دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

still you - persian translation



سلام

دلم تنگ شده بود واسه اینجا...

 خب... یطوری شده که معلوم نیس دقیقا کی بتونم باشم،اما هستم! ما هستیم (0___0) چی شد؟! یاد سال ۸۸ افتادم


نگین عزیز در زمان های دووووور سه تا اهنگ ازم خواست 0_0 ببخش که هیچوقت تو زندگیم کارام طبق برنامه و سر وقت پیش نمیرن. بونامانا فعلا در دسترسم نیست 0_0 ببخشید. واسه جبرانش...

خب بفرمایید ادامه ببینید اینطوری عذرم جبران میشه یا نه


0_0

 


ازونجا که احتمال دادم موزیک ویدیوش رو همه باید داشته باشن، دوتا از اجرا های این آهنگ که خیییلی دوست دارم رو براتون گذاشتم


(یدونه دزدی از فن کلاب ایونهه به حساب میاد :/ چون آپلود اونا رو تمدید کردم :|| خدایا منو ببخش)


Still you - first D&E japan tour


Still you - SM TOWN

 


still you D&E - mp3


حتمااا حتما حتما پیشنهاد میکنم دومی رو دانلود کنید. حتتتمااا... با اینکه فن کمه اما جولفیش کشی است قوییییی


اولیم که واسه تور ژاپن پیارسال می باشد




امروز دوباره، تصادفا تو رو دیدم.

بنظر میاد مثل همیشه اوضاعت خوبه.

اون عطر آشنا و دوباره دلتنگی من

برای لبخندی که به من میزدی... اوه آره


سوار ماشین شخص دیگه ای شد و با لبخند دستش رو گرفت؛

یه دختر شبیه تو

من خوبم، چیزی نیست...

 اینطوری فکر میکنم اما


من هنوزم، هنوزم...  تو، تو، تو...

من هنوزم فراموشت نکردم (فقط تو)

هنوزم تو، تو، تو... 

هنوزم مثل قبلم، (من هنوزم مثل قبلم) آره

آیا آسیب دیدم؟ (آسیب دیدم؟)

من نمیدونم (من نمیدونم) اوه نه



من هنوزم به عکست توی گوشیم زل زدم،

دکمه ی حذف رو میزنم.

به این فکر میکنم که آیا بهت زنگ بزنم یا نه؟

تمام مدتی که میتونم به تو فکر نکنم، شاید به ده دقیقه برسه

پاک کردن چیزی که تو روی قلبم حک کردی؟!

فکر کنم هنوزم اینو نمیخوام

نمیخوام تو رو پاک کنم


من تبدیل به سایه ی تو شدم.

 هر روز با شانه های خستم تو رو دنبال میکنم

(چطور اینو فهمیدی عزیزم؟)

اگر یک قدم نزدیکتر بشم، تو دو قدم عقب میری

من هیچ راهی جز نگاه کردن تو ندارم


من هنوزم، هنوزم...  تو، تو، تو...

من هنوزم فراموشت نکردم (فقط تو)

هنوزم تو، تو، تو... 

هنوزم مثل قبلم، (من هنوزم مثل قبلم) آره

آیا آسیب دیدم؟ (آسیب دیدم؟)

من نمیدونم (من نمیدونم) اوه نه


چونکه عزیزم، من که گفتم؛

هنوزم تو، فقط تو، هنوزم تو...

چونکه عزیزم،من که گفتم؛

هنوزم تو، فقط تو، هنوزم تو...


من مریض شدم؟ مریض شدم؟ من اینو نمیدونم

من فراموشت کردم؟ فراموشت کردم؟

فکر نکنم. مدام به تو فکر میکنم عزیزم


من هنوزم، هنوزم...  تو، تو، تو...

من هنوزم فراموشت نکردم (فقط تو)

هنوزم تو، تو، تو... 

هنوزم مثل قبلم، (من هنوزم مثل قبلم) آره

آیا آسیب دیدم؟ (آسیب دیدم؟)

من نمیدونم (من نمیدونم) اوه نه  


چونکه عزیزم، من که گفتم؛

هنوزم تو، فقط تو، هنوزم تو...

چونکه عزیزم،من که گفتم؛

هنوزم تو، فقط تو، هنوزم تو...





Donghae] Oneuldo geotda uyeonhi neol bwasseo,

Yeojeonhi jal jinae boin ni moseup

Iksukhan perfume, and still I miss you,

Naege judeon miso, oh yeah


[Eunhyuk] Ttansaram chae tago, pyeonhage paljjang kkigo,

Utneun neoran geol

[Donghae] Nan ije gwaenchantago, amureochi antago,

Saenggakhaetdeon nainde,


[Donghae] Hajiman nan ajikdo you, you, you, mot ijeonna bwa,

[Eunhyuk] Ajikdo you, you, you, geudaeroinga bwa, yeah

[Donghae] Apeun geoni ([Eunhyuk] Apeun geoni), apeunga bwa,

I don?’t know ([Eunhyuk] I don?’t know), oh no ?yeah


[All] Ajikdo nan, geudaero neol, ajikdo nan neol


[Eunhyuk] Yo, nan ajikdo jeonhwa butdeulgo,

Neoui sajin humchyeobogo naseo sakjereul nureugo

Jeonhwahalkka gomine ppajigo

Sumi beokchan haruga da neo ttaemun,

Barojabeun maeum gireobwatja myeot sipbun

Nae mame nega geurin nakseoreul jiuneun ge,

Ajik sirheungabwa neol jiundaneun ge


[Donghae] Neoui geurimja doeeo, maeil ttaradanigo,

Jichin eokkael gamssamyeo

Hanbal deo dagagamyeon, dubal deo domangganeun,

Neoreul bara bol su bakke eomneun na


Hajiman nan ajikdo you, you, you, mot ijeonna bwa,

([Donghae] Only you)

Ajikdo you, you, you, geudaeroinga bwa, yeah

[Donghae] Apeun geoni ([Eunhyuk] Apeun geoni), apeunga bwa,

I don?’t know ([Eunhyuk] I don?’t know), oh no?

([Eunhyuk] Cause baby I say)


Ajikdo nan ([Donghae] Ajikdo nan),

Geudaero neol ([Donghae] Geudaero neol),

Ajikdo nan neol ([Donghae] Ajikdo nan neol)

([Eunhyuk] Cause baby I say)

Ajikdo nan ([Donghae] Ajikdo nan),

Geudaero neol ([Donghae] Geudaero neol),

Ajikdo nan neol ([Donghae] Ajikdo nan neol)


[Eunhyuk] Apeun geonga, apeunga bwa,

[Donghae] Nado nal jal moreugesseo

[Eunhyuk] Ijeun geonga, aninga bwa,

[Donghae] Jakku niga saenggagina baby


[All] Hajiman nan ajikdo you, you, you, mot ijeonna bwa,

([Donghae] Hey, it?s only you)

Ajikdo you, you, you, geudaeroinga bwa, yeah

[Eunhyuk] Apeun geoni ([Donghae] Apeun geoni), apeunga bwa,

I don?’t know ([Donghae] I don?’t know), oh no?

(cause baby I say)


[All] Ajikdo nan ([Donghae] Ajikdo nan),

Geudaero neol ([Donghae] Geudaero neol),

Ajikdo nan neol ([Donghae] Ajikdo nan neol)

([Eunhyuk] Cause baby I say)

Ajikdo nan ([Donghae] Ajikdo nan),

Geudaero neol ([Donghae] Geudaero neol),

Ajikdo nan neol ([Donghae] Ajikdo nan neol)

([Donghae] Ajikdo nan, geudaero neol, ajikdo nan neol)


نظرات 9 + ارسال نظر
sara_eunhae_ چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 20:52

من اشکککک...
عالی بود شبنمممم
ایونهه عیز ریللل

ایز ریل ریل رییییل
سارا این واتس رو را بنداز بیا تو گروپ باش دیگه خب؟ میزنم لهت میکنما! میایاا

sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:00 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

meeeeeeeeeer30

negin شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:00

وویییییییی من برات نظر گذاشتم پس کوشش؟!
خواستم ازت یه عالمه تشکر کنم دوس جون
مرسی عزیزم

میدونی؟ وقتی صفحه لود شد یبار رفرشش کن تا دیگه با نظر گذاشتن مشکلی نداشته باشی
خواهش میکنم. یه دنیا شرمندم که خیلی دیر شد :((
امروز اون یکی رم میذارم اگر خدا بخواد

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:41 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

خیلی ممنون

bita شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 01:41

ممنون
تولد هیوکم مبارک

خواهش
^^ خیلی خیلییی مبارک

مریمDevil شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 00:20 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

عالی مثل همیشه
دمت گرم اونیییییییییییییییییییییییییییی
بیگ لایککککککککککککککککک
فدایی داررررررررررررررررر
درود خدا وکائناااااااااااات

بابا مریم نکن همچین ^^
اینجوری نیگام نکن موجودی هستم بسی بسیار خجالتی
بیا بخلم

negin جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 23:24

واییییییی یک دنیا ممنون عزیزم
خیلی زیاد مرسی خانومی

بلههه... این نطرتون بین خیل عطیم لطف دوستان گم شده بوود..
ببخشید

atiyehghm جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 22:57

من برگشتمممممممممممممممممممممممممم
بسی خرسندم!!!1
عاغا من هلاک این اهنگ ایونهه ام معنیش موزی ویدیوششششش
مخصوصا تیکه اخر موزیک ویدیوش که دست گردن هم میندازننننن

اون اولش که دونگهه داره لیریکشم مینویسه دوس دارم
کلا دوس دارم!!!!!
مرسی شبنمی

عطییییهههه.... ععععررررر
بیا بخلم! زووود!!! هی میری هی نیستی هی من دلم تنگ میشه واست خووو...
ببببخخخخخخخلللللل سسسسففففت و چلوووندن بسییییااار

ندا جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 22:20

عالی بود ..

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد