برم میلمو چک.کنم آخه با گوشی بسی سخته باس لپ یا سیستممو روشن کنم برم باهو ایمیل..
ای جان این ماهیم چی میگه اخههه بیبلوز کلاهش چی نیگه..
نه خب نارنگی نخور زنداداش کاکاءو و توت فرنگی بخور شاید ایونهه کاریمون نداشته باشن.. :-D
آخی هانگنگگگگ...
مرسی بارانی :-*
من لایکامو.میذارم ولی تو بعضی پستا هنوز نتونستم کامنتمو ثبت کنم..بازم امتحان میکنم
اینم ایشاله ثبت و ارسال بشه

سلام به روی ماهت گلم ...
اشکالی نداره گلمممممم ... همین که هستی برامون کافیه

مریمDevil شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 23:59 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی خوب بود
جای کیو خالی بودفقط

چشم چشم از کیو هم عاپ میکنم به روی چشم

negin شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 21:28

وای هیوک چخده خوشگلهههههههههههه با موهای زیتونی
دختره پررو،همچین خودشو چسبونده به کانگ این که عادم حرصش در میاد خو
وایییییییییی دلم برای هان تنگیده بود،خیلی شیرینه یه چی بکم؟ من چرا هان تو مراسم ندیدم؟
ماسک چولی هیونگم خیلی خوشگله،من پیشی دوس دارم
ولی هیوک خیلییییییییییییی نفسهههههههه
راستی مرسی که ادم کردی،مرسی واسه عکسا

آره بخدددا دختره رو میخوام بزنم له و لورده اش کنما ...
تو کدوم مراسم هان ندیدی !؟
خواهش میشه گلممممممم

sagh@r شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 17:04

این از این عکس اونم از توییت چن وقت پیش هیچلایونهه میخوان مارو بکشن شک نکنین
اخه جیگر بودن تا چه حد^______^

میخوان ما رو لهههههه کنند

tarane شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 17:00

اخی هیوکی با موی پریشون دوست دارم. جذاب شده خیییلی
یسونگ رفته سربازی فعال تر شده . اصلا خیلی داره بهش فشار میاد تو سربازی :/ تا باشه ازین سربازیا.فکر قلب ما هم نیست .الان تو تعطیلات دکتر قلب خوب از کجا پیدا کنیم.والا
دونی هم که مثل همیشه گوگولی ملوس جذاب خوشتیپ و... شده .کلمه کم اوردم دیگه. اصلا در وصف نمیگنجه.
ماسک هیچول هم نمی دونم کجای دلم بذارم. همه چیه این بچه خاصه .همه جا استعدادهای نهفته اش در انتخاب لباس رو بروز میده.
این عادت زبون در اوردن دونی به همه سرایت کرده دیگه کانگین هم زبون در میاره .بعله. این است عاقبت همنشینی با فیشی.
ایمیلت هم رسید.ادت هم کردم. بسیار بسیار تشکر.
مرسییییی عسلم. خسته نباشی.

منم دل نگرون یسونگ تو سربازی هستم میترسم خسته شه یه وخ :|
اصصصصصن هیچول کشششششششششته منو ...
خب خدا رو شکر میلم رسیده ...
خواهش میشه گلم

شهرزاد شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 16:42 http://kyuminland.blogsky.com

لباس اون بچه کو....
باز یسونگ سه جا اپ کرد...این الفا که هی عکسا رو شیر میکنن و کجای دلم بذارم...هی میایی پایین هاعه لخ//ت...دوتا میایی پایین باز هائه لخ//ت....خب من ویتامینم پلکم میپرییییید....میفهمییییییی
.
اون دختره تو دماغ کانگ بود..دیدی عکساشونوووووو
اصلا چه معنی میده اونطوری عکس بندازه بااین دخملااااا
واه واه

ماسکش گربس...
میفهمی؟
میفهمیی؟
میفهمیییی؟
رفتن اینچئون ولی منو 20 ساله نبردن بیرون

لباس ماهی کو...

کو لباسشششششششششششش؟!؟!؟
والا بوخدا ... دیگه خوودت حال منو درک کن ...
والا ... کانگین هم تنش میخاره حس میکنم :|
می فهمم .. ولی این بیییییییییست ساله منو از این خونه بیرون نبرده ...

:|

Fahime شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:39

مررررررررررسی دوستمممممممم نخسته
لباسای دونی کووووووووووووووووووووووو؟
وای ننه
وای خدااااااااااااااااا
این دختره بغل هیوک چی میگه؟
ولش کن لباس دونی کوووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟
عضله...............گااااااااااااااز

سلامت باشی گلمممم
نمیدونمممممممممممم لباساش کووووووووووو؟!
لباااااااااسااااااااااااااااااش!؟

دانی شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:20

وایییییییی
همه یه طرف.... اون گربه رو ماسک هیچول یه طرف!!! چی کار کنم؟ گربه دوس دادم خووووووو
دلم واسه هان تنگ شده بود ای خدا...
افرین یسونگ! همیشه از این آپدیت ها داشته باش دلمون شاد شه
ممنون

اننننننننقدر من ماسک اینطوری هیچول رو دوست می دارمممم
یسونگ مامانم رو حلوا پز کرده با این اپاش خب:|

*marziyeh* شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:12

یسوووووووووووونگ!!!!!

من از صمیم قلب آرزو میکنم ایونشیهه برن همین پادگان یسونگ!

من هان دوست میدارم خو!
اولین کسی که ازش تو سوجو خوشم اومد هان بود، بعد ها هی تو کلیپ ها دنبالش گشتم نبود!
فهمیدم خیلی وقته رفته

من نیز :|
اره اره من هم هان رودوست دارم ولی خب حیف رفت
من اولین نفری که توی سوجو علاخه مند شدم دونگه بود:|

*مهتا* شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:43

سلاممممممممم گلی
هیییییی هان چی آب رفته زیر پوستش از وقتی سوجو رو ترک کرده ترگل ورگل شده خخخخخخ
ممنون گلی به منم بگو کجا میتونم فیکاتو بخونم بالاخره قسممو شکستم ایمیل ساختم

خخخخ اره اره رو اومده
اخخخخخخخخخخخخخخ جوننن ... چشم بهت میل میزنم

سونیا شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:27

باران مرسی میلت رسید...کارایی که گفتی رو انجام دادم..
خدا به جمعیت الفیش صبر بده...
حدالقل تو اوج جونی حون ندین...
ایول یسونگ...
وای هیچولو...ماسک گربه زده...
گربه بوده گربه تر شده...
مرسی بارانی خسته نباشی..

خب خدا رو شکر میلم رسید ...
اره واقعا خدا به جوونی الفیش ها رحم کنه :|
خواهش میشه گلم

love شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 14:08

سلام باران خانم واسه من که نیومده تازه من تو عضویتم مشکل داشتم دیروز واستون ایمیل زدم ترو خدا کمک کنین من که مردم بسکه حرص خوردم ترو خدا کمک کنین شمارتونم ندارم حداقل زنگ بزنم بپرسم بازم کمک کمک
مرررررررررررررررسی

ای وای ... اشکالی نداره تو به یه اسم به عنوان یوزر نیم و یه رمز بده من خودم برات اکانت میسازم . خوبه!؟

سارا شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 13:29

اون خانومه که به کانگین چسبیده یکم یقه رو تنگ تر میکرد خوب میشد والا
هیچولم که مثل همیشه تیپش پاشنه بلند کم داره
مرسی گلم

اون دختره رو واقعا درک نمیکنم :|
خواهش میشه گلم

sunshine شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 12:49

الفیش که هیچی همون الف خالی هم که باشی واسه اون آپ یسونگ به فنا میری دیگه شوما که جای خود دارین...والا
وای فداش شم هینیمااااااااااااا خداییش استعداد ورژن کره ای لیدی گاگا شدن رو داره با این کارا عجیب غریبش از هر روشی واسه خاص بودن استفاده میکنه فقط نمیدونم چرا این لقبو به جی دراگون دادن...
چقده دلم واسه هان تنگیده بود...بسی ذوقیدم که ازش خبر گذاشتی آخه دیگه زیاد ازش خبری نمیذارن بچه ها...

یسونگ کشششششششششششت ما رو ...
وای من عاشق اون ماسک هیچولما ... خعلی دوستش دارم
هان عزیزه دلههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد