دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

A good bye - persian translation

یه وخت فکر نکنید دیروز با عکسای فن ساین از حسودی دیوونه شدما...

 نهههه اصصصصصصصلا




 سلاااااام ^^

سالتون نووووو ، مباااااارک ، فرخنده و میمون 

خوبید؟ دلاتون خووووبه؟ احوالتون خوووبه؟ 

خدارو صدهزار بار شکر :) شکر بابت بودنتون و همینطور بودن ما :| 


دعا میکنم... برای موفقیت و شادی توی سال جدیدمون 

اصلا همه باهم :| همراه ایونهه و دخترای رد ولت... دعااااا میییییکنییییم



من فقط یه آرزو دارم. برای تمام سال نویی که شروعش کردیم، برای تمام روزهای پیش رو،تمام بالا و پاییناش، 

فقط یه چیز از خدای خوبم میخوام


آرزوی من! ژومی وار زندگی کنیم :| دعا میکنم همیییشه بتونیم اینقدر زیبا، اینقدر بزرگ و روشن و گرم و انرژی بخش،از تهه دل، بخندیم. شده به خودت! حتی اگه هییییچچچی واسه دلخوشی نداشته باشی،ژومی وااار =| به خودت بخند!

والا



خب

دوستان عزیز همراهم :) 

برای این روزها، فکر کردم چیکار میتونم براتون کنم. خب عیده دیگه... خواستم یه عیدی کووووچیکی بهتون بدم.

برای این روزا، خواستم ترجمه های درخواستی بذارم.

 هرکدوم از آهنگای سوجو و زیرگروه ها رو که دوستش دارید، فقط بگید. در اسرع وقت، انشالا یه روز درمیون، ترجمه و همچنین خود آهنگم برای دانلود میذارم براتون.

امیدوارم دوست داشته باشید. حداقل کاریه که از دستم برمیاد ^_^


اولین عیدی هم برای مریم عزیزم هست. که خیلی وقته درخواستش رو داده بوده. شرمنده مریم. زودتر نتونستم


بفرمایید ادامه


 

 



A good bye

super junior

دانلود



کیوهیون: مهم نیست چقدر صدمه دیدم، اشکالی نداره،

 چون، همین الان قراره ببینمت

دونگهه: چونکه وقتی از هم جدا بودیم خیلی دلم برات تنگ شد


ریووک: اگر یکم دیگه زمان بگذره،

 به دیدن دوباره ی تو در اون روز آشفته میرسم

اگرچه قلبم آسیب دیده، لب هام ناخوداگاه در اون روز لبخند میزنن

یسونگ: در اون روز، من قادر نیستم که دوباره بهت بگم عاشقتم

این روز جدایی، قلب من رو در جدال قرار داده.


اینهیوک: لا لا لا لالی لا لا لا... این راه و رسم جداییه

سونگمین: من عاشق توام.من عاشق توام.

 قدم برداشتنم رو با اعتراف کردنم هماهنگ میکنم


کانگین: اگر یکم دیگه زمان بگذره،

 به دیدن دوباره ی تو در اون روز آشفته میرسم

لیتئوک: اگرچه قلبم آسیب دیده، لب هام ناخوداگاه در اون روز لبخند میزنن

یسونگ: در اون روز، من قادر نیستم که دوباره بهت بگم عاشقتم

لیتئوک: این روز جدایی، قلب من رو در جدال قرار داده.


ریووک: دیگه نیازی نیست که در عذاب باشیم

همین الان. اینطوری. من عاشق توام


کانگین: اگر یکم دیگه زمان بگذره،

 به دیدن دوباره ی تو در اون روز آشفته میرسم

کیوهیون:اگرچه قلبم آسیب دیده، لب هام ناخوداگاه در اون روز لبخند میزنن


کیوهیون: مهم نیست چقدر صدمه دیدم، من در این لحظه خوشحالم



Romanized:


Amuri apado joha jigeum neol boreo gagi ttaemune

Meoreojyeo inneun dongan neol neomu bogo sipeotgi ttaemune


Jogeumman deo jinamyeon neol dasi boge dwae seolleineun nal

Nae maeumi apado ipsureun jeojeollo utge doeneun nal

Deo isang neoege saranghae malhal su eobseojineun nal

Ireoke seolleneun heeojineun nal

Rallallallalla

Saranghae neoreul saranghae balgeoreum matchwo gobaegeul hae


Jogeumman deo jinamyeon neol dasi boge dwae seolleineun nal

Nae maeumi apado ipsureun jeojeollo utge doeneun nal

Deo isang neoege saranghae malhal su eobseojineun nal

Ireoke nae maeumi seolleneun oneureun heeojineun nal


Miri apahal pillyoneun eobseo geunyang jigeum idaero neoreul saranghae

Rallallallalla


Jogeumman deo jinamyeon neol dasi boge dwae seolleineun nal

Nae maeumi apado ipsureun jeojeollo utge doeneun nal

Rallallallalla

Amuri apado joha jigeum i sunganmaneun haengbokhae


نظرات 11 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:09 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

eyjuuuuuunammmmmmmmm

meeeeeeeer30

ِAnny سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 16:11

سلام میشه
دیدم بازار لیریک داغه گفتم منم یه درخواستی کنم شاید گرفت
آهنگ sorry sorry answerهمون ارومه رو اگه تونستی برام ترجمه کن
مرسی

ایننو حفظم
من الان مشکلم این سفره!! نت ندارم! روزی یه بسته ی یه هفته ای تموم میکنم! ورشکست میشم تا برگردیم. چشم حتما میذارم برات عزیزم

نگین^ـ^ دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:25

سلام خوبی؟؟
من آهنگ evanesce و butterfly رو خیلی دوست دارم اگه تونستی اینارم تو برنامت بزار مرسی

چشم چشم حتما
فقط تا پنجشنبه سفرم. همش تو جاده ایم نت نیست :(
بعدش حتما چشم

*marziyeh* یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 15:02

سلااااااااااااااام شبنم جونم.
سال نو مبارکککککککککککککککککککککک.
سال خوبی داشته باشی جیگر.

بابت پست های خوبت خیلییییییییی ممنون.
دستت طلا

به به... سلاااام بر مرضیه جان. خوب هستید؟ خوانواده چطورن؟ سال جدیدت خوب بوده تا اینجاش؟ امیدوارم فوق العاده بوده باشه
خواهش میکنم. کاری نکردم که ^^

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 11:39

بقیه نظرم نیومددددد:))))))
فقط همین کلمش اومد:))))
گفتم عزیزم چقد ترجمش نازه!!
اهنگشم قشنگ بود!
دستت درد نکنه گلم!!


عاهاااا...
ممنونم لطف داری عزیییییییزززمممم ^^

سحر یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:46

عاقا من عاهنگ فری سینگل رو میخوام اگه امکانش هست

به روی چشششم

Tara شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:41 http://hichinis.mihanblog.com

salam mishe ahang 'Listen....to you' az kyuhyun ro tarjome konid??mamnunam...

ای وای من دییییوونه ی این عاهنگم که... ^^
وای عاره حتماااا
فقط... ما امروز یییهویی راهی سفر شدیم :/
و چون ما نت ایز عن! وی پی ان لا موجود! و متنش در دسترسم نیست باید بیابمش... شاید یکمس طول بکشه. اکشال نداره؟ شرمندم

مریمdevil شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:19 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

♥۞♥
♥۞♥♥۞♥
♥۞♥♥۞♥♥۞♥
I LOVE Fish_Shabnam
♥۞♥♥۞♥♥۞♥
♥۞♥♥۞♥
♥۞♥

آی لاو یو توووو ^^


مریمdevil شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:15 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااام اونی عیدت مبارککککککککک
واقعا ممنونم بابت ترجمه کلیییییی حال کردم بخدا مرررررسی
امیدوارم بتونم جبران کنم
توزحمت انداختمت
خیییییییییییییییییییلی قشنگ بود ممنوووووووووووووووووون

دروووود و سلااام بر دونسنگ نازم ^^
خوبی؟ خوشی؟ عیدت خوب بود؟
خواهش میکنم عزیزم :) زحمت نبود که دیوونه ^^ چی میگی تو جبران چیه؟؟ وظیفمه خره
خیلی خوشحالم که دوسش داشتی. خداروشکر

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 20:55

عزیزززمممممم

هان؟!!!!؟
عزیزم؟!
خوبی؟

مهشید شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 19:32

ترجمه آهنگ so cold اگه امکانش هست .
مقسی.

به روی چشم
و اینکه سال نو مباااااارک ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد