دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

kyu hyun news


درود و صد بدرود دوباره

خوبین عایا !؟

سرخوش!؟

خجسته روزگار !؟

ایام به کام !؟

خب خداوندگار را شکر گذاریم ...


در خدمتتون هستیم با یک پست گیمر کش ...

به به ... از علان گیمر های وبلاگ رو  به نوشیدن ساغر مرگ موش دعوت میکنم باشد تا مورد لدف واقع شویم ..


گل گاو زبون دم کنید بدید دست گیمرای وبلاگ و هم پای ما برید عدامه ی مدلب

عکس های همون برنامه ای هست که رفتن هند و برو بچز حال کردند :


kgXig


عدامه ی مدلب لدفن ...


  


5k6VZ


وووش ووش لباااااااشو


UYJq5


دقتشو کی بخوره !؟


s18HH


Ygpt0


67sP0


کیو در این زاویه رو کسی دیده بود عایا ؟!


fdPWc


عز عین زاویه ... :|


tddHO


و این . :|


JxAyt


نظرات 9 + ارسال نظر
مژگان یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:32

چه ملافه ی مامان دوزی انداخته روش خخخخ
بچه در همه حال خوشگله
مرسی عزیزم خیلی دلم میخواس این عکساشو ببینم

میبینی !؟ نمیدونم چرا حس میکنم ملافه و شور.تش با هم سته !؟
خواهش میکنم گلمممممم

estel یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:31

از اونجایی که لبای منم شبیه هیوکه ممنون میشم لبای این پسرو برام رزرو کنه

:| من که قانع نشدم

Pegy_Elf یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 20:25

بله بلاخره من تونستم از زیر دستان پدر و مادرم فرار کنم
خیلی نامردن زیر بار عید دیدنی داشتم جون میدادم
اخ الهی قربون اون لبای سرخت برم پدَ سوخته
خودم میخورم عاقاااااااااااااااااااااا
من از این زاویه ها خیلی دیدمش هر شب عشقم اینجوری میخوابه
توهمی عمته:|
راستی عیدتان مبارک

خشو در رفتی خانومممممممی دلم واست تنگ شده خب
لباش مال کیه بالاخره :| ؟!
عصلا هم شبا قرص توهم نمیخوری ... :|
عید تو هم مفالککککککک

*مهتا* یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 19:47

هیییییییییی به لبای پسر مردم چیکاردارین بیتربیتااااااا
تو برو دنبال همون ساطورت نمیخواد لبای دون دونو بخوری یه چ...مثقال لب داره اونم تو بخوری چیش به ما میرسه

خو شرمنده عخلاق ورزشکاریتون بشم من :|
عاغا خو همش مال من بشه دیده .. :|

مریمDevil یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:47 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خب رامن روبرا همون گذاشتم ملت خفه نشن خب

قیمه بهتره ها

yeganeh یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:41 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من مردم
0-----<-----<
اخه قدم چه بلند بود
قبر 3 متری واسم بخرید

ماشالله رشیدی بودی ها

*marziyeh* یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 16:51

من کیو دقت کن دوست دارم!!!!!

بارانم دوست دارم

من به قربون تو بشم بامرام

sunshine یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 16:04

دقتشو نمیدونم کی بخوره ولی لباشو میدونم... اما برای جلو گیری از جنگ و نزاع لباشم میدیم این شکلکه بخورههر کی لباش مثله اینه بیاد جلو بره ته صف...

اون زاویه بندی رو کوجای دلم بزارم دیه...هان؟
اون کناریش کیه که یه پاچش سیاهه یکیش سفید؟؟

خخخخخ خو لباd من این شکلی نیست .. من لبام کپیه لبای دونگه است :| باریک ... وختی هم میخندم کلا لبام محو میشه :| بررم لبا/ی ... دونگهه رو بخو..رم ؟! شبیهیم خب :|

اون یارو رو دخت نکرردم .. چه دختتتتتتتتتی داری تو دختر o_O

مریمDevil یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 14:50 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اوه مای گااااااااااااااااااااد
آیم دای رایت نو
وااااااااااااااااااااای من همین الان مردم
من سردسته ی گیمرای این وبلاگم وبه نمایندگی ازهمشون براهمه قبراختصاصی خریدم وبرا مراسممونم سپردم جوجه بدن با رامن
پاستیلم بدن بعد ناهار
زاویش چقد باحاله خیلی خفن خوابیده
الهی قربون اون لباش بره مریم
فداااااااااااااااااااااااااااااااااش

:|
بیا ... این اولیش ...
صلوات ختم کنید
لااااااااله الا الللللللللللللللللللللللللللله ...
عاغا جوجه چیه خب !؟ خشکه بیخ گلوی عادم میمونه عادم خفه میشه
قیمه بده خدا هم راضی تره .. والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد