دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

اپدیت کیوهیون و یسونگ،عکسهای سونگمین در مراسم معارفه سربازی

سلام...

مرسی از همتون که تو پست قبلی با ویتامینا همدردی کردین...حقیقتش ..هرکدومو که میخوندم یکم اروم میشدم هرچند موقع جواب دادن بهشون خفه شدم از بغض...یه دنیا ممنونم..اینجا..جزو معدود جاهاییه که کمتر حرف شنیدم...ممنونم ازتون...


دیشب کیوهیون ویسونگ باهم بودن...اخر شبم دونگهه رفت پیششون....تو ادامه مطلب عکسهایی که اپ کردن و عکسای داغ داغ سونگمین از معارفه امروزش رو براتون گذاشتم...بفرمایین خواهش میکنم..


کیوهیون و یسونگ و دونگهه

دیشب

اپ یسونگ(نمیدونم کجا اینو گذاشته)



 
خوشحالم دیشبتو کنار یسونگ بودی کیونا
بعضیا شاید بفهمن چرا اینو میگم...
کلاه سرشو دیدم یاد صبح مین افتادم...



اپدیت ویبیوکیوهیون:
متاسفم امروزخیلی خسته شدم...T T
امروزمن یسونگو درحالیکه مدت زیادیه که اونوندیدم وباهاش ننو/شیدم ملاقات کردم
شب بخیر

(چشاش پف کرده بچم)


.
.
لی سونگمین
به نمایندگی سربازهایی که تازه
وارد ارتش شدن سوگند نامه سربازی رو خوند





دلم...
برایت تنگ شده بود...
همین...










دلم تنگش شده خب...
ازش پست میذارم انگشتام یخ میبنده...

نظرات 16 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:05 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

eyy baba cmam ersal nashode bude baz kee

hasti juni tavallodet mobarak man cm gozashtam vali ersala nashode biyannne

120 sale shi ishaallaaa

mer30 ...nahaste

cr7 شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 21:47

سونگمین چقد چاق شده مخصوصا از ناحیه شکم و باسن

باسنش سر جاشه.از اول همون بوده لامصب..
مورد داشتیم کیو پشتش رو استیج خوابید دید خوبی داشته باشه
ولی اره توپول شده که اینقدر میدووونن که لاغر میشه

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:54 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

عررررررررررررررررررررررررررررر بازم سونگمین کچل
من نمیخواااااااااااااااااااااااااااااام

مرسی شهرزادی

به قول مامی خرگوش کچل زشت....

خخ

فدای تو

الهه4444 جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 18:00

ای خدا چی میشد این خواننده ها از سربازی معاف میشدن :ناراحت نمیخوام زود قضاوت کنما ولی واقعا از سردی گروه با سونگمین حرصم گرفته میخوام.سر تک تکشونو بکوبم به دیوار

والله..اخه اینا رو چ به این اسلحه و رژه و این حرفا..

خیلی وقته سردن..و حتما دلیلی محکمی دارن

CASTIEL جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 00:41 http://ourarts-ourworld.blogsky.com/

خیلی ممنون که با تماااااام مشغلت پست میذاری!!
متشکرم دوستم!!
اممممم از روی عادت دوست میگم،اگر من رو واسه دوستی قابل بدونی!!
اون عکس رو هم یسونگ تو توی.ترش گذاشته!!!

وظیفمه عزیزم...
باعث افتخارمه...

مرسی بابت نکته ایی که گفتی

مریمDevil چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 23:58 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام همزادی
منظورم ازمشکوک اونی که توگفتی نبود
منظورم یه چیزدیگه بود که خودت میدونی
کیو بچم خودش توویبوگفته ک خسته شده امروز
واسه همینم چشاش پف داره نخوابیده خو
موزیکال خسسسسسسسستش کرده
عررررررررررررررررررررر

سلام عزیز دلم...
عاهااان...کککک
بگردم من...خیلی خستس این روزا...

باید یکم استراحت کنه...

هستی چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 22:03

شهرزادم ممنونم که با همه ی سختی هاش بازم اینهمهه فعالانه در تلاشی و خبراش رو میذاری شکر که خبر میاد ازش ایشالا هر روز و هر ساعت از کاراش خبر بیاد تا این دلتنگی از نبودنش حس نشه


شهرزادی میشه مراقب خودت باشی یه کم هوم؟

تنها کاری که هم ارومم میکنه هم اشفتم میکنه همینه...ازش خبرمیذارم هم اروم میشم هم یخ میزنم...
اهووم خدا کنه عکس میاد...

من خوبم...

sogand چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 20:56

خوبه یه یه داره برمیگردههر موقع یکی از اینا میره سربازی ما باید جون بدیم من واسم فرقی نداره کدومشون میره دلم میگیره من موندم شیوون میخواد بره چی کار کنم واقعا دلم واسه ویتامینا میسوزه هر چی بلا بود سرشون اومد خدا به همشون صبر بده

اره..داره میاد...خوبه یسونگ بیاد...دوست دارم پیش کیو باشه..تازه ووکی هم از تنهایی درمیاد...

طفلی دل ویتامینا...
دلشون...خیلی سوخته...
طفلی دلم...

negin چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 19:44

الهی،شهرزاد جونم ناراحت نباش بیا بخلم عزیزم بالاخره که برمیگرده، هر چند که دو سال زمان کمی نیس
براش دعا کن که بهش سخت نگذره برای اونم سخته خو!
ولی جاش خیلی خالیه!
منم دلم براش تنگ میشه

مرسی عزیزم...نه..خوبم...انگار خدا منو الف و ویتامین و بعد جویر کرد... که ازم کلی امتحان بگیره...میگذره...خدای منم بزرگه...
اره..براش شبا لالایی میخونم...تنهاست...8سال کیوبراش خوند...عادت خوب...
هیییی

مریمDevil چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 18:38 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اخی مینی
کیو مشکوکه
ای گوگول مینی
خیلی بانمک شده
عاقا پس صندلی داغ چی شد همزاد؟؟
نمیشه یه بازی چیزی راه بندازین؟؟؟؟؟
حوصلمون پوکیدخو

مشکوک؟؟چرا...
بچم صبحش مینی رفته...بعدم مال موزیکالشه..فکرت الکی جایی نره این هنوز بچس...
والله مامی نتش تموم شده نت بگیره میاد..صندلی داغم میاره...

sogol_wook چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 17:45

نه بابا ..بیخیال ..اصلا ناراحت نشدم ..درکت میکنم

مرسی..بازم شرمنده..میدونی اخه سخته سوگل...
نمیخواستم تنم هی بلرزه هربار که میان اینستا..اخه..اون ماه ها...خیلی تنم لرزید...خیلی...برای همین...
ببخشید

sunshine چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 17:41

کیونا...چه خوبه که پیشه سونگی بوده...

من فدای اون طرز ایستادن خرگوشمون شم...
دستکش هاشووووو...
یااااااا اون کیه بغلش کرده؟؟بیاد جلو تا شاخش بزنم جای سوجو ها خالی تا هی گیر بدن به باسنش...آخه نگا...
واقعن واقعن واقعن دلم میخواد بدونم چرا هیچ کدوم از بچه ها هیچ خبری از مین نذاشتن...آخه مگه میشه؟؟اصن چرا؟
دلم میخواد یه نفر ازشون بپرسه...حس میکنم دلیلش رفتار خود مینی باشه وگرنه چرا یه دفعه همشون با هم این طوری شدن؟؟

مرسی عشقم واسه پستای سرشار از ویتامینت

گرفتی چرا گفتم..پیش سونگی بوده...دلم قرص بود پیش خوب کسی بوده...
دیدی..صاف وایساده...
فرماندشه:|...
اره دیدی...منم تا دیدم گفتم باز اینطوری پاها و باس/نتو گذاشتی همه ببینن...نمیگی چشمت بزنن..نمیگی اونجا پادگانههه
منم نمیدونم چرا...
هیچی نبود...عهدی نگفت مین خدافظ...هرچند امیدوارم شب قبلش پیششون بوده باشه..ولی خب..
رفتارشون سرد شده باهاش...سوشوهای قبلی..وونی بغلش میکرد بو//سش میکرد ...چولا یه جور...هیوک یه جور..کانگین یه جور..الان..نمیدونم...

وظیفمه...خواهش میکنم عزیزم

مژگان چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 17:32

عزیزم سونگمینم رفت مرد شه بچم برگرده
ولی چه گرد شده بچه خودش کم گرد بود موهاشم زده
زیر چشای کیورو به قشنگ میشه یه دایره به شعاع ده بیست سانت کشید چه قد چشاش زیرش پف داشت
مرسی عزیز گشنگم خیلی خوب بود بوووووس

مرد بود...:|...
توپلیه خو....
دیدییییی..خیلی چشاش پف کرده...بگردم خب...
فداتتتت...

love چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 16:27

من میخوام بمیرم سوجو بی خرگوش ادم قلبش درد میاد بهش فکر کنه خداااااا
مرسی

سوجو الان بی لاکپشته...ولی میاد..خرگوشم میاد...

ندا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 16:21

فداش بشم چقد اقااااس..
بچه ها میخوام براش یک کیلو گردو بفرستم دیدین سربازا ماماناشون براشون خراکی و .. میزارن ما هم برا بچم گردو میفرستم ....

خیلی...
بیا براش چهار مغز بگیریم...به زودی خیلی خیلی لاغر میشه...

زهرا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 16:00

سلام ای جانم سونگ مین رفت الاهی بچم زیرچشاش پف کرده بود

سلام...
اره چشاش پف داره...خسته بود خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد