دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

So Cold - persian translation

چشماش،نگاهش،صداش،رپ خوندش،تک تک حرکاتش،انگشتاش،هییییکلش،حتی تک تک تار موهاش! معنای دقیق کلمه ی فوق جذابه




سلام سلام سلاااام ^^

چطور مطورید دوستان؟ 

روز دوم عیدی احوالاتتون چطوره؟ 


خب احوالات هموطان عزیز تو این ایام فقط سه مدل میشه؛

۱- یه قووووم فامیل سرشون خرابه، یا خودشون خرابن سره ملت :/

۲- به صورت بسییییااار فرهنگی، با برنامه ای کپسولی! در سفر و ایران گردی هستن 

۳- تو یکی از این دوتا مثلث برمودا گم شدن :/

تخت، کاناپه ی جلو تی وی، دست به آب

تخت، اندرون نت ، دست به آب


من یییهوو دیشب درگیر مورد دوم شدم :((

پس، شرمنده همتونم فعلا نمیتونم آهنگارو واس دانلود بذارم. حتمااا برگشتیم میذارمشون


خب... الان میخوام به مهشید خانوم عیدی بدم :) خداکنه خوشت بیاد


هی ایز سووووو کولد   *_____*


بلی... بفرمایید ادامه

 




هنری:
هی دختر، قلبم خیلی یخ زده
الانه که دیوونه بشم

اینهیوک:
در آخر، قبل از اینکه اشک هات فرو بریزن،
حتی قبل ترش، عقب کشیدم.
اما قلبم و پاهام یخ زدن و بی حرکتن

شیوون:
بارها به این فکر کردم
که چطور نفهمیدم تو یخ شدی؟!

دونگهه: 
به آرومی سرد تر شدن... از کی شروع شد؟!
در زمانی خیلی دور وداع گفتن...
بدون گفتن حتی کلمه ای

هنری:
ماه در آن دور ها ناپدید شد
نذار من اینطور دیوونه بمونم. بدون ایمان

"من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم"

دونگهه:
مهم نیست چندین بار اینو گفته باشم،
تو می بایست خیلی واضح باشی.
بدون تو، من حتی خودمم نیستم.
من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.
من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.

شیوون:
حتی اگر دوباره کسی رو ملاقات کنم
من همان نوع از عشق را نخواهم داشت
چون خیلی سردم... چون خیلی سردم

دونگهه:
زمانی که تو هنوز درکنار من بودی،
من هیچ فکری نداشتم...او اوه
که چقدر حرفای تو، وجود تو
برای من مهم بوده... او اوه

شیوون:
قلبم، خیلی سرد و سخت شده
من سعی کردم چشمام رو باز کنم. اما،
تاریکی آنها رو مجبور کرد بسته بمونن.

هنری:
تویی که بدون ردپایی در دور ها ناپدید شدی؛
نمیتونم تحملش کنم

من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم
من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم

دونگهه:
مهم نیست چندین بار اینو بهت گفته باشم،
تو می بایست خیلی واضح باشی.
بدون تو، حتی من خودمم نیستم!

اینهیوک:
حتی اگر دوباره کسی رو ملاقات کنم

هنری:
من همان نوع از عشق رو نخواهم داشت.
چون خیلی سردم

دونگهه:
سعی کردم از بین سایه ها پیدات کنم.

شیوون:
بدون تو روز ها سردن
لطفا من رو به نبودن اجبار نکن

اینهیوک:
یاا ، همه چیز فراموش شده؟
هیچکس نمیتونه گذشته رو تغییر بده.
اوه ، برگرد. اونوقت نگهت میدارم و نمیذارم بری


هنری:
چرا رفتی؟ اوه... من بهت نیاز دارم عزیزم

من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.
من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.

اینهیوک:
مهم نیست چندین بار اینو بهت گفته باشم،
تو می بایست خیلی واضح باشی.
بدون تو، حتی من خودمم نیستم!

من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.
من خیلی سردم. نمیتونم نفس بکشم.

شیوون:
حتی اگر دوباره کسی رو ملاقات کنم،
من همان نوع از عشق رو نخواهم داشت.

هنری:
چون خیلی سردم
چون خیلی سردم
چون خیلی سردم



Henry: Yo girl my heart so frozen 
I'm going crazy right now 

Eunhyuk: neon byeolsseo nunmul deo heureugi jeone duidolaga 
Shimjangdo nae baldo eoreobuteo motgajanha 

Siwon: jigeushi gakkeum Henry: neol japji mothan 
Siwon: chagapge ni cheoreom Henry: ni saenggaki najyo 

Donghae:jeomjeom eoreobuteo ga daeche eonjebuteonga 
Neon ibyeoreul geochyeo ga amu mal obseotjanha 

Henry: dalbichi sarajyeoga nal michige haji ma 
Jishineobseo 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Donghae: myeotbeon malhae neodo aljanha 
Niga obseo nan naega eonini 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Siwon: dubeon dashi nugul mannado 
Sarangeul haedo gateul sun eobseo 

Cuz I'm so cold 
Cuz I'm so cold 

Donghae: gyeote iseul ddaenun mollasseosseo uh oh 
Neoui hanmadiga neoraneun jonjaega 
Naege eolmana sojunghaetnunjido uh oh 

Siwon: chagapgo ddeokddeokhan gojang nan nae shimjang 
Dununeul ddeobojiman heurithage jiwojyeo 

Henry: ddeonabeorin geudae da jigeutjigeuthae 
Gyeondil su eobseo 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Donghae: myeotbeon malhae neodo aljanha 
Niga eobshi nan naega eonini 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Eunhyuk: dubeon dashi nugul mannado 

Henry: sarangeul haedo gateul sun eobseo 
Cuz I'm so cold 

Donghae: manyak hokshirado geuryeo bonda neoui moseubeul 

Siwon: niga obneun haneuleun chubdago nal mireoneji malrago malhaejwo

Eunhyuk: ye ijeobeorin oh? nugul dashi dwidoril sunun eobna 
Uh yeokshi geuddae neol gieoko butjabasseoya haesseotna 

Henry: wae nal ddeonaga oh I need you baby 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Eunhyuk:myetbeon malhae neodo aljanha 
Niga eobshi nan naega eonini 

I'm so cold I can't breathe 
I'm so cold I can't breathe 

Siwon: dubeon dashi nugul mannado 
Sarangeul haedo gateul sun eobseo 

Henry: Cuz I'm so cold 
Cuz I'm so cold 
Cuz I'm so cold 
نظرات 9 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:10 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

meeeeeeeer30

negin سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 21:23

نه باو خیلیم خوبه،هر وقت تو راحت بودی بذار،مرسی عزیزم

باش

negin سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 17:57

منم عیدی موخاااااام عایا میدی؟!
اهنگهای bonamana،club no،still you رو میذاری؟ ببخشیداااااا من خیلی پرروام!همه یه اهنگ من 3تا!
مرسی خانمی

فک کنم بیفته واسه ششم به بعد... اشکال نداره؟ اون دوتا رو حفظم. بونامانا حتی لیریکش رو ندارم. نتم نمیکشه اینجا بگردم تو سایتا پیداش کنم. پس میشه هفته دیگه. باش؟
پرو چیه بابا ^^ اینطوری نگو دیوونه معذرتم نخواه. آفرین دختر خوب

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 23:40

انننقد من این اهنگو دوس دارمممممم
عکسا چی میگن-_-
مرسی عزیزم

عکس ها صرفا جهت مرگ دهی جولفیش های عزیز بود!
خواهش میکنم. خودمم عاشقشم

m&e&d یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:32

بخدا بدون شوخى ماهم سردمونه ,نمیتونم نفس بکشم چون تو هواى برفى یخ زدم.

آخ گفففتییی....
بخدااا... بجون دونگهه م وقتی داشتم ترجمه ش رو میتایپیدم تو ماشین تو جاده بودم. بعد یییییخ! هوا یخ بودا! خسییییسا بخاری ابدا روشن نکردن که! من یخ زدم!

sogand یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:29

مرسی جیگر خیلی لطف میکنی با این کارت

خواهش مینومایم
شما عیدی نمیخواین؟ یا گفتی من ماهی شدم باز؟!

مهشید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:44

بهترین عیدی بود
عیدتم مبارک
سال جدیدت پراز لحظه های ناب




.......................


جونه من؟ خجالتم نده دیگه...
انشالله... توام همینطور عزیزم

مهشید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:40

سلااااااااااااام

باورت میشه ی درصدم باورم نمیشد پیدا کنی ترجمه اشو بذاری ؟
اصن دیدم هنگ کردم
اخه تو این مدت از خیلیا خواسته بودما ولی پیدا نکردن
منم پستتو دیدم گفتم بذار ی بار دیگه ام بخوام
شابد این بار شد
برا همین کامنتمم اگه دقت کرده باشی خیلی مختصر بود

الان همزمان mv رو باز کردم و همراه گوش دادن بهش
ترجمه ام خودم
خیلی قشنگ بود
عاشقتم
خیلی خوشحالم کردی
بوووووووووووووووووس
ببببببببخخخخخخخخخخخخخخللللللللللللللل

ای لاو یو


........................

نه پیدا کردنش که اصلا کاری نداره که... سایتای معتبر زیادی هستن. خب حالا که باورت شد اگه چیز دیگه ایم میخوای بگو جونه من تعارف نداریم که تو این وب. هوم؟

من سفرم و نداشتم آهنگ رو ، چون از رو متن ترجمش کردم ترسیدم خوب نشده باشه. خیلی زیاد خداروشکر دوسش داشتی ^^

ای جوووونم ^^ منم از خوشحالیت یه دنیااا خوشحال شدم. بیا بغلم

مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 18:58 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود نخسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد