دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Happy Birthday EunHyuk ^^






سلام به همگییییییییی

خوبیننننننننننننن؟؟؟؟


مگه میشه آخه بد باشینننننننننننن؟؟؟؟


امروز تفلده هیوکیههههههههههههههههههههه



یوهوووووووووووو


تولدش مبارککککککککککککک


فرشته ی مهربون و دوست داشتنیمونههههههههههههههه ^^


امروز میره تو سن سه سالگیییییی ^^



سه سه سه سالگی ^^



عسیسممممممممممممممممممممممممممم ^^


امروز یه پسته تماما هیوکیانه داریممممممممممممممممم


سفیدبرفییییییییی تولدت مبارکککککککککک



نبینم که باز نشستیننننننننننن

یالا پاشین برقصیننننننننننننننن :D



هیوکیه ما قشنگه ایشالا مبارکش باد ^^


همینجوری با ریتم بیاین ادامه مطلب ...


 

 

 


هیوکی تو چند هفته ای که گذشت ما رو به غایت به کشتن داد ...


هیوکی چقده لطیفه ایشالا مبارکش باد ^^




نفسسسسسسسسسسسسسسسسسس ^^



فداشششششششششششششششش



نی نیه خودمونهههههههههههههههههه ^^ هیچ عوض نشدهههههههه ^^






روحمان شاد و یادمان گرامی :||||||||




جیگرشو خببب :||||||||

آخ قلبمممم ...



دوستت داریم هیوکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^



^^



آپدیت اونهیوک: اوه اونهیوک قراره کل ژاپن رو بگرده



آپدیت اونهیوک: همیشه کنارم بمونین ...





آپدیت اونهیوک: امیدوارم شما هم صحیح و سالم و خوشحال باشین







آپدیت اینستای دونگهه: تولدت مبارک آنچوی هه هه فردا بهتر آواز بخون هه



اونهیوک در حال آواز خوندن

دونگهه: خوب میخونیا

اونهیوک: آره

دونگهه: بخاطر تولدته؟

اونهیوک: ک ک مطمئنا فردا بهتر میخونم

دونگهه: میتونم اینو آپلود کنم؟



پروژه ی خوراکی های تفلد هیوکی




اونهیوک بهتون زنگ زده!!!!

چی بهش میگین؟



من میگم ...

شاید خیلی وقتا خیلی خسته باشی! ممنون که این همه پر تلاشی و هیچوقت لبخند از لب هات محو نمیشه ^^

ما هم در عوض همیشه کنارت میمونیم و تا همیشه هواتو داریم

ممنون که هستی ...


البته میدونم که لال میشم :|||||

شما فک کنین لال نشم اینا رو میگم ^^

:D



تولدت مبارک لی هیوکجه


امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشیییییییییییی


...



نظرات 18 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:03 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

misssssss u samiraaaayeee

happyyyyy birth day hyuuukkkkkkiiiiiiimun


meeeeeeeeer30

عزیزمییییییییییییییییییییییی
دل منم برات تنگیده بوووووووووووووووووود

bita یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 02:41

بهش میگم معذرت میخوام که زودتر عاشقت نشدم و سعی میکنم جبران کنم.و میگم همیشه پیش دونگهه بمون

عزیزمییییییییییی
میمونه پیشش

ندا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:24

..

ms.fishy شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 21:59 http://sjra78-love.blogfa.com

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست!
تولد جواهرمون مباررررررررررررک

بلههههههههه ^^
همه ی زندگیمونههههه ...
تولدش مبارککککک

fish_shabnam شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:38 http://crazyfans.mihanblog.com

ایییییینقد جیغ زدم هییی
سره هر عکس هی میگفتم: وووویی هیییوووکی
ککککک
اااا هییییوک

برم یه لیوان آب بخورم واسه پست بعد

شبنمممممممم
بیا بغلمممممم زوووود

منم منهدم شدم :||||||
دیروز خیلی دز هیوکیم رفت بالا :|||||||
مخصوصا با اون کلیپایی که تو اینستا دیدم :|||||||

m&e&d شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:43

مرسی بخاطر تولد زیبایی که تو وب براش گرفتین اون لایق بهترین هاست.چی میشد ماهم همراه طرفداری ژاپنی توکنسرتشون تبریک میگفتیم.نه واقعا میخوام بدونم چی میشد اسمون به زمین میومد یاکهکشان و مدارزمین جا به جا میشد ,یا کره ایا میمردن, ولش کن به همینم راضیم که حداقل بدون شناختن اینا از دنیانمیرم,درضمن سمیرا جون من شمارو اد کردم.
خیلی چرت وپرت گفتم وقتی ادم قاط بزنه اینجوری میشه

خواهش میکنم عزیزمممم
واییی نگو نگووووو
:((((((((((((
واقعا دلم میشکنه به خودمون فکر میکنم ...
کلی بهشون حسودیم میشهههههه :((((

هعیییییی ...

در مورد داستان تو همین هفته پست میزنم ایشالا ^^

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:42 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

وای تولدش مبالک
من هیچی نمیتونم بگم خجالت میکشم هههه

خب دیگه منم گفتم فرض مثال که خجالت نکشیم و لال نشیم

sogol_wook شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:26

من بهش میگم خیلی نامردی....

چرااااااااااااااااااااااااا؟ :||||||||||
چرا خب؟؟؟

*مهتا* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:40




ممنووووووووووووووووون سمیراااااااا جوووووووون

خواهش میکنم عزیزمممممممممم

bluemoon شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:34

دستت طلاا...همه عکسااا مرگگگگ بودن

خواهش میکنممممم ^^
خوشحالم دوست داشتییییی ^^

sakura شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:58

تولد میمون خوشگلم مبارک....
لبخند همیشه رو اون ل.بهای خوشگلش بمونه...
هیوکی به من زنگ بزنه اگه جان به جان آفرین تسلیم نکردم میگم همیشه بخنده چون من عاشق خنده هاشم...

ایشالاااااااااااا ^^
عاشق خنده هاشیممممممم ^^
ایول ^^
خوب چیزی میگی بهشششش

mahsa شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:24

امروزتومدرسه فقط میرقصیدم
هرکی میپرسیدمیگفتم تولدعشقمه لامصب هنگ میکردن
ایشالاهزارساله شه

به بهه
اساسی تولد گرفتی پس
ایشالاااااااااااااا

sogand شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:10

وای منم که بهش میگم به مامانت بگو دست بجونبونه وگرنه ماهی رو میبرن ها اونموقع علی میمونه و حوضش وای تولدش مبارک

پس برای باز شدنه بختش میحرفی
اینم خوبه

*marziyeh* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:00

سمیراااااااا من مسافرتممممم نمیتونم با گوشی عکسا رو ببینممممم

تولد هیوک نازنیم مبارککککک
واقعا وجودش برای من نازنینه
جواهره پسرممممممم

مرضیه جونمممممم
ایشالا برگشتی یه امتحان بکن خب؟
اگه نشد فایل زیپ میارم
هیوک نفسمونه ^^
فداش ^^

مریمDevil شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:32 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خخخخخخخخخخخخخخ تولد تنها عشق من توسوجوبعد کیو مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

اینام هدیه های منه

فدای توووووووووو

sheyda شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:17

تولدش مبارک
دستت درد نکنه

خواهش میکنم عزیزمممم

nikkii شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 11:52

Happy Birthday Hyuk
mage 29 sale nemishe ? To google zade 28 ke alan mire tu 29

کره ایا اون یه سال شیکمه مامانم حساب میکنن

kayla شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 11:38

وییییییییییییییییییییییییییییییییییی عشق منهههههههههههههههههههههههههههه خیلیییییییییییییییییی خوشگله این بچه م اصن از هیچولم خوشگلترهعقشهههههههه عشققققققققققققققق ویییییییییییییییییییییییییی تولدش مبارک
زنگ بزنه؟بهش میگم بچه م پاشو اون ماهی تو بگیر یه کیس گندش بکن فیلمش اپلود کن دل ما شاد بشه

عزیزه دلهههههههههههههههههه
مهربونههههههههههههههههههه
نفسهههههههههههههههههههه
خوشگلهههههههههههههههههه
الهی فداش


فقط همینو میگی بهش خدایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد