دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

اپدیت کیوهیون،جدید ترین عکس از سونگمین در سربازی،خبری از دونگهه

سلام...

سیزدتون به در...خوشیتون هزار برابر...


قبل  از اپ امروز دوتا توضیح بدم...

اول اینکه من دارم میرم سفر(عید تموم شد من تازه میرم مسافرت=|) و نیستم تا چند روز...یه مشکلی برای پارت اخر عاشقم شو درست شده...باید ویرایشش کنم ولی خب نیستم...تو مسافرتم درستش میکنم به محض برگشتن اپش میکنم پارت اخرو...بقیه فیک ها هم ایشالله برمیگردن به روال قبلشون... جز باران و سمیرا که مطلعین کجا رفتن...


دوم هم اینکه صندلی داغ نویسندهای دنیای ابی برگزار میشه...شما قرار بود سوالاتتونو تو پست مامی بذارین...مامی نتش تموم شده ..شارژ کنه خودش در خدمتتونه...


همین دیگه....


برین ادامه مطلب تا اخبار کیومین و فیشی رو براتون بذارم...البته با توجه به اینکه به زودی تولد هیوکی مهربون جولفیشاست...




 
اپدیت ویبیو کیوهیون:
رادیو استار تموم شد و من در راه
خونه زیبام!!هستم...



نمیدونم امروز کیوهیون کجا بوده...
فک کنم اموزشگاه پدرش رفته بوده...
خلاصه هرجا رفته بوده فنا میگن خیلی خسته بوده...
خیلی کم لبخند زده و بیحال بوده...
کیونا...خوب باش...خب...؟


اپدیت عکس یکی از سربازای خوابگاه سونگمین
عکس دست جمعی سربازای جدید
که مینم توشه..با لباس گرم کن

چقدر خوبه...ازت خبر میاد مینیا
فقط دل یکی مثل من میفهمه همین عکس تار
یعنی چی





و دونگهه...
امروز یه پلیسی توییترشو اپ کرد با عکسی با دونگهه
و گفت دونگهه برای ازمون پلیسی اومده بوده
که 3تا6 ماه دیگه میره...
حقیقتش درسته که دونفر بعدی ایونهه هستن
ولی فک نکنم به این زودی برن...حداقل وایمیسن شین و مین
برگردن یا نزدیک برگشتنشون باشه...
اگه این دوتام برن که دنسر اصلی نداره گروه
تازه دوتاشونم که وکالن...
ولی خب..انگار اخطار معرفی به ارتش براش اومده...
الفیشا تو فکرش باشین..
ولی مطمئن باشین به این زودی نمیره

 
دوستون دارم
مراقب خوبی هاتون باشین...

نظرات 18 + ارسال نظر
s.j.soojin پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 05:40

Delam bareye sungminam tang shode. Manam ghadre in axsaye taro midonam .rozi ke rafi sarbazi geryam gereft.fekr konam 10 hamin mah bod.
Khoda midone ta bargarde che hali misham.
Mer30 azizam

منم..
ولی داره ازش عکس میاد..همین کافیه..هرچند دوره..باید دورش خط بکشن معلوم بشه..ولی کافیه
من..خیلی وقه گریه نکردم...

خواهش عزیزم..زود میگذره..مطمئن باش

sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:59 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

vaaa pas cmam ersal nashode bude

ey vay man bi dadasham che geliiiiiiiii b sar begirammmmmm

mer30

میاد کامنتات بابا..غصه نخور
فدات

fazi89 شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:57

/آخی داداشیم

z شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 21:18

فکر نکنم اخطار براش اومده باشه برای تست رفته بوده ولی بخاطر سنش نمی تونسته هنوز خبری نیست اما انگار دونی نفر بعدی می باشه حالا کی هست خدا داند

خطار برای همشون میاد که یاداوری کنن باید برن سربازی تو فلان سن
اره خیلی وقته اعلام شده بعدیا ایونهه ان...
خدا به دل ماالفا رحم کنه

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:52 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

عررررررررررررررررررررررررررررررر سونگمین
کچل شدههههههههههههههههه

ممنون عزیزم

هنوزم بامزست ولی...
روانیشم..:|

فدات

الهه4444 جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 17:51

ببینا یه سه چهار روزی رفتیم مسافرت چه اتفاقاتی افتاد اصلن یعنی چی عید میرن مسافرت بمون خونه حال کن

تانی جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 12:16 http://eunhaesjfanfics.mihanblog.com/

سارا جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 11:37

خونه زیبا خوابگاهو میگه؟؟؟؟؟؟؟

والله یا اونجاست حتما یا خونش...
شایدم خونه منو میگه

love جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 06:48

بببخشید ولی میخواستم بدونم فیک های دیگه همین جا اپ میشن؟

قراره اپ شن..بازم باران داره روش فک میکنه

love جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 06:45

یعنی مینی که رفت من داغون شدم هنوز عکسش میبینم بغض میکنم
اگه ماهی بره مطمئنم میمیرم تحمل این یکی دیگه اصلا ندارم

اروم دختر...یه سربازیه..ببین یسونگو ..داره حال میکنه...
چیزی نیست که..همش 21 ماهه...

bita جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 05:00

نمیشه که.شین دونگ و مین نباشن این 2تا هم نباشن کسی نمیمونه که....ایونهه با هم برن..یه جا باشن...خواهش..من طاقت ندارم.من میمیرم اگه جدا بیوفتن

والله..جنگه مگههههههه همشوووون..چی میمونه از دنس گروه خب...

ایشششششششششش

m&e&d جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 01:28

خوش بگذره عزیزم.این پستم گذاشتی دل مارو خون کنی,ممنون بابت اطلاعات

فدات...
والله من همش دارم ملتو به فنا میدم

CASTIEL جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 00:46 http://ourarts-ourworld.blogsky.com/

کیوهیون کلا بیحال بود امروز!!! عکس های توی.یتر که اومده بودن همش خمیده و بیحال بود!!
امممم تو تگ یه عکس خوندم رفته بوده به یه کلاس موسیقی!!!
امروز صبح هم رفته بوده!!!
البت خودم دقیقا نمیدونم!
بازم میسی که پست میذاری!!

مسافرت که به عید نیس!
هر وقت از ته دل خوشحال باشی اون روز عید قلبت هست!!
منم آرزو میکنم همیشه عید قلبیت باشه!

والله..کیو کلا زده تو کار بیحالی...
چی بگم...دلش برای خرگوشش اخه تنگیدهههههههههههههههههه


لازم بود...به دریا..احتیاج داشتم...به جیغ زدن کنارش...

فدات عزیز دلم

دانی پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 23:56

خواهش میکنم ایونهه دیگ نه!
من هنوز رفتن سونگمینو هضم نکردم اونوقت...
آزمون پلیسی برا دونگهه؟!!!!!!!
اگه ایونهه قبل از برگشتن اون دوتا برن که سوجو میشه 7 نفره!
وقتی حساب کردم برگشت کیو از سربازی مساوی میشه با اتمام کار سوجو!
ار این سربازیا متنفرررررررررم!

والله..اینا هنو بچه ان باوووو
چیزی نی..رفته چهار تا تیر پرت کرده دلش خوش شه...
اصلا ی میمونه..سوجو ام وبگو..ایشششش
حساب نکن...اونجوری اذیت میشی...مکنه که سربازی نباس بره اخه. ای خدااا

ندا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 22:06

عالی بود ..
..

sunshine پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 21:53

خو من فدای اون هیوکمین....عشق منن این دوتا...
یا پیغمبر اینا با مینی تو یه خوابگاهن عایا؟؟نگران شدم...
اون پایینی هاشون چه طور معاف نشدن شک دارم جایی رو ببینن چیزی به نام چشم کلن تو بساطشون پیدا نمیشه انگاری...شیرینم میزنن یه چند تاییشون از ظاهرشون معلومه
انگار خلگوشمون کچلیش کمتر از بقیه شونه...
وااااااااای هائه هم بزودی میره؟؟؟؟خلگوش که رفت ماهیم بره دیگه سوجو نمک نداره خو...

شهرزادجون مسافرت بهت خوش بگذره...سعی کن تا میتونی از سفرت لذت ببری عشقم...
منتظرتیمااااا

نفس منن
نکران نباش..مین رزمی کاره...
عادیشون مینه...تازه موشو زده با مو میشه سیندرلااااا
رشد موهاش خوبه:|
نبابا... عه...مگه الکیه ماهی الان نباس بره

مرسی عزیزم..

مریمDevil پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 21:35 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام
کیوم خوبه فقط خستس نگران نباشید
عاقامن سوالامودادم مامی،،،،یه سوالایی که کفتون ببره

هیییی...
اره..خستس...
بمیره شهرزاد فقط براش همین

یا جرجیس:|

bluemoon پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 16:59

13 همگی بدر..دستت درد نکنه
واای وقتی شنیدم دونگهه واسه آزمون رفته دلم هری ریخت چه خبره...خداکنه حالا حالا نره..پس هیوک چی؟؟ مگه قرار نبود با هم برن؟؟

فدا مدا
والله یه چی گفتن...یهو این همه که نمیرن سربازی..ایشش..اصلا نوموخواهممممممم
والله باهم باید میرفتن چه میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد