دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

CLUB NO.1




سلام

نگین جان کلی ببخشید که این همه دیر شد. میبخشی؟



یچیزی یچیزی! اجرای سوشو رو گذاشتم. برای اونایی که نمیدونن بگم که خیییلی مرگه هااااا... بییییش از حد! اصن یچی میگم یچی میشنوید :/


و قابل توجه ی کیومین دوستان عزیزدلم، اگر احیانا این اجرا رو ندید، حتما دانلود کنید با دقت ببینید و ذوق مرگ شوید ^^ 

یخورده کمک: دقیقه ی ۲:۲۵ رو توجه فرمایید


  Kyumin is nafas e man


دیگه عرایض تمام


 

 


Club no 1 -- 3uper show 5 - download


Club no 1 -- mp3 - download



دونگهه:

این موضوع خیلی عمیقه.

من خیلی دیوونه ی توام.

تو قلب منو دزدیدی.

نمیتونم ازت چشم بردارم.

تو این کلوب خیلی شلوغ،

میخوام از همه دست بکشم و دست های تو رو بگیرم.


کیوهیون:

میتونی رهاشون کنی؟


سونگمین:

اینطور که میگذره، داره خیلی دیر میشه

وقتی نیست، داری شانست رو از دست میدی.

تو وقتی نداری.


لیتئوک:

یه قدم دیگه...

میخوام از همه دست بکشم و دست های تو رو بگیرم.

میتونی رهاشون کنی؟


ریووک:

درسته دفعه ی اوله که میبینمت

کانگین:

درسته ناشیانه ست

ریووک:

شماره یک من باش

کانگین:

من تو رو میخوام

ریووک:

نمیتونم فکر کنم

کانگین:

من نمیتونم شجاعتم رو جمع کنم

ریووک:

میخوامت، فقط توی قلبم


تو منو دیوونه میکنی
و نفس کشیدنم رو سخت میکنی
کیوهیون:
سرگیجه آوره
قلبم میخواد منفجر بشه
چون لبالب با فکر تو پر شده

تو منو دیوونه میکنی
منو اسیر خودت کردی
یسونگ:
این عشق سوزان رو قبول کن
بذار برای امشب مرد تو باشم

اینهیوک:
من، کسیم که میخواد مرد تو باشه.
این تو دنیا فراوونه،
اینکه قلب آزادی داشته باشی.
کیوهیون:
بهم اعتماد کن.
میخوام فقط تو رو داشته باشم
میتونی رهاشون کنی؟

یسونگ:
احمقانه حرف میزنم...؟
سونگمین:
چون مردم،
یسونگ:
شجاعتم رو برای حرف زدن با تو جمع میکنم
سونگمین:
قلب هیجان زده و لرزان من،
یسونگ:
همیشه این حس رو میخواسته


تو منو دیوونه میکنی
و نفس کشیدنم رو سخت میکنی
دونگهه:
سرگیجه آوره
قلبم میخواد منفجر بشه
کانگین:
چون لبالب با فکر تو پر شده

تو منو دیوونه میکنی
منو اسیر خودت کردی
ریووک:
این عشق سوزان رو قبول کن
بذار برای امشب مرد تو باشم

لی یوئنهو:
متاسفم
درسته ازت خوشم میاد،
اما نمیتونم به صداقت مرد ها اعتماد کنم
سعی داری قلبم رو بدست بیاری؟ این روشن نیست

لی یوئنهو و دونگهه:
صداقت بیشتری به خرج بده
عشقی که درست باشه

دونگهه:
همچنان همونطوری منتظرت میمونم.
اگر قلبم رو به ترس از دست دادنت باز کنم،
میتونم فرد دلخواهت باشم، آره

تو منو دیوونه میکنی
و نفس کشیدنم رو سخت میکنی
سرگیجه آوره
قلبم میخواد منفجر بشه
(فقط میخوام باهات صحبت کنم)
این قلب سوزان من (قلب سوزان من)
میخوای یه بوسه به من بدی؟؟
و منو اسیر خودت کنی
نمیتونم حسم رو برگردونم. مثل آبی که ریخته س
بذار برای امشب مرد تو باشم
میخوام باهات صحبت کنم
باهات صحبت کنم



Donghae] Nuhmoona gippuh nuh ehgeh michyuh neh mameul bbetgyuh nooneul ddehji mot heh
Bijobeun club neh soneul bbuduh jabgoman shippuh can you give it up

[Sungmin] Iluhda neujuh shigani ubssuh gihweleul nochyuh you don't have time
Han guleum duh neh soneul bbuduh jabgoman shippuh can you give it up

[Ryeowook] Chuh eum bwatjiman [Kangin] uhsek hajiman [Ryeowook] Be my number 1 [Kangin] nuleul wonheh
[Ryeowook] Senggaki anna [Kangin] yonggiga anna [Ryeowook] maeum sokeuloman nul wonheh

[All] Naleul michigeh heh geuligo soomi makhigeh heh [Kyuhyun] uhjil uhjil heh mami tuhjyuh ga
Nuh eh senggak hanalo gadeuk cha
[All] Naleul michigeh heh nuh ehgeh naleul gadhigeh heh [Yesung] ddeuguh wuhjin sarangeul gajyuhga
Let me be your man for tonight

[Sungmin] Sesangeh maneun namjawa daleun maeumi nulbeun nuh eh namja
[Kyuhyun] Dwego shipeun nal hanbun miduhbwa nul jabgoman shippuh can you give it up

[Yesung] Mangsul idaga [Sungmin] namja ini gga [Yesung] yonggi neh uh nan [Sungmin] maleul guluh
[Yesung] Dugeun gulineun [Sungmin] gaseum sullehneun [Yesung] ilun neuggim maneul wonhessuh

[All] Naleul michigeh heh geuligo soomi makhigeh heh [Donghae] uhjil uhjil heh mami tuhjyuh ga
[Eunhyuk] Nuh eh senggak hanalo gadeuk cha
[All] Naleul michigeh heh nuh ehgeh naleul gadhigeh heh [Ryeowook] ddeuguh wuhjin sarangeul gajyuhga
Let me be your man for tonight

[Lee Yeonhee] Mian hajiman niga mameh deuljiman namjadeuleh jinshimeun mideul soo ubssuh
Gabyubji ankeh jom duh jinshim uhligeh neh [Lee Yeonhee + Donghae] maeumeul gajyuh bwa, love that feels right
[Donghae] Iluhkeh gyehsok gidalidaga nul nochil ggabwa andali na maeumeul hanbun yuluh joondamyun
I can be the right one yeah~

[All] Naleul michigeh heh geuligo soomi makhigeh heh
Dugeun dugeun gaseumi ddwineun gul [Kyuhyun] (just wanna talk to you)
Na eh ddeuguh oon maeumi [Kyuhyun] (na eh ddeuguh oon maeumi)
Wanna get me a kiss nuh eh geh naleul gadhigeh heh
Upjilluhjin moolchulum mot dama
[Ryeowook] Let me be your man fortonight
[Yesung] I wanna talk to you... [Ryeowook] talk to you

نظرات 6 + ارسال نظر
mina پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 00:59

Salam man kheili daram fic hatuno donbal konam mishe begin bayad chi kar konam

به خاطر یکسری مسائل صلاح دیدیم دیگه اینجا آپ فیک نباشه
ولی نگران نباش فقط کافیه یه ایمیل بدی بهمون. تو پست ثابت به خوده باران بگو

زینب چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 00:26

سلام میدونم دیر گفتم آخه دیرقضیه روفهمیدم اگه میشه آهنگspyوdisco driveرو ترجمه. کنیدممنونم

الان دیگه نمیتونم قول بدم که کی میتونم ترجمه کنمشا... اشکال نداره؟
اسپای اوکیه ولی اون یکی اصن نمیدونم چی هس :// راهنمایی لطفا

pari سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:29

slm
pas fica koja up mishan?

براتون میل نشده؟
دوباره تو پست ثابت به باران بگید

KIM SUHY سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:31

سلام اجی باران من یک عرضی داشتم قرار نیست دیگه بالماسکه رو بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من باران نیستما :/
توی مست ثابت به خوده باران بگو و اینکه لطفا یه ایمیل هم بده تا اطلاع بدیم
دیگه قرار نیست فیک آپ بشه اینجا

negin سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 20:48

این چه حرفیه باو،راحت باش عزیزم
مرسی خانومیفچخده خوشگل بودش
مرسی عزیزم

خواهش میکنم ^^
مرسیی از خودتونه
خوشگلی هم از خودتونه
راحتی از خودتونه
همه چی از خودتونه :|||

sunshine سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:34

مرسی عشقم خیلی قشنگ بود...
چراااا این دویل همچین کرد؟؟؟
مینی رو شوت کرد اونور!!
کوفففففففففففت این دخترا بشه...

کیومین ایز عشششق

مگه روباه وحشی ندیده بودی تاحالا؟؟
این گونه ی خاص که عاشق یه خرگوش صورتی نازنازی شده، در صورت حسود شدم خییییلییی وحشی میشه! تا حدی که جلو هزاران جفت چشم هم نمیتونه خودشو کنترل کنه ^^
بههههله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد