دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

kyuhyun & eunhae in nanjing ss6 150329

پست ویرایش شد ... عکسای هیچول به انتهای پست عضافه شد


درود بدم !؟

روم نمیشه خب :|

عصن عدمین به با مرامی من در کل عرصه ی وبلاگ گردی سراخ دارید !؟‌

عصن روم نمیشه سلام احوال پرسی کنم :|

الکی مصلن خعلی با حجب و حیا هستم =|


عصن به شدتی عکس ها مرگ هستند که نتونستم تا فردا صب کنم

با همچین عادم جلادی مصاحبت میکنید شماها

پنجاه شصتا عکس از این سه بزرگوار که در عنوان اسمشون زینت بخش پست هست براتون دارم در حد قرص برنج

کیفیت بهترش هم بیاد میذارم براتون

فعلا اینا رو داشته باشید تا بقیه اش ...


عدامه ی مدلب لدفن ...


Ypw5d


 

 


یکی زیر بغل جولا رو بگیره ... بنده خداها نارنگی پریده تو حلقشون


کلاهش منو مررررررررررررررررررررررگ


Vkyng


z5XRU


DCn9L


kKL0F


خدا به همه صبر جزیل عنایت بفرماید


ZDbEo


PiKUs


t2XEX


یا خواجه عبدالله عنصاری


5soaE


aZIQ5


کی بخوردششششششششش!؟!؟ کیییییییی؟!

قاشق من کوووووووو!؟


Gt31W


:|


LbY5R


اون قاشق بی صاحابم کو!؟


3GJu8


b02cQ


از اینجا به بعد عکسا رو با قیمه و پاستیل ببینید ...

بنده ی خدا پست گذار مزبور دختر خوبی بود !!

یک ذره مغزش فقط شیرین بود وگرنه کاری به کار کسی نداشت که

یه گوشه نشسته بود داشت عکس میدید ...


KKwXg


مگه چیکارش کردم خب!؟!؟!؟


http://s1.img7.ir/zXzTX.jpg


اون قرص برنجا بود ظهری گذاشته بودم سر طاقچه !؟

نمیبینمشون ...


l4JHv


دوربین کجاست !؟

یا غیاث الدین جمشید کاشانی


DNFJY


:|


5SQ4c


آاااااااااااااااااااااااااخ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااااااخ ووووووووووووووووووووووووووووووی عاااااااااای


cXB27


3vKc2


خوابش میاد خب :|


qMVqd


الهی من قربون قد و بالات بشم خو کی میشه من رو سرت قند بسابم !؟ مامان هیوک هم داره دست دست میکنه ها ؟! عروس به این ماهی ... والا ...


VYLaj


yV5lD


hd7jJ


حوله هم که ... ایونهه ایز ریل ...

OFc6H


عکاس چه زیره .. :|


EQRRo


این عکس ... این عکس ... اصلا هیچی ندارم بگم ... بشقاب حلوا رو دست به دست کنید ...


9OQV5


به اون عقبیا قیمه نرسیده ...


O9Ito


R8PT5


izOOk


یکی دست گیمرا رو بگیره ... از اینجا به بعد باس زیر بغل گیمر ها رو بگیریم ...


z3Boc


شیرین کاری میکنه قربونش برم من


6J2iw


wNBGz


:|


TFos1


whCom


خجالتشو کی بخوره عاخه !؟


623fp


گیومی میره !؟ :|


pYSCE


budru


gi2YQ


لپشو ... ووش وووش ...


3vuUJ


wVzXY


0fDEK


Iyl4k


:|


موهاش :|


iDMdr


Vovsq


این دوتا عکس رو هم نمیذاشتم تلف میشدم :|


qrBlN


TfDwL


عاب قند ...


عکسای هیچول هم که :|‌

خودتون ببینید ... عاب قند من کو !؟



6WGUT


WsBw2


u9Aco


pllv9


NmjvL


پاشووووووووووووووووووووووووووووو


JCXm9


8lkvI


من ... مردم


RZchX


Aqt0F


f2XqJ


nUFsH


pBHaW


q9WMR


h7Ucx


H1rNe


هیوکو اون پشت :|


dOvBg


8WE7i


و در عاخر ^_^


sN6AT

نظرات 21 + ارسال نظر
sogand جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 13:51

راستی باران من اونور ادت کردم هم تورو هم سمیرا رو بعدا تایید کن لطفا

m&e&d چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 12:07

سلام.احوال شما؟ سال نومبارک, بالاخره برگشتم مردم از بى نتى,ماشاالا اینقد کاربر زیاد بود نوبت به ما نمیرسید.ممنون بابت عکسا خیلى خیلى زیبا بودن الخصوص که همراه با نوشته هاى شما باشه.عزیزم من هنوز وقت نکردم برم سایت و عضو بشم,موفق باشید

sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:29

به ابدیت پیوستممرسی جیگر

ندا دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 16:43

عالی بود..

خواخش میشه گلم

*مهتا* دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 15:36

سلاممممممم
هییییی کیو میخواد کاری کنه جای خرگوشه خالی نباشه :/
گیومی اصلااااااااا بهش نمیاد
ما مشهدی ها فقط تو فاز شله ایم اگه شله میدی من پایه ام

سلام به روی ماهت ...
خخخ فکر کرده میتونه ولی زهی خیال باطل :))
شششششششله زززززززززززززرد میخواااااام

estel دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 15:08

هیچولشو چقدر بهش میاد رنگ قرمز .....
ایونهه ام که اصن هیچی.....
تنکیو برا عکسا

هیچول مرگ موش میشه با رنگ قرمزززززززز

حنا دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 13:24

من حواسم نبود اشتباهی ایمیلی که برام فرستاده بودی رو پاک کردم میشه دوباره برام بفرستیش ببخشید

چشم برات میفرستم عزیزم

Z!Z!.SH79 دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 11:13

نوشته ی روی کلاه هیوک واقعیه؟!؟!؟؟؟؟0-0

بعله عزیزم کاااملا واقعیییییییه

ریما دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 11:06

من بیشتر از عکسا از نوشته هات خوشم میاد. خدا شادت کنه که شادمون می کنی. بابت اون اطلاع رسانی هم تشکر

نظر لطفته قربونت برمممممممممممم ...
خواهش میشه گلم

sheyda دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 09:12

الان تونستم وارد سایت بشم.امیدوارم دیگه به مشکل برنخورم

sheyda دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 08:38

نه ارور نمیده فقط میگه صبر کنید تا صفحه باز بشه ولی خبری نیست.بیشتر از 5دقیقه هم منتظر موندم ولی باز نمیشه

سرعت نتت پائینه امروز برای منم همینطور شده

bita دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 04:39

باران قیمه به من نرسید......تازه هول شدم اشتباهی قاشقو خوردم...من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ خدایا ایونهه دقیقا چی ان؟اومدن مارو بکشن فقط

عه عه ... شرمنده عخلاق ورزشکاریتتتتتتتتت ..
اررررررره کشتن مارررررررررو ...

mahsa دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 01:20

توقندبسابی منم برقصم
همچین توعروسی ایونهه برقصم که هیچکس نتونه جمم کنه
ولی من هنوزدرعجبم هیچول چرادخترنشده???توراه چ اتفاقی افتاده که ای بچه این شکلی شده???
کیو
من هلاکشم هلاک
هیوک منومرررررررگ

عاغا منم بر.قصممممممم
هیچول واااااقعا به زیبائیه دختره ...
کیو که ... قرص مرگه

sheyda یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 23:24

عکسهای ایونهه فوق العاده بود
من دو روزه میخوام وارد سایت آسیا فن فیک بشم نمیشه .اصلا باز نمیشهچرا

ایونهه همیشه فوق العادن قربونشون برم من
عه چرا خب ؟!
ارور میده !؟

sakura یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:14

خواجه عبدالله عنصاری؟0_0
قاشق؟تو این وضعیت قاشق؟
قاشقت و انداختم آشغالی....خخخخ
تا تو یه قاشوق پیدا کنی من اینا رو یه لقمه چپ میکنم...
هیچچچچچچچچچچچچچووولللللللللللللللللللل آخر منو میکشه من میدونم 0_0
مقسی

قاشق بده بخورمشششششششششششششششش ...
نه نه لقمه نکن بچموو دردش میاد خب :|

tania یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:06

Akhe man asheghe in axa shodam...
sar ghabram khaheshan golab narizin atr coco chanel berizin kelas dare...
merccccc golam

کشششششششششششششششششتن مارو ...
چشم چشم عطرو عاماده کردم منتظر دستور بودم :|

nafas یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 22:04

من مرررررررررررررررررررررررررگ در کلام اول
در کلام دوم تو عکس دوم کیو انگار داره باباکرم میرقصه
در کلام سوم یه دوست دارم از سوجو فقط هیوک رو میشناسه بعد هردفعه ما تو مدرسه از سوجو صحبت میکنیم غر میزنه چیه اینا گ.ی و اینا هی غرغر میکنه یه روز تصمسم گرفتم اینو با ایونهه اشنا کنم با دوستم نصف روز رو مخش راه رفتیم دیگه اخر روز هی به این عکسا نگاه میکرد قوربوون صدقه شون میرفت بعد من یسری فیلم ارزایونهه گذاشتم کف دستش گفتم برو ببین دیروز زنگ زده بود با زنداییم (دارم رو اینمکار میکنم الف کنم الان نیمه الفه/ بماند داییم چقدر غر زد که دخترت دیوونه است داره زن منم دیونه میکنه)رفته بودیم بیرون دور دور بعد من ازش پرسیدم فیلما رو دیدی؟
.
.
.
.
.
.
.
. تا جشن عروسی واشون گرفت خودشم بالا سرشون قند سابید
منم تو ماشین بندر میرفنم دیگه رنداییم دید الان ماشینشو به علت شوق یاد نابود میکنم منو برد پارک ولم کرد منم کلی انرزیمو تخلیه کردم

خخخ باابا کرمو خوب عومدی :))))))))))))))
من به تو عفتخار میکنم الف واقعی تو هستی دختر
تو مایه ی عفتخار سوجو و مائی
در طبل شادانه بکوب
پیروز و مردانه بکوب
برخیز و پرچم را ببر بر سر در خانه بکوب :|

*marziyeh* یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:49

مراسم هفتم صرف امور خیریه و حمایت از البوم ایونهه خواهد شد.
با تشکر از تشریف فرمایی شما سروران گرامی

یه قیمه هم نمیدی بخوریم ینی؟!

Pegy_Elf یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:49

یا خدااااااااااااا
نابود شدم
با عکس اخر نابودم کردی باران
با عکس گیومی رفتن اون بیشرف
اون عدا اطفار های اون شیطونک
اون دلبری کردن اون جواهر خوشگلم
O<<

عکسای عضافه شده رو ببین تا بفهمی چی نابود گره :|
نابود شدیم رفففففففففففففففففففففت

sunshine یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:32

سلام باران جون خوبی؟؟چند وقته کم پیدایی...دیگه پستم نمیذاری...خبرم که اصن اصن نمیاری...

تا تو قاشق تو پیدا کنی ما یه لقمه کردیم رفته تازه لباساشونم واسه تبرک دادیم بقیه بردن ...
من فدای گیومی رفتن دویلکمممم هر چند به پای کاپلش نمیرسه ولی خب معلومه عستادش خوب بوده هاااااااااااا
فکر کنم اون موقع ها که در اتاقشونو قفل میکردن تا صبح جلو هم گیومی میرفتن ما جویرا منحرف به کارای بد بد فکر میکردیم
همچین بچه های معصومین سوجو...والا نمونه بارزشونم اونهه س
اون دو عکس عاخری رو واسه ضربه فنی گذاشتی؟؟؟؟

عافرین عافرین سر بلندم کن علکی مثلن من نیستم عصن :|
عاغا یه کف دست بپیچ لا نون بله کن بده منم بخورم دیگه ...
ارهههه گیومی چقدر بهش نمیاد خب :|
اره اره عرواح عمه های من این دوتا جولو هم گیومی میرفتن فقط :|
عکس های بیشتری هم گذاشتم باشد تا مورد لدف واقع شویم

مریمDevil یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 21:26 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

گیمرا
جولا
الفیشا
فاااااااااااااااااااااااااتحه

قیمه و پاستیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد