دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

... تولد یه فرشته مبارک ...


درود و صد بدرود ...

خوبین عایا ؟

سرخوش؟!

خجسته روزگار و ایام به کام!؟

خب خدا رو شکر ...

بعله عنوان کااااااااملا درسته

امروز تولد یه فرشته است ...

یکی که میشه گفت تقریبا الانمو بهش مدیونم

یکی که هممممممممیشه توی بدترین لحظه های عمرم کنارم بوده

یکی که میدونممممممممم خدا خیلی دوستش داره


هستی نازم ... تولدت مبارک

نمیدونستم پست رو چطور اماده کنم اینطوری شد که این همه دیر شد ...


دست و جیغ  حورا و موز .. :|‌

لدفن همپای قدم های لرزان از قر ما پا به عامه ی ملب نهادینه کنید باشد تا مورد لدف واقع شویم

دست دست دست دست دست دست دست دست دست دست


عدامه ی مدلب لدفن


QwL33



 هستی ...

اومممم .. نمیدونم چطور و از کجا شروع کنم حرف بزنم این روزا یه ذره حرف زدن برام سخت شده

راستشو بخواید خیلی روزا بوده که باران خسته شده

خیلی روزا بوده که بریده ... خیلی روزا بوده که ترسیده

ولی همین که هستی بوده اروم شده

هستی ... برای من یه دنیا بود ... یکی که منو با خیلی چیزا اشنا کرد .. یکی که اگه نبود منم الان اینجا نبودم کنارتون نبودم

از تولد پارسالش تا الان خیلی چیزا عوض شده ... خیییییییییلی چیزا .. انقدر عوض شده که خودمم گیج میشم ... میترسم گاهی ... ولی مهم ماهائیم که هنوز هم هستیم ...

من شاید برای هستی کم باشم .. مطمئنا اونقدی که تو خوبی من نیستم من اصلا نیستم ولی ... از ته قلبم .. از ته ته ته دلم .. دنیا دنیا دنیا ازت متشکرم.. اسمون تا دوستت دارم ... انقدر زیاد بودنتو شکر میکنم که نمیتونی حدسسسسس بزنی

بودن بعضیا توی زندگی ادما معجزه است ...

تو همون معجزه ای هستی ...

تولدت مبارک معجزه ی من !



iP7pN


هیجاااااااااان تولد عشششششقمو دارم خبببببببببببب

دست دست دست دست دست

زنگ زدم بر و بکس هماهنگ کردیم جشنو برپا کنیم

اینطوری شد که :‌


ذوق داره بچه ... میدونید ؟! از ته دلش قنننننننج رفته

04zZo


دست به تمرینات اماده سازی زده بچمون ... عاخه نه که خعلی ناعاماده است ... داره خودش و نقاط حساسشو گرم میکنه :|


RhISu


تست گریم برای عجرای عنواع و عقسام شیرین کاری ها در مراسم تفلد :|

گیسو کمنده بچموووووون ...


ZTVYF


:|


NocOt


شیرین کاری و اینطور مراسما رو کلا سپردیم دست عستاد :|


jFpEk




کیک ببلدشووووو .. کی بخوره عکس زیرررررررررو؟!

s6vIL


یک عدد خرگوش کادو شده دربست تقدیم به هستی نازم


MIfGO


این عکس رو هم فقط و فقط به عشق خود هستی گذاشتم خودش میدونه چرا ...:)


kkNkC



فکککککککک کن یه درصد باران باشه ایونهه نباشه :|


MlT7S


یه کف دست پذیرائی ریختم کف سالنا ... ببین عابرو نذاشتن


wi0tZ


دستاشوووووووووو ... وای ...




...


جولای وبلاگ دخترای خوبی بودند .. خدا از سر تقصیراتم بگذره


TYjfr


این یکی رو هم مخصوووووص اوردم به هستی تبریک بگه


3SrlB


قربونش برم این یکی هم یه طوری تیپ زده انگار ببلد اونه :|

برای تو هم ببلد میگیریییییییییییم ...


nDZvC


این دوتا رو هم مثلن فرستادیم خرید |:

عابرو حیثیت نذاشتن برامون ... همه کره ی خاکی فهمیدن ببلود هستیه


unPJ2


این عکسم نمیذاشتم دق میکردم:|

tyQ1E


بالاخره عمرا عگه بذارم با گلوی خشک برید بیرون


qjEHG


عکس زیر هم که :|


gEzwd


یااااااااااا ابررررررررفرررررررررررررررررررررررررررررررررض

هسسسسسسسسسسستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااای ...



یکی زیر بغلای هستی رو بگیره ... هستی عاروم باش ...



در سه رنگ متفاوت براتون نوشششششششششششابه هم تدارک دیدیم ...

همچین عادمای با شخصیتی هستیم ما




و اینکه در اخر اخر اخر پستم ... باید بگم ..

هستی عزیزم

بخاطر همه ی بودنت ممونم ...

بخاطر اینکه هستی و دوستم داری ممنونم

و باید خاطر نشان کنم کادوی تولدت خصوصیه :|

بعله ... :)))


این پست کم کم ویرایش میشه تا عاخر شب حرفای بچه ها کم کم به پست اضاف میشه ...


...


نظرات 28 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:08 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

meeeeeeer30 baraniiiii
miss u..
chon ersal nashode budan cmham oomadam hadeaghal tashakor konam ersal she
mer30

sss501 جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 02:37 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام باران جون
سلام هستی جون
میس یو سوووووو ماچ
دوست داشتم ب موقع واسه تولد هستی جونی کامنت بذارم ولی متاسفانه نشد کامنتی ک تایپ کردم اصلا ارسال نشد واسه این پست.. بیاننه..
هستی جونی تولدت مبارک ایشالله 100سال دیگه در کمال خوشی و سلامتی و موفقیت و خوشبختی درکنار خونواده عزیزت بهمه آرزوهات برسی

بلههه مگه میشه زنداداش بارانم باشه وایونهه نباشه..
دیدی بارانی مین مینی رفت سربازی
بعدی نوبت ایونهه ماست .. من بی کاپل و بی داداشم چ گلی ب سرم بگیرم بغضم میگیره غم دنیا رو میگیرم وقتی بش فکر میکنم .. یا نرن یا اگه میرن باهم برن و باهم ی جا باشن و بمونن و باهم تموم کنن برگردن..شاید ی کم دلم آروم بگیره..
مرسی از زحمتات
مرسی ک.هم تو و هم هستی از اول بودین و هستین ایشالله همیشه باشین پابرجا و سلامت و موفق تا آخر...
مرسی

sakura پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:45

با سلام آیا کامنت من خورده شده است؟

lili چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 20:36

واوووو
هستی فروردینی
مث سونگمین
ای جونم
پس تو عیدی خدا به پدر و مادرتی
عزیزم امیدوارم سال پر از خوشی و سعادت داشته باشی
تولدت مبارک
.
.
مرسی بارانی مخصوصا اون سونگمین موشولوه ذوق زده

yasaman چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 15:34

یعنی عاشقتممم
هر وقت میام اینجا پستاتو می خونم کلی انرژی می گیرم...
اصلا عالی...

من بازم دیر رسیدم...
ولی تولدشون مبارککککک
ایشالا که همیشه سالم و سرحال باشن و به همه آرزوهاشون برسن

مهربون چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 13:36

سلام
شرمنده بابت تاخیر...
هستی بانو تولدت مبارک
انشالله همیشه لحظه های خوبی رو کنار خانواده ات همراه با سلامتی داشته باشی...


sanaz چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 13:30

اخی ببخشیدمن دیررسیدم واسه تبریک عرض نمودن تفلد،خداخودش خوب میدونه من هستی جون رو چقدررررررررررردوسش دارم ،امیدوارم همیشه خوشحال باشه وبه همه ی ارزوهاش برسه تولدت مبارک هستی جان

shadi چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 11:03 http://superkyumin137.mihanblog.com/

وووووووووویییییییییی تولد هستی هیونگ مباااااارک
باااااااااااااااااااااااااااااشهههههههههههههههههههههه
دلم براش تنگه باران
وقتی اسمشو تو کامنتا دیدم خیلی خوشحال شدم
که هنوز میدونه بچه های اینجا به یادشن
ازت ممنونم هستی جونم
بهم اعتماد کردی و اجازه دادی نوشته های داغونم توی
دنیای کاغذی کیومین آپ شه
ولی الان خدا رو شکر بهتر شده قلمم
شاید اگه تو نبودی من هیچوقت نمینوشتم
مرررررررررررررررررررسی هیونگم
تولدت مبارککککککککککککککککککککککک
خیلی خیلی دوست دارممممممممممممممم
مرسی باران جونم
نارنگییییییییییییییییییییییییییییی دلمون آب شد
بوس تف تفییییییییییی

Pegy_Elf چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 01:25

اوووه تولد هستی بوده؟
تولدت مبارک عزیزم دلم واست تنگ شده خیلییی
ایشالا زندگی همراه با سلامت و کلی لبخند های قشنگی داشته باشی

یگانه سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 22:35

وای اصلا یادم نبود امروز تولدشه
هستی جونم تولدت مبارک
نیستی دلم واست تنگ شده
تولدت خیلی مبارک
ببخشید اگه دیر شد

bluemoon سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 22:14

هستی جان بهت تبریک میگمم ایشاا...سالم و شاد لحظات خوبی کنار عزیزانت داشته باشی

ms.fishy سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 21:43 http://sjra78-love.blogfa.com

سلاااااااااام
وای تولد تولد تولد هستی جون مبارک ...
یادش بخیر اون روزای اول که الف شدم اومدم وب هستی چه قدر کمکم کرد هعععیییییی
تولد فرشته امون مبارک انشالله هر جایی که هست سالم و سرحال باشه و همیشه لبخند بزنه

sunshine سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 19:42

بعله تولد هستی جونم مبارک...
کسی که باعث غرور ویتامیناس...
کسی که یه عالمه خاطره واسه همه ی ما ساخت...

هستی جون از ته قلبم واست دنیا دنیا خنده ی شیرین سونگمینی رو آرزو میکنم ...

*marziyeh* سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 19:02

هستی عزیزمممممممم تولدت مبااااااااارکککککک
شرمنده من اومدم مسافرت دستم به هیچ جا بند نیست که بتونم کاری بکنم
فقط یه تبریک میتونم بگم

خیییییییلییییییی تولدت مبارک باشه عزیزم.
ایشالا صد و بیست سال با هرچی خوبه داشته باشی.

بوووووووووووووس

*مهتا* سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:50

زندگی کن و لبخندبزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام میگیرند،به امیدت زنده هستند و به یادت خاطره میسازند.
نمیدانم در زندگیت ((بهترین)) چگونه معنا میشود، من همان بهنرین را برایت آرزو میکنم.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام گلی
هیییییییییییی تفلد هستی جون مباررررررررررک
خوب هستی جون برا من جزء خاصترین افراد زندگیم هست من فیک خوندن و با شبهای رویا شروع کردم با تلاشها و تشویقای هستی جون ، اونقده برام عزیزه که اگه ازم بپرسین چقد؟؟؟نمیتونم براش حدوحدودی در نظر بگیرم

تولدت مباررررررررررررررررررررک گلی برات بهترینا رو آرزو میکنم ایشالا با باران جونی بیاین مشهد بهتون شله مشهدی بدم( شلهههههههه باران نه شله زرد )

sogand سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:35

تولدش مبارک باشه ممنون به خاطر بودنت من خیلی بهت مدیونم به خاطر وبه خوبی که درست کردی خیلی لحظاته شادی داشتم تو زندگیم خوشحالم که باهات اشنا شدم چون از طریقه تو با خیلی از بچه ها دوست شدم ممنونم که هستی و امیدوارم هرجا که هستی سلامت باشی

love سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:34

اوه پست جدید دیدم خدا روشکر مینی حالش خوبه میره زود بر میگرده فقط خدا کنه بهش سخت نگذره ولی من از همین الان دلم واسش تنگ شده خدایا خودت مواظب خرگوشمون باش
مرسی

love سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 17:05

سلام هستی خانم تولدوتون مبارک باران خانم از شمام ممنون
ولی میشه بدونم سونگمین چی شده مگه براش اتفاقی افتاده مگه قرار نیست بره سربازی برگرده مگه اتفاقی افتاده اصلا چرا از رفتن مینی هیجا عکس نزاشتن ترو خدا بگین مینی حالش خوبه بر میگرده دیگه
مرسی

negin سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 16:05

وااییییییی باران من امروز قیمه خوردم،انخده خوشمزه بوداااااا اصن سیب زمینیا با من حرف میزدن میگفتن بیا منو بخوررررررررررررررررر!!

sakura سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 15:38

چطوری بارانی جونم وای تولد هستی جونمه .....

هستی جونم تولد مبارک ایشالا..همیشه لبت پر خنده باشه سالم و با امید و پر از انرژی باشی ..
همیشه به یادتم ..دلم برات تنگ شده یه عالمههههه ...
جات خالیه واقعا ...هر جا هستی خوش باشی...من همیشه دعاگوت هستم... زندگیت مثه همین روزهای بهاری روشن و پر از نور و پر از شور زندگی باشه....
دست بارانی هم نه درده....
بارانیییی اون قرمه سبزیه آب از دهنم راه انداخت فردا یه قرمه سبزی درس کنم هو س کردم خو.....الان چشم بچم چپ میشه اونوقت تو جوابگویی
مامی کو ...؟مامی بدو الان باز میمون خوشگلم موزا رو میخوره..تولد کیک شکلاتیم یادته موز رو به زور از تو دست هیوکی کشیدم بیرون...خخخخ
مرسی بارانی جونم

هستی سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 15:18

سمیه جونم سامی گله من عزیزه دله من بهترین و اولین دونسنگ من تو عزیزه دلمی فدای تو بشم ممنونم که با همه دوریهام هنوزم منم یادت هست خودت میدونی چقدر برام عزیزی مگه نه میدونی که چقدر دعا گوتم و چقدر دوست دارم هوم؟
مرسی نازنینم مرسی گلم خدا میدونه که چقدر خوشحالم هنوزم به یادم هستید ممنونم دنیا دنیا ممنونم
Eunhaegin/Newonkyu عزیز دلمی ممنونم گلم مرسی

هستی سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 15:08

negin نازم عزیز دلم ممنونم که هنوزم منو به یاد داری هنوزم به فکرم هستی
دوست گل و نازم ممنونم از این دعای قشنگت ان شاء الله همتون عاقبت بخیر و خوبخت بشید
شماها... همتون... تک تکتون... همیشه ی همیشه... تو فکر و قلب من بودید و هستید و خواهید بود...
شماها بهترین همراهان بهترین روزهای عمرم هستید خاطراتتون نابترین خاطره های منه
از همتون ممنونم


مریمDevil ممنونم عزیزه دلم
شاید منو نشناسید اما من از دور همتون رو میشناسم از روی کامنتاتون من پشت پرده هوای همتون رو دارم
بازم مرسی از تبریکت و اینکه رفیقم رو تنها نمیذارید

Eunhaegin/Newonkyu سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 14:57

Tavalodet kolliiiiii mobarak Hasti jooonaaaaaam:***

تولدش مباااااااارک

س سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 14:48

سلام دوسنگی
خوبی عزیزم؟
فکر کنم باز دیر رسیدم ولی از قدیم گفتند دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه.
واووو پستت عالی بود عزیزم دستت مرسی
ایشا... هزار ساله بشه هیونگمون
هستی جونم تولدت مبارک باشه
فکر نکنم لازم باشه که بهت بگم که چقدر دوستت دارم و خاطرتو میخوام. تو جز اولین هیونگهایی بودی که تو نت پیدا کردم...و اینکه خیلی خیلی خیلی دوستت دارم
مرسی بابت بودنت هیونگی
دست شماهم طلا دوسنگم
امیدوارم همیشه هردوتون موفق و سلامت باشید

سامی توئی ؟!
مرسی از تو گلممممم
انشالله که همه ی دعاهایت قشنگت برای هستی نازم بگیره
مرسی که بوددددددددی

هستی سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 13:46

یا خدااااااا باران عکس شیوون و مینی ممنونم عشقه من دوسال شد یادش گرامی ممنونم که جاشو تو قلبم گرفتی
بعلهههه ایونهه عزیز عشقای بارانه من خدا حفظشون کنه و سلامتشون بداره (عجب فعلی)
اوه قرمه سبزی وایییییییی میخوام
نمیخوام حرفی ازش بزنم اینقدر دلم براش تنگ شده که حتی عکساش هم دیگه بغضم رو اروم نمیکنه امیدوارم هرجا هست مشغول هرکار که هست شاد و سلامت باشه امیدوارم خوشبخت باشه مینی برای من یه جورایی شده خاطره یه خاطره ی شیرین و ناب
یه دنیا ازت ممنونم بارانه من
باران...:
برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش کردی

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی

برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی

برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من شدی

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی

ازتو ممنونم و بهترین ها را برات آرزو می کنم

و صادقانه میگم که عاشقتم

شیمین رو فقططططططط بخاطر خودت گذاشتممممممم
دونگهه ی نازموووو دیدی ؟!؟!!
سونگمین برای هممون دیگه کم کم داره خاطره میشه خب ...
ولی خب همین خاطره انقدر شیرینه که بتونیم باهاش تا اخر عمرمون زندگی کنیم مگه نه ؟!
الهی من دورت بگردم
تو شبیه مسکن هستی
وااااااقعا میگممممممممممممممممممممممم

هستی سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 13:38

سلام هنوز هم وقتی روز تولدم میشه خوشحال میشم،
مثل این فیلما وقتی به این سی سال گذشته ی زندگیم نگاه میکنم، تصاویر اول سیاه و سفیدن بعد یواش یواش رنگی میشن، صدای گنگ و مبهم خنده های بچگیم، صورتی شدن بهار، دست داغ تابستون، زرد شدن برگای سبز فراغت، سفید شدنه زمین، آدم برفیای تو حیاط خونمون همینجوری پشت سر هم میان و میرن...
خوشحالم از این که به دنیا اومدم، خوشحالم از اینکه هنوز فرق روز تولدمو با بقیه روزا میفهمم، خوشحالم هنوز اونقدرا هم پیر نشدم، خوشحالم از اینکه هنوز روزای تولدم میتونم از خوشحالی فریاد بزنمو بلند بلند بخندمو بگم امروز من دنیا رو دیدم...
خوشحالم از اینکه تا الان سی شکل مختلف از دنیا رو دیدم، و امیدوارم بتونم سی حالت دیگه هم ببینم، شایدم بیشتر!
از خیلی سال پیش تا حالا روزای تولدم از صبح تا شبش مرتب میرم جلوی آیینه و به خودم تبریک میگم، و خوشحالم که این روز از زندگیم خوشحال تر از بقیه روزا هستم...
خیلی خوشحال تر میشم وقتی روز تولدم رو بهم تبریک میگن، و برام خیلی قشنگن تبریکای متفاوت تر!
توی اولین ساعتای یازدهم فروردینه امسال، یعنی همین امروز، گوشیم رو روشن کردم، پیغامی که منتظرش بودم از رفیقم نه نه از بهترین و خاص ترین رفیقم دریافت کردم اینقدر خوشحال شدم که حتی جوابش رو ندادم و سریع اومدم به این ادرسی که داده بود یعنی اینجا
خیلی آروم و متین بعد از خوندن پستش خودم رو توی روز تولدم از بالا ترین مکان کهکشان راه شیری دیدم که دارم از خوشحالی بالا و پایین میپرم، از اون بالا با همه ی آدما فرق داشتم، چون امروز نه تنها زمین، بلکه همه ى هستی برای من بود، همه مخلوقات خدا و همینطور خود خدا برای من جشن گرفتن و مرتب اسمم رو صدا میکنن تا همه سیارات و ساکنینشون بفهمن من به دنیا اومدم!

باران من رفیق من بهترین موجودیت من عزیزترینم خاص ترینم با هیچ کلمه ای نمیتونم تشکرم رو بهت بگم
فقط منتظره روز دیدار هستم
خالصانه ترین و بی ریاترین تشکرم رو تقدیمت میکنم و خدارو شکر میکنم به خاطر وجودت تو همه چیزه منی خودت بهتر میدونی

من فدای تو بشم
از ته ته ته ته دلم دنیا دنیا ارزو میکنم بتونی باااااااااااازم هر روز مثل امروز خوش حال باشی
انقدر سیر بخند که غم از رو برود
تو همونی هستی که اگه نبودی منم الان اینجا نبودم
بهاره زندگی من :)
قشنگه مگه نه !؟
عه پس اون ستاره که از اون بالا داره برام دست تکون میده توئی رفتی روی ماه نشستی ؟!♥
تو همممممممممه ی امید و ارزوی منو ساختی خببببببببببببببب

مریمDevil سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 12:18 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

تفلدت مبارک هستی جون
منکه نمیشناسمت ولی ایشالله که صدسال زنده باشی:چشمک
باران ماروتومیکشی امسال
به هیچ دسته ایم رحم نمیکنی ازجولفیش گرفته تاااااااااا پتال و گیمر
خدا خودش بهمون رحم کنه ادمینمون قصدجونمونوکرده
راستی عاقامن قیمه دوست ندارم
لااقل قورمه سبزی بده خو
توهمه مراسمامن گشنه موندم چون همش قیمه بود
خو روح عزیزان شادنمیشه ملته گیمرگشنه بمونن هااااا

هستییییییییی پیشکسوت وبلاگمونه باو ... دوسه ساله باهامونه
اره خب جدید تر ها کمتر میشناسنش ...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مریم مگه میششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششه؟! اصلا مگه داریم کسی قیمه نخوررررررررررره ؟!‌یا ابرفرض........ میشه اصلا !؟ داریم مگ ؟!!!!!!!!!1


خخخخ من کلا عزراعیلم ...

negin سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 12:17

دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا ارزومندم،هستی جونم تولدت مبارک
باران منم هستی جونمو خیلی خیلی دوسش دارم،خیلی نازه
دلم براش بدجوری تنگ شده جاش خیلی خالیه،ایشالا هرجا که هست سالمو شاد باشه
مرسی رفیقم دست توهم درد نکنه

اره منم دلم برای بودنش توی وبلاگ تنگ شده
منم برایش دنیا دنیا دنیا شادی ارزو میکنمممممممم انشالله که سالم و خ شحال باشه
خواهش میشه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد