دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

سوجو در عروسی چوآرا

سلام....
:|
من اصلا حسادت نکردم...اصلاااا...اصلا هم دلم نخواست جای ارا باشم..اصلا هم هیچکدومشون جذاب نشده بودن...اصلا هم...عرررررررررررررررررر خب یعنی چییییییییی....برادر عروس به این جذابیییییی.. دوستای برادر عروس به این جذابیییییی....دلبری کردن تو عروسی خبببببب...
کی پاسخگوعه....؟!

بعله..امروز عروسی چو ارا بود همونطور که دیشب گفتم(خدایی اینا دیر چرا دختراشون ازدواج میکنن...؟هجینم از چولی بزرگ تر بود...ارا فک کنم هم سن تیکیه)خلاصه....

دوستای برادر جذاب عروس هم امروز دعوت بودن...عروسی با حضور تیکی به عنوان مجری عروسی... ایونهه که باز اوپا اوپا خوندن(داماد یه تیکه حرکت رقص مانندرفت..راضیم ازش ) وونی عزیزم...که فیلم گذاشت مستفیض!! کرد مارا از اخبار عروسی..و چانگمین که نقش فیلم بردار بود با نیش باز..و کیوهیون که قهقهه میزد ازخوند ایونهه (نپرسین چندهزار بار صحنه قهقهه شو دیدم و توی بالشم جیغ زدم وقربون صدقش رفتن..اصلا نپرسین)....

بدون توجه به اینکه عروسی ارا هم مثل هجین خیلی خوب بود برعکس بعضی چیزا... بفرمایین عکسارو ببینین

  


عروس که خوشگل بود...

خوشگل تر شده بود...

دامادم من پسندیدم(الکی مثلا به من مربوطه) سلیقه ارا خیلی خوبه

قشنگ داماد خانواده چوعه...




عکسی که تیکی برای تبریک گذاشته بود


اینا به کناررررر
برادر عروسو دیدینننننن؟
چشمام کف پاش...
از صدتا داماد جذاب تر شده بود...
فدای تیپ کت شلواریت


اینقدر خوشحال بود امرووووووز
خب من فدای تو بشم که برادر زن شدی
به دامادتون خواهشا رحم کن:|


بعله...مهمونای خاص عروسی
اصلا با ورود این پرنسای من عروسی نورانی شد=|


اپ وونی
پایین سمت چپتون...
همون قهقهه است که من جون دادم سرش..



کیونا برای ابجیش شعرم خوند...
اهنگ
two person
این اهنگو....هیییی...چرا همش اینو میخونن
.
در اون پشتها شما تیکی و هیوک رو به عنوان مجری نظاره میکنین
خنده ماهی چی میگه




ودر اخر هم برادر عروس و دوستاش
با عروس دوماد عکس انداختن...



منم که نه حسودیم شد...
اصلا و ابدا
خب داداشش مکنه و خوش صدای سوجوعه...
که چی...مگه مهمه...
خب دوستاش اعضای سوجوعن...چیه مگه...
الان اصلا شما حسادت میبینین تو حرفای مننننننننننننننننننن
من و حسادتتتتتتتتتتتتتتتتت
ای خاک تو سرممممممممم....خب خدایاااااااا منم میخواممممممم
.
اصلا هم که عروسی عین عروسی یکی دیگه بود
دیدییییین...
اصلا مو نمیزد...
.
من همچنان حسادت نمیکنم...

نظرات 21 + ارسال نظر
sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:12

خوب منم میخواممممممممممممخدایی من هیچی ندارم بگم از حسودی خفه شدممبارکش باشه مرسی عزیزم

من همچنان حسادت نمیکنم ککککککککککککک..اصلاااااااااااااااااااااااا
ای خوداااااااااااااا

ایشالله خوشبخت شه

فدات

elahe دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 22:06

سلام خوبییی من اینجا جدیدم تو این عروسی حال اعضا واقعا عالی بود ولی تو عروسیه مین افتضاح برا اینکه کسی نمیتونست مانعش بشه و همه تحت فشار بودن سخت اتفاق میوفته ک هنیم قاطی کنه

سلام عزیزم..خوش اومدی به وبمون...
والله عروسی هجین و ارا نشون داد سوجو اینطوری عروسی عزیزاش میره...
چولا وقتی صفحشو قفل کرد گفت حالم بده ولی نه به خاطر الفا...تنم یخ کرد...هیچول من زود عصبی میشه و لی کم جا میزنه...
هیییییییییییی

mahsa یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 13:01

هیچکس حسادت نمیکنه...هیچکس....مگه مهمه....خب سوجوباشه....باشه
برادرعروسم که من اصلا فداش نمیشم اصلا......
مهمونای مخصوصاکه کلا مهم نیستن مخصوصن ایونهه منم که اصلا مرگ هیوک نبودم
هی خدا...دلداری دادن ماالفابه خودمون دراین روزا
مرسی عزیزم

اصلا مهم نیست..به نظر اینکه برادر ادم عضو سوجو باشه...بعد دوستاشم بیاره ..بعد مجلس درست دوستاش باشه..بعد خود برادر ادمم بخونه بااون صداش اصلا چیز مهمی نیست...
یه ایونهه بودن دیگه...مهمه ؟؟؟
مهمهههه؟؟؟
مهمههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟

الان حسادتی در بیان من دیده نمیشه...
به فدات

shadi یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:44 http://superkyumin137.mihanblog.com/

مبااااااااااااااااااااارکهههههههههههههه
الهیییییی فدای برادر خوشتیپ عروس بشم من
واییییییی فکر کن بچه شون عین کیوهیون باشه
حلال زاده به داییش میره دیگه
وویییییییی دویل کوچولوووووووووووووووو






بعله
بچه دار هم شدن
صوبتی ندارم

بهههههلهههههههههههه
من فدااااششششششش....یه چهار انگشت از کل مهمونا سر بود

عاخ نگووووووووووووووووو...نگوووو...
دلم رفت از الان برای اون دویل کوچککککککک

خخ

raha یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 03:41

شهرزاد فک کنم امشب تا صبح گریه کنم ...
هم واسه مینی هم واسه بد کردن حال امشب تو:(((
دنیا دنیا حرفم امشب یکم خالی شدم شرمنده دوستم که خالی شدنم تو سرریز کرد

گریه نکن دختررررر...عههههه..فدای اشکاتتتتت
من خوبم...
اشکال نداره...هروقت دلت پرشد من هستم..روم میتوی حساب کنی...حالمم خوبه..خیالت راحت

raha یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 03:21

شهرزاد جونم شرمنده حالم بد بود فقط دستم رو تایپ بود و نوشتم اکه خواستی تاییدش نکن ..اومدم نظرات بچه ها رو خوندم دیدم خیلی حرفام ناراحتت کرد اون روزو باز یادت اورد ...ولی من همیشه فک میکردم عروسی مینی یه چی تو مایه های عروسی ارا باشه
کیووو. چقدر شادههههه خیلی خووووشحااالم ^ _^ دروغ چرا واقعااااااااااااااااااا دلم میخواست جای ارا باشم .. ادم داداشش کیو باشه بعد ایونهه وسط عروسیش اوپا اوپا برقصن ..اییییییخدددددا دلم قش رفت

اشکالی نداره عزیز دلم...
مهم نیست ....

خیلی شاد بوددددددددد عزیز دلمممممممممممممممم....
من نهههه... اصلا دلم نخواست جاش باشم...
عاخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

raha یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 03:12

میدونی شهرزادجونم بخدا اگه مینی با یکی که دوسش داشت ازدواج میکرد یکی که واقعااا باهاش شاد بود با اینکه در حد مرگ دوسش دارم ولی براش ارزوی خوشبختی میکردم حتی اوایل که خبر قرار گزاشتنش اومد بیرون و نمیدونستم جریان چیه به دوستام میگفتم واقعا ناراحت نیستم واقعا دوس دارم خوشبختیشو ببینم اما همه چی این قضیه بو میده خودت الان تک تکشو گفتی من اوایل خودم. توجیح میکردم ولی وقتی عکسای ماه عسلشون اومد بیرون مطمن شدم اینا همش فیلمه اون صورت غمگین مینی سر میز صبحونه ..اونم صبح اول ماه عسلش:((. معمولا ایدلا وقتی ازدواج میکنند مسایلشونو سکرت نگه میدارند تا همسرشون اذیت نشه واصلا علاقه ای به رسانه ای کردن زندگیشون ندارن اا اون منجراشون گاهی عکسای عروسش نو شطرنجی میکردند یا اصلا عکس خاصی بیرون نمیاد
ولی تموم زندکی مینی از همون لحظه قرارشون و ازدواجشونو و حتی عکس های خصوصی ماه عسلشون تو بوق و کرنا شد انگار یه شو و نمایش بود ..وقتی کمپانی مث اس ام انقدر راحت پذیرفت و سریع بهش تبریک گفت باید میفهمیدم همچی .... نمیدونم الان بابد حسم چی باشه دلم نمیخواد مینیمون شکست داشته باشه ..نمیدونم واقعا سر دعاهام باید واسش چه دعایی کنم ازین وضعیت راحت شه یا این وضعیت واسش مطلوب شه ..نمیدونم تو بگو شهرزادجون باید چه حسی داشته باشم گیجم واقعا ...باورت میشه ازین که مینی میره سربازی اونم دووووسال واقعا داغونم الان دوسال ندیدن خنده هاش واقعا دیوونه کنندست ولی کاهی میگم دوسال هم مینی از دست این کمپانی و این شرایط مضخرف راحت میشه :((( و

میدونی...
قضیه خیلی طولانیه...خیلی زیاد...
و من اونقدر خسته و یخ زده ام ک...جلوش کم اوردمو زانو زدمو گفتم تسلیم...بااینکه میدونم درست نیست هیچی...مین سومین پولدار گروه... خرج عروسی ..رزرو سالن تا همه چی رو اس ام داد ن خودش... هیچ ایدلی فیلم عروسیش نیومد..هیچکدوم..
من فیلم عروسی رو هیچ وقت ندیدم...ولی اونایی که دیدن..حتی اونی که دیگه میگه من الف نیستم وقتی دید فقط یه چیز گفت بهم... شهرزاد رفتارش عاشقانه نیست تو فیلم..عادیه..نه عاشقانه... و من...با تموم ندیدنم وقتی اینو گفت...باز یخ زدم...
ویگات مریدا رو دیدی...تنوع عکسای عروسیشون ادمو چقدر به وجد میاره...بعد یه ایدل ازدواج کنه نصف عکساشو از روی پوستر فیلمای غمگین انتخاب کنن...چ مسخره...
من...از روز عروسی تاالان...وقتی نمازم تموم میشه...دیگه حرفی ندارم با خدا بزنم..نه حرفی..نه دعایی...و دوسال نبودنش...
و خدا میدانم..
من..
یک روز ظهر
چه تلخ...مردم

الهه4444 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 02:23

چه حرفا من و حسودی ؟ مامان منم میخوام

نه...ما حسادت را نمیشناسیم...
مامان منم صدا کنننننننننننننننننننننننننننننن

سارا یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 01:22

مگه غیرازاینه که این همه سال اعضای سوپرجونیور باهم دوست بودن و میگن مثل برادرای خونی هستیم پس چرا عوض سکوت به الفا نگفتن لطفا زن داداشو بپذیرین و سعی نکردن الفارو اروم کنن! به نظر من هزارم اعضا میخواستن با الفا همدردی کنن و روزه سکوت گرفتن حداقل باید چهرشون نشون میداد که شادن شادی چیزی نیست که بشه از چهره محوش کنی درحالی که هیچ شادی تو صورت اعضا توی عروسی مین نبود...برخلاف قیافه اعضا تو عروسی هجین و ارا
حتی هیوک قبل از عروسی مین رفت یه جای دیگه عروسی اونجا شادتر بود به نظرم حتی واسش پستم گذاشت
واقعا با مقایسه عروسی هجین و ارا با سونگمین آدم تفاوتو متوجه میشه...
در خوشبختی و رضایت از ازدواج سونگمین شکی ندارم ولی به خوشحالی اعضا و اینکه واقعا اونروز خوشحال بودن مشکوکم

بعد خبر وقتی چولا صفحه ایسنتا شو بست و گفت برای الفا نیست میبنده اعصابش خرابه...فهمیدم یه چیزی هست که چولا قاطی کرد...

این دوتا عروسی فقط نشون داد اعضا عروسی رفتنشون اینطوریه..نه مثل اون روز...همین
من فقط میدونم ادم...با خوشحالی دوستش خوشحال میشه..یا ادای خوشحالی رو درمیاره...اگه مین خوشحاله..چرا اعضا خوشحال نبودن...اونم مینی که عزیز دل همشون بود...عزیز دل چولا بود..چرا دیگه بعد عروسی طرف مین نمیره...ادم وقتی یه دوست بااین نزدیکی و قدمت دوستی داره که هرروز از صبح تا شب کنارشه...وقتی میفهمه عاشق شده و داره میره خوشحال میشه...میگه میخنده...اصلا ناراحت میشه...اداشو درمیاره برای شادی دل دوستش...
بهترین زمان بود اعضا برای بعدهای خودشون الفا رو اماده کنن..بگن ببینی ما ازدواج میکنیم...خوبخت میشیم...حمایتمون کنیننااا...کارگردان چینی از مین حمایت کرد و تبریک گفت اینا نگفتن...
شاید چیزی رو اعضا میدونن که کسی نمیدونه...هیچ کس نمیدونه...
بیخیال...الان باز....
حسادت نکردی ک مثل من...اصلا حسادت نداشتتتتتتتتتتت ادم داداشش عضو سوجو باشه مگه نهههههههههههه

نگینsj یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 01:20

من مررررررگ قهقهه ی کیو ام شهرزاد......رفتم یه قبر دو طبقه خریدم
همه بچه ها به موضوع عروسی مینی اشاره کردن....دیگه من نمیگم
فقط اینکه ناراحتم....چرا خوب؟؟؟؟مگه مینی دل نداشت.....مگه مینی ادم نبود.......چرا عروسیش اونطوری بود....بیخی......
ممممررررسسسسیییی

عاخخخخخخخخخخخخخخخخ..چیرا یادم انداختیییییی....قیافه من صبح دیدینی بوددددد....یعنی چشا گرددددد زل زده بود به سقف اینم هی تکرار میشد...چی کشیدم منننننن
منم دیگه صوبتی ندارم...حتما دلیلی بوده...پسرا بچه نیستن..برای هر کاریشون دلیل دارن...

فداتتتتتتتتتتتتتت

CASTIEL یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:22 http://ourarts-ourworld.blogsky.com/

منم سوال رها واسم پیش اومد.چرا اینطوری میشه عروسی ها؟؟؟؟ کیو تو عروسی مین نمیاد،اعضا تبریک نمیگن...اصلا خیلی سوت و کور بود اما حالا ایونهه اجرا میکنن کیو قهقه میزنه ...شیوون هم که پایه ثابته :|

دلم واسه مین میسوزه! حس میکنم واقعا شرایط بدی رو داره ... ه شرایط سخت
منون ک زحمت کشیدی و پستش رو گذاشتی

...
یه روزی...من مدام میگفتم...یه روزی...همش میگفتم خب ببینین رقتار اعضارو...یه روزی...گفتم هیچکی تبریک نبگفت جز شیندونگ اونم جلوی دوربینا...یه روزی...من همه اینا رو گفتم...اونقدر روزای جهنمیمو سخت تر کردن که دیگه حرفی ندارم بزنم...عروسی هجین و ارا گویا همه چی خداروشکر که نشون داد عروسی رفتن سوجو چطوریه...

مین...سونگمین خرگوشی نیست دیگه...قهقهه هاش شده یه لبخند...همین

فدات عزیزم...وظیفس...ببینم حسادت که نکردی مثل من...

sss501 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:07 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام عزیزم عیدت همچنان مبارک
بازم با گوشی اومدم سعی کنم تا ارسال شه بالاخره با لپ و pcک نمیشه اصلا
ای جان داداشم رفته عروسی چ خوشاله بچه قسمت خودش شه آجیش بفداش..
نه بابا چ حسادتی اصاآ مگه اصن مهمه ما نمیبینیمشون وللی ی سری دم ب دقیقه میبیننشون.. اصن کو حسادت عصن مگه ما حسودیم.. اصن مگه من ب تیریش قبام برمیخوره ک بقیه همش داداشمو میبینن من نمیتونم عصن مگه حسادت داره... کی گفته ماحسودیم عصن والللله:-D فک کن ی درصد ماحسودیمون سه خخخ
مرسی نخسته

حسادتتتتتتتتتتتتت؟؟ماااااااااا؟؟....کو...من که اصلا حسادتی در خود نمیبینم....
اصلا یه داداش داره دیگه..که مکنه سوجوعه..که صدای حرف نداره..که نهایت جذابیه...که دوستای سوجوعن..که...اینا حسادت داره؟؟؟..نه والله

قربونت

sunshine شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:36

چون خودت گفتی میپرسمااااااااا چون درکت میکنم در حد مرررررگ بدم میاد در مورد اون موضوع حرف بزنم منم اصن فیلمشو ندیدم و به قول تو تا آخر عمرمم نمیبینم ولی دوست نامردم اتفاقی یه صحنه هایی شو که بعدا اومده بود نشونم داد واقعا تا الانم جلو چشممه...

من برام سوال شده چرا سوجوها انقده تو این عروسی و عروسیای دیگه که شرکت میکنن راحت و ریلکسن یه چی تو مایه های صاحب مجلسن....برنامه اجرا میکنن و تو برنامه هاشون شرکت میکنن ولی تو اون عروسی اصن راحت نبودن انگار بیشتر تو حاشیه بودن با این که اونجا نزدیک تر بودن من که کامل ندیدم ولی تا اون جایی که دیدم و شنیدم میگفتن فقط یه چند تا عکس گرفتن...اصن حس و حالشون مثله این یکی نبود(اینو از تو بعضی عکسا که دیدم حس کردم)نمیدونم شایدم من اشتباه کردمخ ولی یه مدت ذهنمو مشغول کرده بود با این عروسی آرا دیگه تقویت شد حسم...
بازم ببخشید اگه قدم رو رفتم رو اعصابت

...
خداروشکر من خیلی واضح گفتم عهدی عکسو فیلم برای من تگ نکنه... البته چند وقت بعد خیلی اتفاقی...خودم عکسا رو دیدم...بسم بود

عروسی ک...
تبریک کسی نگفت...جز شین جلوی دوربینا...چولا شبش پست گذاشت اگه زوریه بیاین فردا بخندیم...عروسی ارا و هجین از اول مهمونی همشون رفتن...برای مین عروسی شروع شده بود تیکی و کانگ و چولا رستوران بودن و وونی با لباس معمولی خونه و هیوک یه عروسی دیگه..حتی هیوک به اون عروس تبریک گفت و عکس انداخت باهاش اما...کیو کلا نبود...فقط مادر و خواهرش بودن که هردو اخما تو هم...ارا که حتی نگاه نمیکرد روش اون ور بود... یسونگ با همه عکس انداخت جز با مین...حتی تو پستش نزد تو عروسی مثلا همگروهی رو برادر زد یه شب فراموش نشدی با اعضا... هائه شبش ضعف کرده بودو رفت بیمارستان که الفیشا میگن هائه نارحت و عصبی میشه اینطوری میشه...تو عکس گروهی عین عروسی هجین و ارا تنها نرفتن که با عروس دوماد عکس بندازن که... تو اون پشت مشتا چند تا کله دیده شد بین مهمونا که با کلی زوم معلوم شد شین و ایونهه و یسونگن ...اخرم چولا و کانگ و تیکی رفتن برای شام که چولا واقعا داغون بود قیافش...اینا رو گفتن تا خودت با حال پسرا تو این دوتا عروسی مقایسه کنی...
من هیچی نمیگم ...گنجایشم پر از حرفایی که شنیدم و میشنوم... همین مقایسه ها جواب میده همه چیو...

مریمDevil شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:19 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

منم که اصلا اصلا حسودیم نشده
عروسی خواهربیاس ادم باشه
اعضای سوجو هم باشن وادم حسادت کنه؟؟؟؟؟
اره مافیلموگذاشتیم توفنکلوب
چقدباحال بوده خداااااااااایا

وا حسودی کجا بود همزاد...حسووودد...نچ نچ ...این وصله ها به ما نمیچسبه...
خسته نباشی بایت گردوندن فنکلاب ارامش من...

اخ دیدی قهقههشوووو...خدایا کیل میییییییییییی

raha شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 20:31

عاقا سونگمین چرا عروسی خواهر کیو نیست؟؟؟؟؟
موریکال وووکی رفته اینجا چرا نبود پس:((( میومد یکم قر میداد روحیش بتز میشد میخواد بره اون اسیر دونی:(((((

والله من حسم میگه شاید نیومده چون تنها که نمیتونه بره که...ارا تو عروسی مین خیلی اخماش تو هم بود...فک کنم از زن مین خوشش نمیاد..ولی صددرصد تلفنی تبریک گفته چون رابطه خانوادگی دارن...

raha شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 20:24

یه سوال فقط واسه من عجیبه عروسی مینی چرا انقدر سرد و بی روح بود یا شما هم همین حسو دارید؟؟ اصلا انگار نه انگار یکی از اعضای سوجو بود ..کیو که اصلا تو عروسی درسترمون رویت نشد بقیه اعضاهم عین یه مهمون خیلی معمولی بودن ..حتی یه عکس گروهی که فقط اغضا باشن نگرفتن ..عکسها کاملاااا گروهی همه مهمونا بودن ...انقدر فرط فرط اعضا باخواهر چولا عکس انداختن یه عکس با عروس مینی نگرفتن ..بعد بگید عروسی مینی مشکوک نیست

الان من حرف بزنم باز میشه 4-5 ماه پیش فحشم میدن...
والله کیو کلا نرفت...چون صبحش که اجرا داشت...بعدم رفت کافش...اعضا هم فقط برای شام انگار رفتن...اون چندتاشونم که مثلا تو عکس با عروس دوماد بودن اون پشت مشتا بودن بای کلی زو میکردی پیداشون میکردی...من گفتم صبحش امروز همه با مین سلفی میندازن یسونگ با همه عکس انداخت کم مونده بود بیاد با من عکس بندازه با عروس دوماد ننداخت...دریغ از تبریک یکیشون... والله...ازوقتی عروسی هجین و ارا رو دیدم...فقط بغض میکنم ..یه لبخند تلخ...سر تکون میدم و سرمو پایین میندازم..چون...یه زمان خیلی گفتم عروسی یه طوریه..همه هرچی خواستن گفتن بهم... ترجیح میدم حالا که همونا هی میگن اره یه طروی بوده...دیگه حرف نزنم

yeganeh شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 19:13 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

منم حسودی نمیکنم

یه چیزی چرا مینی نبود؟

مین تنها که نمیرفت...بهتر که نرفت که کیو یکم بخنده از ته دلش..چون به نظرم اونطور که من عکس ارا رو تو عروسی مین دیدم ارا از زن مین خوشش نمیاد...
ولی حتما تلفنی به اونیش تبریک گفته...سه روز دیگه میره حما داره اماده میشه

sunshine شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 18:31

اون قهقهه رو اول درک نکردم رفتم فیلمشو دیدم تازه فهمیدم چه به روزت اومده...
ببین این خجسته ها تو کمتر از چند ساعت دوماد خانواده چو رو هم مثله خودشون خجسته کردن رفت...وااااای به حال بعدنش که بخواد با کیوهیون بگرده...والا

یه سوالیم واسم پیش اومده ولی گفتم حس و حالتو خراب نکنم نمیپرسمش...

دیدییییییییییییییییییییییییییییی....من خواب و بیدار بودم صبح...رفتم اینستا یهو این اومد...صداشم زیاد بود یهوو قهه زد گوشی از دستم افتاد تو صورتم...با چشای گرد شده زل زده بودم به سقف...
ارا یکی رو انتخاب کرده از پس داداشش بربیاد..راضیم ازش خوب دامادی بود

بپرس..حس وحال من مگه درسته که خراب بشه

sunshine شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 18:03

منم اصن اصن اصن حسودیم نشد شهرزاد فقط حسم یه چی بود تو مایه های این
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا من نه...
مجری تیکی...اونهه اوپا اوپا...کیو هم که واسش خونده...وونی و چانگمینم که بودن...گااااااااااااااااااد پلیز کیل می...
مینی نبود
عاقا فیلمشو نمیذاری؟؟؟؟
برعکس اون یکی عروسیه اینو دلم میخواد همه چی شو ببینم...

من اصلا حسادت نکردم..اصلااااا حرف تو دهنم نذاریننننننننننننننننننننننننن
عررررررررررررررررررررررررر

مینی سه روز دیگه عازم سربازیه...دیدی چه موهاش هپلی شده...کجا بره بابا
فیلمی ازش دقیق که نیومده..به فنکلاب کیو بگو اگه باشه اونا باید داشته باشن
اون یکی رو من.....تالحظه مرگمم نمیبینم...همون عکسارو دیدم...یخ زدم..بسمه

ChoiHoney شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 16:51 http://blueelfs.mihanblog.com

شهرزاد؟؟؟

این که همونی بود که مین تو عروسیش خوند؟؟؟

لعنت به این زندگی...

شهرزاد به معنی آهنگ هفت سال عشق کیو دقت کردی؟؟

خیلی به حال و هوای کیومین میخورد لامصب
http://s5.picofile.com/file/8130129642/KyuHyun_7_Years_of_Love_eng_rom_per_Yaseman_.avi.html

جان دلم....
اره این اهنگ تو پرسنه...اهنگ سریال وارثانه...یه بار کیومین باهم اجراش کرده بودن...مین اونجا خوند...الانم کیو خوندش...
نمیدونم چرا کلید کردن به این اهنگ...

اره اجراشو دارم با زیر نویس...پارسال بود که دیدم اجراشو...میگفتم اااا عین کیومین 7 ساله...بعد یهو اخراش دستمو گذاشتم جلوی دهنم گفتم وای نه خدا نکنه...کیو سرهمه اون اجراهای 7سال گریه کرد...فقط امیدوارم باخودش هی این اهنگ و نخونه...

*marziyeh* شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 16:39

اوووووووووووووووففففففففف خدااااااااااااااا
فکرکن مکنه برادر زن بشه!
چی بشه!!!!

اوهههه چند وقت دیگه هم دایی میشه یعنی؟؟؟؟
یعنی حلال زاده قراره به داییش بره؟

اوه آخ جون تداوم نسل مکنه دوست دارم

و اونهه حاضر در همه مجالس!

فکرکنم دارن تمرین میکنن بعدا ها برن تو عروسی ادم پولدارا بخونن!

از صبح عکسا رو دیدم همینجور حسودی نمودم

ممنووووووووووون

هاهاها..نفس ترین برادر زن دنیاسسسسسس....

یا جرجیس...یعنی یه بچه عین کیو....
اه اه....چی بشه...تداوم کیوهیون چه شوددددددددددددد

ایونهه زدن تو کار مجالس عروسی...
یعنی مجلس گرم کننااااااا
منم که هنوز اصلا دلم نخواسته....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد