دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Sorry Sorry answered - persian translation


:))))


با عرض سلام و چطور مطورید... و همچنین شرمندگی

سریعا شما را به ادامه ی مطلب دعوت مینومایم

یعنییااا... دیوونه ی این عاهنگم! دقیق خوده خر منه!


اوو راستی! آنی جان؟ خدا شاهده شاید اونقدری که فکر کردم اسم الی تو فیلم درباره ی الی مخفف چی میتونه باشه، فکر کردم که اسمت مخفف چیه؟! :| 

بعله... همچین نویسنده های مخ تعطیل و بیکاری داره این وب :/

بهرحال عیدت مبارک ^^


پ.ن: پستای قبلی رم اوردم بالا چون آهنگارو گذاشتم. اگر میخواید بفرمایید دانلود بنومایید

 



Sorry Sorry answer


 

کیوهیون:

مثل دیوونه ها تو رو میخوام

یسونگ:

یک روز هم بدون تو نمیتونم بگذرونم، اوه عزیزم

تو رو در آغوشم نگه داشتم، قلبم هنوز برای این عشق میتپه

کیوهیون:

بیشتر و بیشتر غرق میشم، فکر کنم اینطور بمیرم.

من تو رو میخوام عزیزم


تو خیلی خیلی زیبایی!

من مجذوب ظاهر تو شدم. مجذوب تو شدم

من اسیر نگاه تو شدم

حتی نمیتونم سرم رو ازت برگردونم

من یه احمقم


ریووک:

قلبم انگار میخواد منفجر بشه

وقتی دستات رو میگیرم و همدیگه رو میبوسیم

یسونگ:

تنها اون دختر میتونه صاحب من بشه

من برده ی تو شدم


ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


ریووک:

میتونی حداقل احساس شادی یه احمق رو درک کنی؟

کیوهیون:

حتی اگر من رو داشته باشی خوب میمونی

میخوام زمان رو دراین لحظه ای که فقط من هستم متوقف کنم



تو خیلی خیلی زیبایی!

من مجذوب ظاهر تو شدم. مجدوب تو شدم

من اسیر نگاه تو شدم

حتی نمیتونم سرم رو ازت برگردونم

من یه احمقم


یسونگ:

قلبم انگار میخواد منفجر بشه

وقتی دستات رو میگیرم و همدیگه رو میبوسیم

تنها اون دختر میتونه صاحب من بشه

من برده ی تو شدم


ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


نمیتونم از دست دادن تو رو تصور کنم

یه عمر که بدون تو بگذرونم،

گذران یک عمر بدون تو،

مثل یه آفتابگردون، 

درست مثل بار اول به تو خیره ام


کیوهیون:

انگار تو فقط اینجایی که نجات دهنده ی من باشی

ریووک:

زندگی که درش میتونم عاشق بشم پیش روی منه

یسونگ:

من فقط به بودن تو راضی هستم

که بلاخره در زندگیم هستی


ببخشید عزیزم، ببخشید عزیزم که فقط عاشق توام.

ببخشید، واقعا ببخشید.

ببخشید عزیزم،ببخشید عزیزم. ببخش که فقط به تو نگاه میکنم.

حدس میزنم واقعا نمی تونم در این مورد هیچکاری کنم


 ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

که من اول عاشق تو شدم،عزیزم

ببخشید، ببخشید، ببخشید، ببخشید

چشم های من کور شدن و نفسم گرفته،

دارم دیوونه میشم! دیوونه... عزیزم


اینهیوک:

این اشتیاق رو ببین. دروغ عزیزم؟ نمیتونی به من دروغ بگی

دونگهه:

هیچ چیز نگفتیم و فقط این فضا رو حس کردیم

اینهیوک:

این بیماری عشق که شدیدا مبتلاش شدیم رو حس کردیم

دونگهه:

بیا هیچوقت تغییری نکنیم، بیا هیچوقت جدا نشیم

اینهیوک:

بیا بگیم که همدیگه رو بیشتر از خودمون دوست داریم

دونگهه:

صدها یا حتی هزاران بار تکرارش کنیم

اینهیوک:

این عشق گرانبها رو



Hey~ Whoooahh whoah
I will love you tonight

[KYUHYUN] michidorok neol wonhago isseo yeah
[YESUNG] dan harurado neo eobsi an doeneun nan oh~ baby
[COMPOSER] I hold you in my arms ojik geu sarange simjangi ttwineun geol
[KYUHYUN] nan jeomjeom sumi makhyeowa ireoda jukkesseo I want you baby

[ALL] neomu neomu areumdawo ne moseube neogsi ppajyeobeorin na
ppajyeobeorin na
geujeo ne nunbiche saro japhyeo gogaejocha dollil sudo eomneun na
babo gateun na
[RYEOWOOK] gaseum teojyeo beoril geot gata neoui soneul jabeumyeon ne ipsure ip
matchum halttaemyeon
[COMPOSER] geunyeomani naege jooin ilsu itneun geol I'm a slave for you~

[ALL]Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby 
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
nan nan nananana nanana nana nanana nana nanana (lalalala)
nan nan nananana nanana nana nanana nana nanana nanana

[RYEOWOOK] haengbokhan baborado doen gibun neukkil su itgenni yeah
[KYUHYUN] nal gajyeodo neon neon gwaenchanha geudaero sigani meomchwoseo
hanaui naigil wonhae

[ALL]Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby 
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
nan nan nananana nanana nana nanana nana nanana (lalalala)
nan nan nananana nanana nana nanana nana nanana nanana

[RYEOWOOK] haengbokhan baborado doen gibun neukkil su itgenni yeah
[KYUHYUN] nal gajyeodo neon neon gwaenchanha geudaero sigani meomchwoseo
hanaui naigil wonhae

[ALL] neomu neomu areumdawo ne moseube neogsi ppajyeobeorin na (Adlib is Yoo Yeongjin)
ppajyeobeorin na
geujeo ne nunbiche saro japhyeo gogaejocha dollil sudo eomneun na
babo gateun na (Adlib is Yoo Yeongjin)
[YESUNG] gaseum teojyeo beoril geotgata neoui soneul jabeumyeon
ne~ ipsure ip matchundamyeon
[COMPOSER]g eunyeomani naege jooin ilsu itneun geol I'm a slave for you~

[ALL]Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege (Adlib is Yesung)
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo 
[KYUHYUN]sumi makhyeo makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege
ppajyeo ppajyeo ppajyeo 

[RYEOWOOK] beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby

[EUNHYUK?] sangsanghan su eobseo neoreul ilhneundaneun geot (Adlib is Yoo Yeongjin)
nega eobsi saraganeun salmiran geot

[EUNHYUK]isunganeun kieokhalkke maengsehalkke
neol cheoeumcheoreom baraboneun haebaraki boy

[KYUHYUN] machi neonnareul guwonhake bonaejin geol
[RYEOWOOK] saranghaneun salmi naege heorakdwin geol
[COMPOSER] geudaemaneuro naneun chungbunhae finally you're in my life

[ALL] Sorry baby sorry baby neoman neoreul saranghaeseo mianhae 
cheongmal mianhae (Adlib is Yoo Yeongjin)
Shwaty baby shawty baby geudaemaneul barabwaseo mianhae (Adlib is Yoo Yeongjin)
cheongmal eojjeol suga eobtna bwa

[ALL]Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege (Adlib is Kyuhyun)
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo (Adlib is Yoo Yeongjin)
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby
Sorry sorry sorry sorry naega naega naega meonjeo nege nege nege (Adlib is Ryeowook)
ppajyeo ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
shawty shawty shawty shawty nuni busyeo busyeo busyeo sumi makhyeo
makhyeo makhyeo naega michyeo michyeo baby

EUNHYUK] Realize turn off the light 
Baby, give me candlelight
[DONGHAE]sori naeji malgo urin geujeo i gongganeul neukkyeo
[EUNHYUK]gipi bbajyeodeuneun sarang jeunghuguneul neukkyeo
[DONGHAE]jeoldae byeonhajido malja heeojiji malja
[EUNHYUK]naboda deo saranghae maleul haejuja
[DONGHAE]baek beondo man beonirado
[EUNHYUK + DONGHAE]On and on Precious love

nan nan nananana nanana nanana nana nanana (lalalala)
nan nan nananana nanana nana nanana nana nanana nanana

نظرات 6 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:10 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

meeeeeeeer30

سپیده چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 12:06

سلام خوبی؟
شبنم جون تاعیدتموم نشده منم یه اهنگی دارم براترجمه
اهنگcoagulation از البوم بونامانا و اهنگ can you feel it ایونهه این دوتارم برامن ترجمه کن ممنوووووووووووووووون

باشه چشم
فقط الان یطوریه که نمیتونم قول بدم میشه واسه کی
یه دنیا شرمندم :(

*marziyeh* سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 18:46

سلام شبنم جان.خوبی عزیزم؟
راستش شرمنده که زیاد به پست هایی که میذاری سر نمیزنم.ببخشید.
اونایی که ترجمه نداشته باشم ازش رو میام میخونم ولی خب تا الان اکثریتشو داشتم.

عزیزم میشه یه زحمت بدم؟
اگه وقت داری و میشه میتونم ترجمه hero درخواست کنم؟
خیلییییییی ممنونتم

نه این حرفا چیه... نگو همچین. اجبار که نیست! من اگر اینجام ناراحت نشیدا فقط و فقط واسه دوستامه. فقط واسه اینه که میخوام پیششون باشم. همین
چشم ولی نمیتونم قول بدم بشه واسه کی چون الان اوضام میزوون نیست
یه دنیا شرمندم

Anny دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 20:30

سلام عزیزم ممنون بابت ترجمه خیلی عالی بود خوشم اومد زحمت کشیدی
امممم ... خب راستش انی مخفف انیتا هستش من اسمم انیتاست
یعنی انقدر سخته؟؟؟؟؟؟؟

ایییول! بین حدسام بود ^^
سخت؟نمیدونم... من یکمی شیرین میزنم

مریمDevil دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 20:23 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

درود خداوند بر متخصص
وای من اینو خیلی میدوستمش
مخصوصا اون جایی که همه میگن سوری بیبی سوری بیبی
چومل میانه
واقعا عاااااالی ترجمه میکنی راستی یه سوالی توایناروازرومتن کره ایش ترجمه میکنی تاانگلیسی؟
اخه کنجکاوم بدونم کره ای بلدی به ماهم یادبدی؟
من خیلی دوس دارم یاد بگیرم والا
راستی انی باید مخفف اناهیتا باشه فک کنم

و درود تمام کائنات بر مریم دونسنگ ناز خودم
ههه.. ^^ خجالت نده دیوونه...
نه خب از اینگلیسی. کره ایم کجا بود باو..

sunshine دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 18:06

من عاشششششششق این آهنگم انگاری یه عمر باهاش زندگی کردم...

مییی فهمم
میییفهمم
مییفهههمم

مثه جیگر بخونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد