دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

news ... از عروسی بگیییییییر تا همه خبرا :|

درود و صد بدرود .. .

عینطوری منو نگاه نکند عدمین به با مرامی من کوجا سراخ دارید عاخه ؟!

این همه اخبار براتون عاپ میکنم ...

بدوعید بیاید بخلم کنید ... والا :|


این شما و این هم یکی دیگه از پست های اخبار ...


در خدمتتون هستیم با این دوستان خجسته روزگار ...


همپای قدم های خسته ی ما بیاعید عدامه ی مدلب ... جلوی درب ورودی عدامه ی مدلب روانپزشکم با پارچ گل گاف زبان عیستاده پذیراعی بشید بعد وارد بشید بالاخره عکس هائی گذاریده کردم موجبات نوسانات فشار خون رو باعث میشه |:‌


یک ویدئوی درخواستی هم بود که یکی از دوستان درخواست داده بودند اون صحنه ی عفتادن ایونهیوک روی استیج موقع عجرای د بیت گوز رو میخواستند ببخشیددیر شد البته این فقط همون صحنه هست کل اجرا نیست فقط همون صحنه ی افتادن هست

بگردم الهی برای پسرم

این هم اون صحنه :‌

دانلود


بفرما اینم عولیش :|‌

عاپدیت قاتل الفیش ها ... عستاد لی دونگه در تاریخ  150314

اعلام کردند که موقع عجرا هست و عایا ما عاماده هستیم !؟

خب د من قربونت برم عاخه عاماده بودن من پشت لب تاب چه توفیری داره خببببببب؟!

مگه من چیکارت کردم دل منو میسوزونی !؟ من که عینجا نشستم دارم گل گاف زبونمو میخورممممممممممممممممم


CLxRM


عدامه ی مدلب لدفن


 

 


این عکس ها هم اپدیت بلاگ یک بنده خداعی هست

دمش هم گرم ... فک کنم منظورش از عاپ این عکسا این بود که

عروس عاینده است .. دست دست دست .. دونگهه عروس عاینده است .. دست دست دست دست دست ... عروس دومادو بب.وس :|


r974h


خب الهی من قربونش برم خب ...

خجالتش اومده خب ...

یا ابرفرض .. اون عاب قند لیوان بزرگ دسته صورتیه کو!؟


9O2d7


مجری هستند ایشانان .. الکی مصلن :|


tDS1W


بندریااااااااااااااااااااااش ... هله دان دان دان هله یدانه ...


WunIa


ااا اااا .. مای نیم ایز دونگهه ...


u0VFU


نمیدونم چرا حس میکنم اگر حرف نزنم فکر میکنید لالم :|

خب یکی نی بگه ببند دهنتتتتتتتتتو فخط عکستو بذار ... والا :|

الکی شماها بگید نههههههههه حرف بزن ماها حرفات دوست داریم که ضایه نشم

الکی مصلن

عروسیتون جبران میکنم

نارنگی پوست بکنم !؟

موز چطور؟!

چقدر حرف دارم من :|



88c3d



خب از عروسی میکشیم بیرون و میریم توی بحث بعدی

عستاد هان هستند ..

yishion weibo update

قربونش برم خب ...


rttlT


g10cn


o0q3k


kYZya




nastymeteya insta update 

بازیگر عصلی عم وی ژاپنی هستند این خانوم :|


اون ساطور دسته قرمزه بود ... همون که کنار دمپاعی عبری خیس توالتم نگهش میداشتم ... چندوختیه گم شده

اون ساااااااااااااااااااااطور من کجججججججججججججججااااااااااااااااااااااااااس!؟

عوتو ... بعله عوتو بچسبونم دره لباش ... عه عه عه ... همچین لبااااااااااش بسوزه جیگگگگگرم خنک شه

با دمپاعی عبری خیس که باهاش تازه عز توالت عومدن بیرون، هشت بار که بکوبم در دهنش میفهمه چطور باس ژست بگیره

اون ساطور من پیدا نشد !؟

موچین لاعقل ... موچینمو بدید چشماشو دربیارم خب ...

خب دست خالی که نمیشهههه!؟

ناخن بکنم تو حلقش؟!

چرا من اعصابم این همه خرده !؟

گل گاو زبونم من کو!؟


RVU9h


jewelzane ig update


3AcHk


شما را به حق تعالی میسپارم ...

گل گاو زبونم !؟


نظرات 15 + ارسال نظر
m&e&d چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 12:38

فکرمیکنى گل گاو زبان جواب میده؟ این دوتا عشقم که پاى ثابت مراسم عروسى اعضاى گروهن.الهى بگردم توعروسى اینا کى میخواد حال بده به مدعوین ؟مرسى عکساى قشنگى بودن مخصوصا عکس اولى مراسم عروسى

sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:18

وای عکسای هان چه ناز بودن دلم واسش تنگ شده وای بزن این دختره ایکبیری رو له کن مرسی جیگر

الهه دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 11:30 http://eli-sj.blogfa.com

سلام
وبت عااالیه
به منم سر بزنین و اگه با تبادل لینک و لوگو موافقی خبرم کن (البته اگه لینک کنیم باید به هم ر بزنیم)
موفق باشی

سلام نظر لدفتهههههه
سلامت باشی چشم گلم

bita دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 04:50

بیچاره هیوک هم جریان افتادنش هم اون تف لاما
.......و اینکه حرف بزن باران...حرف میزنی عکسا هزاربرابر باحالتر به نظر میان.جدی

خخخخ چشم چشم صوبت میکنمممممممممم

sakura یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 23:47

الهی بچم چجوری افتاد....
بله چه مرجیهایی...
هان چه خوشتیپ شده بچم...یعنی خوشتیپ تر...
میبینی چه خنگم یادم رفته بود ایمیلم و بدم....
مرسی

ندیده بودی مگه ؟!
عه علان برات میفرستم گلم

tania یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:11

اخه بارانی تو حرف نزنی من دق میکنم...من بیشتر ب خاطر خوندن این حرفای تو میام
ایشالله ایشاااااالله عروسی ایونهه...
هان پسرم چقدر بزرگ و مرد شده...بمیره براش مادر
مرسی گلم

وووی خجالتم اومدددددددد ...
ایشالله ایشالله من خودم براشون هله دان بر.قسم
خواهش میشه گلم

estel یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:34

از وقتی هیوک جان در حین اجرا تصمیم گرفتن با کف استیج روبوسی داشته باشن هر وقت اهنگش رو گوش میکنم به اون لحظه میرسم ناخوداگاه استرس میگیرم
یه بار لیز خورده نمیدونه چه بلایی سر چوونای مردم میاره که

:|
خو قرار نی هر بار که بیوفته

*marziyeh* یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:29

یعنی همچین این شاخ شمشاد ها جلوی مهمونا صف اول هستن که
انگار فامیل نسبی تر و خونی تر از اینا وجود نداشته.
جد در جد از اون موقع که کره ها متحد بودن، اینا باهم رفت و آمد داشتن!

چه فیضی بردن حضار در عروسی بدون هیچ کار خاصی پسرا رو دیدن.

نه چک زدیم نه چونه - شیوون رو ببین و اونهه

خعلیییییییییییی دمت گرم.
دستت درست.

من برم عقد بیدمشک بخورممممممممم

خخخخ دل عروس و داماد هم بخوااااااااد ...
والا ... عروس به این خر شانسی هم داریم مگه ؟!؟
خوخشششششش میکنم

sogol_wook یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 19:03 http://sujumoment.mihanblog.com/

ممنون بخاطر اخبار

خواخش خانومی

sunshine یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 18:35

به افتخار عروس دوماد بعدی بیاین وسط آخر مجلسه خواهشا قر تو کمر کسی نمونه دیگه هااااا...

اهااهااااااان شلوغ پلوغه همه جا بزن و بکوبه همه جا هائه مثله ماه میمونه حریر مهتاب میمونه
هیوک و نگو یه پارچه گله اسپند دود کنید چشم نخوره...

باران اون ساطور واتو و ابزار سلاخی تو بزار کنار فعلا پاشو بیا عروسی داریم...دست گل عروسم بهت میدیم

الان کیو داره هله دان دانو میخونه؟؟؟ووووووووویی صداش جون میده واسه رقص...

دست دست دست دست عروس دومادو بب.وس ...
این دختره رو من پاره پوره نکنم ول کن نیستم که :|
عاره دیگه هله دان میخونه الکی مصلن :|

love یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 18:12

مرسی باران جون همیشه هرچی میخوای بگو دل ادم شاد میشه خیلی بانمک میحرفی مرررررررررررررررسی

ای جونه دلمممممممممم ♥

*مهتا* یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 18:11

سلامممممم بی اعصاب
خخخخ تو کارت از گل گاوزبون گذشته خووووووووو
بگردم ایونهه هرجا باشن نوربارونه اونجا
ساطوووووووووور !!!!! منم موخوااااااااام

اعصاب نمیذارن که :|
باس عسید چکوند تو حلق من :|
ساطورو دست به دست کنید برسونید به مهتا

مریمDevil یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:46 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اون زنه رو هرجورشده بکشیتش

خفه خواهم کردش

yeganeh یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:39 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

هیوککککککککککککککککککک
نههههههههههههههههههههههههه

عاااااااااااری؟!

negin یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 17:17

باران پس چرا دانلود نمیشه خو؟منم موخام ببینم!
منظورت از لیوان بزرگ دسته صورتی پارچ منه؟!یه پارچ دارم به پهنای30سانت!دستشم صورتیه!
هیوک دختره شکر خورده اونطوری کرده تو چرا لباتو اونجوری میکنی هاه؟!
باران میتونی با مگس کش بزنی تو دهنش یا بیام؟
مرسی رفیق

شرمنده لینکش خراب بود الان درستش کرد
عاره عاره همون پارچ ها منظورمه :)))))))))
دمپاعی عبری بیشتر جواب میده ها
خواهش میکنم گلممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد