دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

happy hyukee day♥ ♥


درود و صد بدرود

خوبین عایا ؟!

سرخوش!؟

خجسته روزگار ؟!

ایام به کام ؟!

خخخخ چه میکنید با اولین روز مدرسه ها ؟!:))

من که از فردا دهنم سرویسه :|


بحث تلخ و زهرمار مدرسه  و تموم شدن عید رو می ذاریم و کنار و میریم میرسیم به بحث شیرین تولد یه فرشته ...

خب هیوک از نظر من واقعا یه فرشته است ... یکی که بودنش یه لطف خدائیه

و از خدا هم ممنونم که این لطفو در حق ما کرد و هیوکی رو با ماها تقسیم کرد ...


خب یه ذره نمیدونم چی بگم ... از کجا شروع کنم ... پس هم پای قدم های مسترس من بیاید عدامه ی مدلب ... 

در خدمتتون هستیم با یککککککلی عکس ... فکت ... گیف ... چرت و پرت ... ویدئو ...

تولد داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممممممممممممممم ....


2Tz3g



  

اول از همممممممممه دست و جیغ و حورا ...

ازززز بس این روزا موز خورده خسته شدم

بهتره اینبار نارنگی ها را بصورت پره پره شده پوست کنده کنیم کف دست ها ریخته کنیم و با ندای یک دو سه ی من پره پره های تپلی ابدار نارنگی ها را به مثابه ی شاباش در هوا معلق کنیم ..


دست دست دست دست دست دست


این عکسش خعلی خوبه ...


3YuhE


یا ابرفرض ... مرد میخوام بعد از دیدن این عکس زنده بمونه


M1fuu


پسرمون متولد سال 1986 هست از سال 2005 کارشو با سوجو شروع کرده متولد ایسان کره ی جنوبی

یه خواهر داره لی سورا

یه مامان و بابای ماه داره ..

یه دونگهه داره

و یعالمه الف داره ...

rg9hw


اسم هیوکجائه با یکی از کمدین های کره شبیه بوده بخاطر همین پسرمون اسمش رو گذاشت eunhyuk و در کره ای eun به معنی جواهر میشه . بخاطر همین یکی از لقب های هیوک مرد جواهری میشه قربونش برم من


naAOW


قدیمی ترین دوستش جونسو هست :| من دیگه صوبتی نداره :|


A7fz5


اولین بار که هان رو دید بهش گفت اسمش وونبین هست بنده ی خدا هانگنگ هم باورش شده بود تا سه ماه هیوک رو وونبین هیونگ صدا میکرد :|

پررو هم هست همه مستحضریم ..


JdsWT


قبل از دیبوتشون این استاد با اون یکی جونسو که بهتره دهن من درقبالشو بسته باشه نقشه میکشن که دونگهه رو به گریه بندازن ... چرت و پرت بهم میبافن اخر شب دونگهه تو رخت خوابش های های گریه میکنه

بزنم در دهن جونسو عایا !؟


LnLVU


میوه های مورد علاقه ی عستاد توت فرنگی و پرتقاله ... همونطوری که همه ی مستظر هستید برای شیر توت فرنگی قربانی داده شده :|


JlLcc


در بین اعضا شایعه ها حاکی از این است که هیوکی بیشتر از همه میخوره :|

به حق چیزای نشنیده ... مگه کیو رو ندیدیم ؟!


DmrXA


قبل از یکی از اجراهاشون کانگین خیلی مریض بوده

و از اونجائی که قلب هیوک ما فرشته است میاد کنار کانگین که بهش بگه :‌ هیونگ این برای تو سخته موفق باشه

ولی خو روش نمیشه که بگه میشینیه کنارش سر صحبتو باز میکنه تا یه جوری حرفو بزنه بالاخره بعد از 30 دقیقه صحبت بااااازم روش نمیشه بهش بگه و این جمله رو توی قلبش نگه میداره

ولم کنید بذارید برم بخورمششششششش خبببببببببببب


IQHsB


قربونش برم من الهی گفته شده که در تعامل با دخترا واقعا معذبه ... اخ جون :|

دیده شده وقتی با دخترا تنهاست انقدر سختشه که حتی نمیتونه دست طرفو نگه داره

خب قربونش برم من که حجب و حیا داره


fYWX4


یکی از علایقش زدن پیانو هست . از بچکی هم عارزو داشته خواننده بشه


2frts


توی رادیو یکی از شوهای رادیوئی وقتی از اعضا میپرسن کدومتون لب های اغوا کننده ای دارید دونگهه بچم نه میذاره نه بررمیداره فرت میگه هیوک وقتی ازخواب بیدار میشه

خب الهی دورشون بگردم من


dfsLN



خب من عاشق خنده های اینطوریشم


XKgWo


لبببببببببببببببببببب


TBpLJ


الهی من قربون انقدی بودنشان برم خب


N7YFQ


قیمه و پاستیل ...


9bZTA


خبرت هست که از خویش خبرم نیست مرا ؟!


gKQzF


این پروتز های سینه های کیو هم عین عمام زاده بود ... هرکی میومد یه دستی میمالید و میرفت :|


luweS


دسسسسسسسسسسسست مامان نازشم درد نکنه که همچین پسر ماهی به دنیا اورده خب


O56lO


این عکس یهوعیشونو دوست دارم خب :|


27QC2



این عکس هم که ... قرص برنجه ...


leGlx


نگا چطوری نگاهش میکنه ..


X2X0R


اینم چند تا فن عارت بااااااااااااحااااااااال


QHabY


gFaxn


wkrTg


nmMad


ا جانممممممم


9q6nG



این هم دوتا ویدئو ...

اولین دونگه و هیوک وقتی دارن برای ورود به اس ام تست میدن

خعلی باحاله حتما ببینید


دانلود


دومیش هیوک شیرین کاری میرقصه بچه ها اذیتش میکنن

انقدر نفسسسسسسسسسسه هیوک توش


دانلود



و در اخر اینکه :‌

از خدا ممنونم که اجازه داد ما هم کنار هیوک باشیم

اجازه داداینهمه دوستش داشته باشیم که ته دلمون گرم بشه

خوش حالم که دونگهه یکی رو کنارش داره که اینطوری دلشو گرم کنه

و از ته ته ته دلم ارزو میکنم تا همیشه ی خدا هیوک کنارش بمونه با بودنش دونگهه رو گرم کنه و قلبش رو اروم کنه ...

این همه ی ارزوئیه که من دارم ...


بازم ازت ممنونم که به دنیا اومدی ماهی کولی نازم ...


NZCI7

نظرات 22 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:57 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

salam baranam
mer30 poste basii ali shode
miiissss u so much
nemidunam chesh shode expelorere lapam felan dar haale hazer dare cm hamo ersal mikone man chand daghigheiiist daram zoghmarg shode cm mizaram tond tond ta halesh khube ..dare ersal mikone
ishallaaaa edame peyda kone

eyyyyyy jannnnnnnnnn yedoone donghae dare ro khub oomadiii

happpppppppppy birth day hyukkkiiiiiiiiiiiiiiii
120 sale beshiiii mahii koliiiiiiiiiiiiiiiiii


mer30

bita یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 02:38

تولد هیوک عزیزم خیلییییییییییییییی مبارک....البته خودش بیشتر ذوق کرده
هیوک تو یه سال اخیر خیلیییییییییییییییییییییییییییییی نازتر شده....مرگ شده یعنی.درجا میکشه طرفو

نگینsj یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 00:08

تولدش مبارک........تولد جونگ مین م بودتفلد هر دوشون مبارک
باران من هنوز نمیدونم اپ ت چه تغییری کرده
بهم بگو
ممممررررسسسسییییی

ms.fishy شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 21:58 http://sjra78-love.blogfa.com

سلااااااام
تولد مرد جواهریمون مبارک انشاا... 120 سال به بالا عمر کنه
قربونش برم من چه گوگولی شده تو عکسا
فن آرت اولیه خیلی قشنگه
کلیپ اولیه یعنی عاشق تیپاشونم موهاشوووووون واییییی

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست!

خیلی دوسش دارممممممم چون همیشه باعث میشه ماهیه گوگلیمون بخنده
امیدوارم روزای خوبی داشته باشه و داشته باشن و داشته باشیم خخخ
ممنون باران جونی

fish_shabnam شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:48 http://crazyfans.mihanblog.com

من دیگه الان رسسسسما یه مردم! بعده پست پررررر جییییغ سمیر، حالا دیگه مردم! یکم صبر کن اگه برگشتم شاید یکم حرف زدم

sunshine شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:38

عاقا خو منم لبای هیوک وقتی از خواب پامیشه میخوام...
مسئول پذیرشش کیه؟؟
باید به دونگهه مراجعه کنم عایا؟؟
سالم برمیگردم به نظرت؟؟
حالا اگه اون موقع نمیرسه قبل خوابشم بهم بدن کافیه هااااا...بعله همچین آدم قانعیم من

تولدشم موبارک خودشو ماهیش باشه...

negin شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:16

وویییی دیدی هیوک ماچ فرستاد برامون؟
خوشبحال دونگهه،هیوک داره
خیلی پسمل نازیه،دوسش دارم خو، جذاب مهربون و مهمتر از همه خوش اخلاق و با مزه
مرسی بارانم،چطوری عسلی؟خوبی؟ خوش میگذره؟
من که الان له له ام بوخدا!! از دیشب ساعت 3 بیدارم تا حالا!بیمارستان بودممممممممممممم،خیلی خسته شدم
مرسی رفیق گلم

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:51 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

Happy Birth Day Hyuk Oppa
Our Dancer Monkey
Our Jewel
Our Cute Oppa
Saranghae

Thanks Baran

estel شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:36

تولد تولد تولدش مبارک من امروز خیلی خوشحالمممممممم
من عاشق هیوکم
هیشکی رو هم غیر از هیوک نمیخوام

m&e&d شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:34

واقعا ازته دل ارزو میکنم که خدا هرچی خوبی تو دنیاست بهش ببخشه و همواره سالم و سلامت باشه, دقیقا خوشبحال دونگهه که همچین کسی رو پیشش داره ,درضمن باران جان من سمیرا رو اد کردم ولی شمارو نتونستم پیدا کنم .کمکم میکنی ,ممنون قربونت ,امیدوارم تو زندگیت کسی مثل هیوک که دل دریایی داره قسمتت بشه.

sogol_wook شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:24

من چرا امروز هی گریم میگیره .دیونه شدم بس که عکس هیوکی رو دیدم و گریه کردم ..دلم واسه خودم میسوزه که نمیتونم ببینمش ..نمیدونم خدا توی زندگی من .مقدر کرده که برم و سوجو و هیوکی و ووکی رو ببینم یا نه ؟؟
دیگه نمیخوام الف باشم ..الف بودن درد داره ..من از درد متنفرم ...
دلم گرفته ..
دیشب خیلی واسه تولدش خوشحال بودم ولی حالا نیستم ..کاشکی هیچ وفت سوجو و این 15 تا پسر رو نمیشناختم که روز تولدشون با دیدن الفای ژاپن اینجو.ری ماتم بگیرم .

لیندا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 16:55

تولد عشقمممممممممم چوکاهههههههههههههههههه
امیدوارم که 1200 ساله شه
البته در کنار دونگههههههه
ارزو میکنم به هرچی که می خواد برسه و همیشه شاد و خوشحال باشه
مرسییییییییییی بابت پست قشنگت باران جان
یووووووووووووووووووووووووووس

*مهتا* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:51

سلامممممممم بیبی
هیییییییییییی تولدش مبارککککککک
ممنووووووووووووووووووووووووووووون گلی خسته نباشی اولین روزه مدرسه تو سال جدید خوش بگزره ک ک ک ک ک

mahsa شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:36

بی زحمت دوتاقرص برنجم به من بده
این پسرمرررررررگ
من عاشقشم بدون هیچ صوبت دیگه ای
تولدشم مبارک

sogand شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:03

وای چه جیگری بود این عکساتولدش مبارک مرسی بارانمراستی باران ادت کردم تایید کن پلیز

*marziyeh* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 13:48

بااااااااراااااااان



من مسافرتمممممممم
من تولد هیوک مسافرتممممممم

خب من هیچ کارییییییییی نمستونم بکنم که

تولد جواهر ماهی کولی میمون مباااااااارگککککک

خیلییییی نفس،معصوم،دوست داشتی،پاک،مظلووووم،
زشت، بی ریخت، بی هیکل ، بد تیپ هستش.
منم که اصلا دلم نمیخواد.
منم که اصلا دوسش ندارم.
اصلا هم عاشق خط فک و لباش نیستمممممم.

تولدش هم خیلی مبارک باشه.

من

love شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 13:15

مرسی عزیزم عالی بود

سارا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:57

یعنی همه یه طرف اون کیف اولی که خودشونو دزد دریایی کردن یه طرف وای چقد دونی خوردنیه الهی چقد هیوک جنتلمن برخورد میکنه با دونی

مریمDevil شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:38 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

تفلدش مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
منکه تودلم هیوک بیاسم هستش رونمیکنم مثلا
ولی خیییییییییلی دوسش دارم تو سوجو من فقط کیو وهیوکو دوست دارم وبس
خیلی عالی بود مررررسی
پ ن : اون سی/نه های کیوروخوب اومدی همه زیارتش کردن

Samira-JewELFish شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:22 http://ourbluesky15.blogsky.com

مامانشو دوست دارمممممممممممممممممممممم
چه ناز و مهربون و نفسهههههههههههههههههههههه

ممنون اومونییییییییییییی به خاطر بدنیا آوردن هیوکیییی ^^

سفت بغلش کنما بزنه دهنم بگه دختره ی خل :|||||

اومونییییییی

Samira-JewELFish شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:16 http://ourbluesky15.blogsky.com

واییییییییییییییی
باروننننننننننننن
خیلی پستت نفس بووووووووووووددددد
وای قلبمممممممممممممم

توولدش مبارککککککککک
عاشقشممممممم
روانیشمممممممممممم خببب

ایشالا همیشه خوش و خرم و سلامت باشه نفسمون ^^

قربونشششش ^^

به وجودش افتخار میکنمممممممم ^^


ممنونم عزیزه دلممممممم ^^

امروز خیلی خیلی خوشحالممممممم ^^

اصن تابلو نیس، هست؟ :||||||






sheyda شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:13

تولدش مبارک
دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد