دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دومین تور ژاپن ایونهه و غیره !!!






سلام و صد سلام

خوبین ایشالا؟؟؟



همونطوری که مستحضر هستین ایونهه این چند روز اخیر مشغول دومین تورشون توی ژاپن بودن و به غایت شیطونی کردن و ماها و حسابی مستفیذ نمودن :D


امروز با عکسهای این سه روز و خب خیلی چیزای دیگه در خدمتتون هستم ^^



بفرمایید ادامه ی مطلب ^^




 




















اینم کاملتره همون بالایی :D































این عکسو خیلی میدوستممممم ^^





























هیوکی دست به کمربند شده :D





















ایونهه و چانگمین



دوسشون دارمممممممم :|||||||||





یهویی دلم خواست یه عکسم از لیتوک بذارم ^^
چقد مهربون و دوست داشتنیه این بشر ^^





امیدوارم که خوشتون اومده باشهههههههه
دوستتون دارممممممم


نظرات 11 + ارسال نظر
m&e&d چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 15:02

ممنون ,بعضی عکسا بسی مرگن ☺منظورم کدوم عکساس خودت میدونی یعنی این ژاپنیا کوفتشون بشه هرچی که لذت بردن از این کنسرت,میبینی تورو خدا محرومیت مارو به چه کارایی وا میداره مجبور میشم بچه های مردم مهمتراز همه اینکه بچه های از جمع خودمون که همه الفا و ایونهه شیپرن رو حرفای ناجور بزنیم.واقعا خیلی وقتا دلم میخواد سرم رو بکو بم به دیواراز اینهمه بی عدالتی

آرههههههههه
خوش به حالشوننننننننننننننننننن

ما فقط باید پشت سیستم بشینیم ...

نگینsj چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 01:03

سمیرا جون هیچکس به من اطلاع نداد......ایمیل م باز نمیشه
شماره مو میزارم....اگر میشه بهم بگو
ممممرررسسسیییی

عزیزم آی دی لاینت رو بده لطفا ^^
یا اینستا گرام :*

negin سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 20:52

ووییییییی چه عکسایی
میشه دونگهه رو گاز بگیرم فقط یه گاز گنده میگیرم
اجی جونم، فیک خودت و باران رو کی اونجا اپ میکنین؟ فیک ناناز و سامی و الیییییییییی و بقیه بچه ها چطور؟ اونجا اپ میشن؟
سمیرااااااا،شکلکاتو بخورم من؟!
مرسی عزیزم

گازش بگیررررررررررر
باهم بگیریم اصنننننننننننن

خواست ناز نباشه

هوممم
من و باران اونجا هستیم نگین بقیه رو نمیدونم ...
شکلکام ناقابله ^^
خواهش میکنم گلم

نگینsj سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 00:58

سلاااااااام
عکسا عالی بودن
چقد شیطونی کرده بودن....فک کنم یه هفته تحت تعلیم چولی و کیو بودن
ممممممررررسسسسسیییییییی
راستی چرا هیچی اپ نمیشه؟؟؟؟؟

سلام عزیزمممم^^
آره ... یعنی ترکوندنا :||||
منتظرم ویدئوهاشونو ببینم
خواهش میکنم گلم
فیک دیگه اینجا آپ نمیشه ...
ایمیل نزدی مگه؟

bita سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 00:07

خیلی ناز بودن...وقتی عکساشونو میبینم خیلی خوشحال میشم.نیشم باز میشه.کلی انرژی میگیرم...خودشون میفهمن دارن با ما چیکار میکنن؟
ممنون

آره دقیقاااااااااااااا
منم کلا نیشم بازهههه
عاشقشونمممممممممم
خودشون میدونن که اینجوری مارو دیوونه میکنن دیگه
خواهش میکنم گلم

sheyda دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 23:22

ایونهه کولاک کردن
ایونهه ایز ریل

ایونهه ایز ریلللللللللللللللللللللل

مریمDevil دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 19:00 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود عزیزم مرسی

خواهش میکنم گلممم

bluemoon دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 15:16

خیلی خیلی گوگولی بود عکساشون

نازن دیگههههه
لعنتیا

ندا دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 13:53

..

love دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 13:36

ممنون عالی بود
ویدیو هاشون اگه دارین لطفا بزاین ممنونم

خواهش میکنم گلم
ویدئو خودم هم ندیدم هنوز ...
ولی لینکی به دستم رسید میذارم ^^

*marziyeh* دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 13:34

بالاخرههههههههه من تونستم عکسارو با کامپیوتر ببینممممممممم.

هورااااااااا.

چه بهشون خوش گذشته و دل ما رو آب کردن!

مرسیییییییییی

دیدیشوننننن؟؟؟
هوررررررررراااا ^^
کارشون همینه دیگه :|||||
دل مارو آب کنن :|||||
خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد