دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

تولدت مبارک قهرمان من


۲۹ سال پیش، تو یه همچین روزی به دنیا اومد.

نمیدونم خدای مهربونش، از همون روزی که سپردش به فرشته ی بدون بالی که می بایست تو این دنیا مراقبش باشه، میدونست قراره عزیز دل ایییین همه از بنده هاش بشه یا نه؟ میدونست قراره بشه جواهر دل ما؟ بشه قهرمان من؟ 


واقعا نمیدونم. نمیدونم از اول همه چی مقرر بوده یا نه...


بیاین ادامه یکم تو روز تولدش واسش دعا کنیم.خب؟

یه کلیپ کوتاه هم برای دانلود هست


   



 


خب خدای بزرگم؟

این پسری که تو همچین روزی به امانت سپردیش به فرشته هایی که اسمشون اینجا پدر و مادره،

این پسر وجودش خییییلی با ارزشه

این پسر قیمتی ترین جواهر زندگی خیییلیا شده... 


میدونم. میدونم همیشه و هر لحظه مراقبش بودی و هستی. میدونم خیلی خیلی خیلی بیشتر از ماها دوسش داری. میدونم تو همه ی لحظه ها، حتی قبل اینکه به این دنیا بیاد، همیشه پیشش بودی...


میدونم ولی، میشه دوباره ازت بخوام همیییشه مراقبش باشی؟

 اگه یوقت خیلی سختش بود،

 اگه یوقت کسی اذیتش کرد، 

 اگه یوقت یچیزی شد یا نشد و دلش لرزید،

 اگه یوقت ترسید 

یا اگه یوقتی یه حس بدی تو دل مهربونش گفت تنهایی... 


خدای بزرگم تو پیشش باش. همه ی قلبش، همه ی وجودش رو بگیر تو دستات تا گرم شه. خدای بزرگم من میدونم همیشه هستی ولی ماها، بنده هاتو میگم، ماها گاهی یادمون میره. ولی همیشه باش. و یادش بندار که هستی. یادش بنداز. خب؟ نذار حتی واسه یه روز یادش بره





قهرمان من

تکیه گاه من

مهربون من


تولدت مبارک



روی عکس کلیک کنید

حجمش کمه. ازش نگذرید. خیلی فوق العادس. دانلود کنید لطفا


اولین بار که این آهنگ رو شنیدم فقط و فقط اینهیوک جلوی چشمام میومد

بعد ها دیدم یه جول عزیزی که خیلی دوسش دارم این کلیپ رو با آهنگی که هر جمله ش برام برابر با اینهیوک بود، ادیت کرده


اینیوک من، 

تویی که بلاخره توی تالار شهرت ایستادی

تویی که تمام دنیا قرار اسمت رو بدونن

تویی که قهرمان منی


تولدت مبارک


نظرات 15 + ارسال نظر
s.j.soojin پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 05:55

Tavalodesh mobarak.
Omidvaram hamishe salamat bashi heukjae

sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:41 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

happy birth day hyukkkkiiiiiiiiiiiiiiie

sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:39 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

salam
tavallodesh mobarak javaaheremun
120 sale beshe
mer30

سلام به روی ماهت دوست عزیز و همیشگی
ایشالا همیشه شادو موفق باشه هیوکم ^^

bita یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 02:37

تولد عشقم خیلییییییییییییییییییییییییییییی مبارک
ممنون

مریم یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 00:55

میدونی شبنم چقدر من دعا میکنم واسش؟ دعا میکنم واسه خودش و دونگهه؟ میدونی چقدر برام با ارزشن؟ ولی گاهی دلم میگیره, یه چیزایی میاد تو دلم که غمم میگیره. تولد مبارک هیوکی

میدونم مریم عزیزم :)
شمام هرموقعی بازم دل گرفت یادت نره من هستمااا...
ایونهه باهمن.. عاشق همن... مال همن!
به دلت بگو نگیره

ms.fishy شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:04 http://sjra78-love.blogfa.com

آمیییییییییین
تولد جواهرموووون مبارک
کلیپ قشنگی بود آهنگشم خیلی ناز بود مرررررسی
یه سوال عکسی که آخر کلیپ میاد هیوکیه ??????

ای جونم.. آمین آمین هزار بار آمین
بله خودشه ^^ فکر کنم تو فن میتینگ ۲۰۱۲ ژاپن بود

negin شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 19:06

اخ جووووووون تولدددددددددددددد
مبارکش باشه الهی،مبارکه دونی و خودش باشه
ایشالا 200ساله شه
مرسی خانمی

دیدی مینهو و لی سومان رفتن کنسرت؟ الفا واسش پروژه زدن ^^
نفسم اشکش درومد از خوشحالی!!
شکرت خدا
خواهش میکنم

مریمDevil شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 18:15 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

تولدش هزار میلیارد بارمبارک

Happy birth day our monkey

مرسی اونی خیییییییییلی خوب بود

ماهی کولی قشنگ و جذاب منه ^^
خواهش عزیزم

estel شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:32

من کلا روز تولد هیوک خیلیاحساساتی میشم
متنتوکه خوندم گریه کردم
من هیوک رو به طرز عجیبی خیلی دوست دارم
اونقدر که برام دوست نداشتنش سخت تر شده از دوست داشتنش
به نظرم اون واقعا یه قهرمانه
یعنی سوپر جونیور مجموعه ای هستن از قهرمانا
امروز کلا واسم روزمقدسی شده با تولدش

من با اینکه الفیشم اما تولد دونگهه هیچ جور خاصی نبودم -_- هیچوقت :|
اما واسه تولد هیوک... نمیدونم واقعا چرا ولی خیلیییی همیشه خوشحالم! خیییلییی
اینبار فکر کردم شاید چون دونگهه که دلم به دلش گره خورده تو این روز این همه خوشحاله و شادیش به منم سرایت میکنه :/

روی چشمای نازت که باعث شدم اشک بیاد ازش
ببخشید

*مهتا* شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 16:09

سلاممممممممممممم گوگولی
تولدش تااااا بینهایت مبارک و ممنووووووووووووون عزیزه دلم خسته نباشی ،آهنگ و دان کردم هنوز گوش نکردم

گوگولی با منی؟!؟! 0_0
: عاشق: شبنم دچار فوران احساسات میشود :|

NiNi Fishi شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 16:01 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

생일축하합니다
생일축하합니다
생일축하 우리 은혁
생일축하합니다

چی شد؟!؟!
نیلو جان ترجمه پلیز
:|||

mey-gol شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:15

عزیزم میشه اسم اهنگشوبگی???لطفا

Will.i.am ft the script - hall of fame

m&e&d شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 15:09

برای همه دعاهاتون از ته دل یه امین بلند میگم,تابه گوش صاحبش برسه

آاااااااامییییییین

yeganeh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:36 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

Happy BirthDay To U
Our Dancer Monkey
Our Cute Monkey
Our Beauty Oppa
Thanks Shabnam

^^ تولدش هزار بار میلیون بار مبارک
خواهش :)

sogand شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:14

مرسی بابته این پست اهنگم خیلی ناز بود تولدشم مبارک باشه

مبارک مبارک هزار بار میلیون میلیون بار مبارک ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد