دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عکس گوگولییی، فن عارت مگولییی ^^






بلههههه


من باز اومدممممممم


هیوکی نخودچی آوردمممممم



از همون ابتدا نفس بودن ایشون ^^

کوشولوووووی نانازیییی ^^


کلی هنر دست طرفداران در انتظار شماست ^^



تولد هیوکیمون مبارککککککککککککککککک ^^

یوهووووووووووووو


بفرمایید ادامه ی مطلب ^^

 


یه چرخی تو کودکیش بزنیممممم ^^




وویییییی نیگاش کنیننننننننننننننننننننن



هیوکی و اومونی










و حالا فن عارتتتتتتتتتتتتت






آرزوی هیوک موقع فوت کردن شمعا ^^





تبریکای ماست ها :DDDDD








عاشق این یکی هستممممممممممممم




بازم میاممممممم تا شببببببببببببببب


بچه ها بعضی عکسا تکراری بود ولی چون این پست رو به عکسای فسقلی و فن عارت اختصاص دادم دوباره گذاشتم ^^


بوسسسسسسسسس


^^


...

نظرات 11 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:46 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

saalaam samira juni
miiiiisssssss u
tavallodesh mobarakkkkk:129 sale besheeeeeeee



meeeeeer30 azizam

سلام عزیز دلممممممم
خوبیییییی؟؟؟؟
ایشالا همیشه خوشحال و سلامت باشههههه
فداششمممممممممم
^^
خواهش میکنم عزیزم

bita یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 02:37

ممنون برای عکسا
تولد عشقم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارک

خواهش میکنم عزیزمممم
تولدش مبارککککککککککککککککککککک

ندا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:24

تولدش مبارک..

مبارک مبارککککک

negin شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:09

تو امده ای وای وای تو امده ای،عشق فریاد کنددددددددد تو امده ای وااااااااااااااای تو امده ای،
خیر مقدم خانمی،کجا بودی؟دلم برات تنگولیده بود خو
الهی چه نی نی بوده شیرین بودههههه
تولدش مبارک
مرسی اجی جونم

نگین جونممممممممم
من فداتتتتت
مسافرت بودم :|||||
در قحطیه شدیده نت به سر میبردم :|||||||
دلم یه ریزه شده بود براتون :|||||
اومده بودیم نزدیک دیار شما

تولد هیوکیمون مبارکککککک

خواهش میکنم عزیز دلمممم

مریمDevil شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 18:11 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اون فن ارته ک خورده زمین صاف توحلق هیوک
عالی بود

آرهههه منم اونو خیلی دوستش داشتممم

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:47 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

Happy BirthDay To U
Our Cute Oppa
Our Dancer Monkey
Thanks Samira
I Hyuk Oppa

ur welcome honey ^^

لیندا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 16:57

ای جااااااااانم نی نی بوده چه گوگولی بوده
خیلی این بشرو میدوستم
تولدشو هم به همه ی جول های عزیز تبریک میگم
مرسیییییییییییییییییییییی بابت عکسای خوشملت
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

خیلی نفسههههههه ^^
خواهش میکنم عزیزممممم

*مهتا* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:55

سلاممممممم گلم
بهله تفلدش مبارکککککککککک


ممنووووووووووووووووووون گلی خسته نباشی

سلام عزیزم ^^
خواهش میکنم گلممممممم

bluemoon شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:23

دستت طلااا...ای جونمممم تولدشش مبارک

آرههههههه ^^
تفلدش مبارککککککک ^^


m&e&d شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:19

واقعا ازخدا ممنونم که همچین عزیز دلی رو به جمع انسانهای این کره خاکی فرستاد.یه انسان به تمام معنی,مهربان,صادق,باگذشت,بااحساس,مسئولیت پذیر,سخت کوش,فداکار,قدردان,زحمتکش,قابل اعتماد,( تولدیکی ازبهترینهای زمان مبارک باشه)

آرهههههههههه
هیوکییی بهترینههههههه
فرشتهههه سسسسس
تولدش مبارکککککک

sogand شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 13:59

ای جانم تولدش مبارک باشهامیدوارم همیشه سلامت باشهراستی سمیرا من ادت کردم لطفا تایید کن

ایشالا که همیشه سلامت و شاد باشهههه، فداش ^^
هوممم، خب اد کردی نیازی به تایید نداره ها!
حالا بازم چک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد