دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Free & Single - persian translation



سلام

ببخشید که دیروز نبودم. برای جبران تقریبا تمام عکسای آلبوم رو براتون گذاشتم. بعلاوه ی چنتا فن آرت که عاشقشونم


سحر جان عیدت مبارک


حتی اگر به ترجمه ی لیریک اهمیتی نمیدین برای عکسا بفرمایید ادامه



 

  






 تک تک روزها، من تلاش کردم. واقعا بهش نزدیک شدم

ما به اون زمان خوب نزدیکتر شدیم. با تمام سختی ها خداحافظی کن


جذاب، آزاد و تک! حالا آماده سازی تموم شده

جذاب، آزاد و تک! من هم آمادم. بینگو!


هی! اصلا جالب نمیشه اگه هرکسی براحتی بتونه بهت برسه

یکم بالاتر، قوی تر! لا لا لا لا

بالا رو نگاه؛ قراره آفتاب برای کسی که دووم اورده طلوع کنه

طاقت بیار، یکم دیگه طاقت بیار! لا لا لا لا


شخص من، شخص من، من رو بیشتر باور کن

بلاخره از خواب کوتاهم بیدار میشم

عمیق تر شدم. بعد از سختی زیادی، بیشتر شبیه خودم شدم

و حالا دارم به سوی سکوی بعدی پیشرفتم جلو میرم


تا وقتی نفس داری بدو، تو خیلی عالی هستی

وقت خوبیه. روزی مثل امروز، وقت جشن گرفتنه

پیروزی رو بچش. قلبت رو تکون میده

حالا اوقات خوبی داشته باش. کی میتونه جلوتو بگیره؟ اوه


جذاب، آزاد و تک. من هم آمادم. بینگو!

جذاب، آزاد و تک. من هم آمادم. بینگو!

حتی اگر با شانس بد مواجه شدی نترس

حتی اگر این شانس های بد، تمومی نداشته باشن. بینگو!


تسلیم نشو. نگو این سخته. این ترسناکه

از حالا به بعد این واقعیته. نا نا نا نا نا نا

این فقط چیزیه که هرکسی باید یکبار تجربه ش کنه

ما شکست میخوریم. ما می بازیم. تا برنده بشیم! نترس


شخص من، شخص من، من قوی تر شده ام.

آره! بلاخره زمان ما برای افسانه شدن فرارسید

دوباره به سوی یک رویای بزرگتر پرواز میکنم

یه پیشرفت دیگه. فقط نگام کن و بذارش به عهده ی خودم


من دارم جسور تر و جسورتر میشم.

جذاب، جذاب، جذاب

درکنار سختی ها و ناملایمات، با دنیا هم روبه رو میشم

یک چیزی هست که فقط کسی که آماده س اون رو میدونه

جذاب، جداب، جذاب

به اندازه ی موقعیت های بی ثبات اینجا، خوش بگذرون!

سه، دو، یک، برو!


 وقتی نفس داری بدو، تو خیلی عالی هستی

وقت خوبیه. روزی مثل امروز، وقت جشن گرفتنه

پیروزی رو بچش. قلبت رو تکون میده

حالا اوقات خوبی داشته باش. کی میتونه جلوتو بگیره؟ اوه


جذاب، آزاد و تک. من یه آدم عالی ام.

جذاب، آزاد و تک. تو یه آدم شگفت انگیزی.

حتی اگر با شانس بد مواجه شدی نترس.

حتی اگر این شانس های بد، تمومی نداشته باشن. بینگو!


در پایان این دنیا، من سعی کردم دوباره نفس بگیرم

گنجی گرانبها از اعتماد مردمی که تا حالا مراقبم بودند و به انتظارم نشستن دارم. 


جذاب، آزاد و تک. من هم آمادم. بینگو!

جذاب، آزاد و تک. من هم آمادم. بینگو!


وقتی نفس داری بدو، تو خیلی عالی هستی

وقت خوبیه. روزی مثل امروز، وقت جشن گرفتنه

پیروزی رو بچش. قلبت رو تکون میده

حالا اوقات خوبی داشته باش. کی میتونه جلوتو بگیره؟ اوه


جذاب، آزاد و تک. من هم آمادم. بینگو!







    

    

     


                             


                                 









نمیدونم این امضای شیندونگ و کیو چی شدن؟! داشتمشون الان نبودن :( 





















     




نظرات 8 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:13 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

meeeeeeeer30

sara_eunhae_ جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 03:32

عالیییییی

ندا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 20:52

عالی بود..

sogol_wook پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 13:56 http://sujumoment.mihanblog.com/

اعتراف میکنم از عکس های این آلبوم از همون اول خوشم نمیومد .نه بخدا شبنم جون منظورم تو باشی ...نه به جوت خودم ..کلا از این سری عکساشون خوشم نمیاد ..تقصیر تو که نیست

خب اشکال نداره که مامان گلی جونم ^^ چرا اینجوری میگی؟ من که اجبار نکزدم که...
خب سبکش جوریه که به سلیقه ی همه نمیخوره. میدونم. اشکالی نداره که

محمد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:51 http://khalilshahr.blog.ir

وبلاگ خوبی دارید
عیدتون هم مبارک

خیلی لطف دارید
عید شما هم مبارک

*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:16

سلامممممم شبنم جون سال نوت مبارک و ممنون گلی

سلام مهتا جان
سال نوی فوق العاده ای داشته باشی
و ممنونم

سحر چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 19:59

سلام عیدی خیلی خوبی بود ممنونم بابت ترجمه زحمت کشیدی

خواهش میکنم. امیدوارم سال خوبی داشته باشی

مریمDevil چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 19:56 http://kyuhyunworld2,mihanblog.com

سلام خیلی عااااااااااالی بو
عجب معنی داشت اصلا فکرشم نمیکردم معنیش این باشه والا
اصلیترین امضارو نداری
بعدا برام امضای کیوروهم بزار
همیشه سرگیمرا بی کلاه میمونه
عررررررررررررررررررررررررر

باشه چشم عزیزم ببخشیدااا... دیگه هرچی تو گوشیم دارمو الان میتونم بذارم
هیوک اونموقع میگفت که عاشق این آهنگه و هروقت خسته س تو ماشین گوش میده
واقعا سوجو هرسال آهنگ کامبکش فوق العادس

رلستی بارانم سفره.. نیست فعلا. میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد