دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

SUPER JUNIOR D&E - PRESENT ALBUM



ایییینقده این پست داغ بود!

چندین روز پیش با ذووووق مرگی فراوان آهنگارو آپلود کردم ولی خب... لعنت خدا به درس و کنکور که من بخخخبخت رو از زننندگیییم انداخته :/ والا


دلم پره پررر! وقت واسه خودمم ندارم دیگه خداییش اینجا و رفقام و سوجو از شخص خودم واسم مهم ترن وگرنه... هیچی بیخیال


الان درخدمتونم با آهنگای مینی آلبوم جدید ایونهه و همچنین عکساش و البته موزیک ویدیوش


بفرمایید ادامه دانلود بنومایید


 


وای جییییییغ ^^ 

کیا موزیک ویدیو رو ندیدن؟ خب بفرمایید دانلودش کنید. فول اچ دی 

وقتی دیدید، لطفا بهم بگید عایا با این نظر من که این بیشعورا زدن توکار کارگردانی و موزیک ویدیو کردن فیک های ماها موافقید یا نه؟

نه خداییش اینجا دیگه همه فیک خون هستید خدارو شکر. قبول ندارید؟ اون از استیل یو بعدشم ایوانس، حالام این  =|

الله وکیلی تههه فیکشنن اینا



 روی عکس کلیک کنید



و ترک های مینی آلبوم:


Gift

Saturday night

Scary house

Wine

Where is she

Wonderland

Skeleton




اول اسکن عکسای فتوبوک آلبوم

 

















شما چون پارتی تون کلفت بود چنتا عکس پشت صحنه ای هم براتون دارم












خب... امیدوارم خوشتون اومده باشه :|

ولی مگه داااریییم؟؟؟اصن میشه؟! میشه خوشتون نیاد؟ اصن به چه جرئتی؟!؟ هاااان؟؟؟ 


نظرات 13 + ارسال نظر
sss501 چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:27 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg



meeeeeeer30 komaooo

ای جووونم

خواهش میکنم عزیز

sogand جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 22:18

من پیداش نکردم میشه خواهش کنم برام بذاریش

negin جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 19:13

نه عزیزم دانشگاهم تموم میشه!دارم راحت میشم اگه یکی از همکارام بذاره!همش میگه حیفه بازم ادامه بده! فسیل شدم تو این چهار سال ینی! حتی با اینکه تو بیمارستانم بازم درس دارم!
موفق باشی عسل

عه؟؟ یعنی انشالا قراره همکار شما بشم؟ انیدوارم هرکاری که تصمیم داری انجام بدی موفق باشی درش

sakura پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:08

مرسی دوستم

خوخش میشود

*marziyeh* پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 22:05

مرسیییییییییییییییییی شبنمممممممممم
من تو کف موزیک ویدیو جدیدم هنوز

اینجا ازون شکلک بغلا نداره :( من خیلی دوسش دارممم... عاخه الان جا داشت بخلت کنم

فلفلی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 21:38 http://frappe.mihanblog.com/

واااااااااااااااااااااای
دلم تنگیده بود واسه اینجاااااااااااااااا
اینا تا منو مرگ ندن راضی نمیشن...ینی چی؟با دل جوون مردم بازی میکنن...کی میخواد بعد جواب مامانمو بده
با این که جو فیکشنی گرفتن موافقم شدییییییییید...طفلکیا خودشون با زبون بی زبونی میگن ایونهه ایز ریل
یه دنیاااااااااااااااا تچکککککککککککککررررررررررر

بیشتر از وای تو، واااااااااااااااااااااااااااااااااییییییی :/ دل من بیشتررر
نههه نهه ما باید مقاومت کنیم! باید زنده بمونیم! ما میییمووونیییییم تا عروسی ^^

حالا ایونهه رو نمیدونم اما کیو و تیکی خیلی فیک میخونن :|||
ایونها خودشون ۲۴ ساعت شبانه روز دارن تو فیک زندگی میکنن

خواهش عزیز جان

negin پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 21:13

عزیزم کنکوری هستی؟!ایشالا موفق باشی واست دعا میکنم
من امسال درسم تموم میشه ینی27 خرداد،برام دعا کن!
عکسا منو کشتن شبنمی،خیلی خوشگلن
میه یه گاز از دونگهه بگیرم!؟
بازم مرسی خانمی

یعنی دبیرستانت تموم میشه یا کلهم درس و دانشگاه؟؟ چششششم دعا گوی جامعه ی محصلین هستم همیشه
اووووف مرررررگن! اصن ژستاشون! نگاه هاااا
جاست، ایونهه ایز ریییییل
خواهش بسیار دارم

m&e&d پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 21:07

یادم رفت بابت عکسا تشکرکنم ,واقعادیگه حرفی برا گفتن نمیمونه وقتی میبینم اینا دست تو دستن یا دست تو گردن همدیگن.

یس یس یسسسس
آیم جاست اسپیچلس

m&e&d پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 21:05

فکرمیکردم من توهم زدم و فکرکردم اینا از رو داستانها کلیپهاشون رو کارگردانی میکنن و فیلم نامه مینویسن ولی واقعاممکنه اینطوری هم باشه چون خودشونم گفتن که بعضی وقتا میخونن داستانهارو,
درضمن قبول دارم که خیلی سخت شده کارتون ولی دلم نمیخواد صدمه ببینین مواظب خودتون باشین میدونین که ما همیشه حمایتتون میکنیم و پیشتون هستیم تا هرکجا که باشه,ولی واقعا حیف شدکه انقد وبلاگ بسته شد بخاطر یه عده نفهم.یه ذره شعور داشته باشن میفهمن که بابا جان اسمش روشه فن فیک ولی کیه که بفهمه.

نه میدونی؟ دراصل ماییم که از رو اونا داریم داستان مینویسیم. درست؟ پس موزیک ویدیو هاشون که فیک تمام و کمال داره میشه کم کم هم ار رو خودشونه :/
دو یو آندراستند؟

خدا ازشون نگذره نگذرا نگدرهههه
نمیدونی که... من چنتا از دوستای نزدیکم که نوشتن بخش واقعا مهمی از زندگیشون بود و هست چقدر ضربه خوردن با این وعض :((
ولی نگران نباش ^^ ماها مراقبیم

sogand پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 20:46

سلام جیگر امیدوارم ازمونتو قبول شیمرسی که با این همه مشکل واسمون گذاشتی این عکسا که منو برد فضاراستی من زدم دان هنوز ندیدم من کلیپ اون اهنگی که خرگوشی میرقصن رو میخوام میدونی از کجا بگیرم اخه اسمه اهنگشو نمیدونم

مرسی خوب بود خداروشکر
خواهش میکنم وظیفه م رو انجام دادم ^^ خب فکر کنم وقتی ام وی رو دیدی کلا گم شدی تو فضا... هوم؟
اممم... اونو احتمالا باید فنکلاب ایونهه گذاشته باشه
http://jwelery-elfish.mihanblog.com
اگر نبود بگو همینجا میذارمش برات

Erfaneh پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 18:54

ممنون عزیزم با این که کنکور داری بازم اومدی .قراره فیک هاتون از این به بعد کجا اپ بشه من یه کی که تو خماری فیک ها موندم .
مدیا نمیدونم چه مرگش شده اصلا نمیشه دان کرد . تصویری هم که میده باید وارد کنیم دیگه نمیده ای خداااا چیکار کنم؟؟

یه جای خوب و امن که دست کسی بهمون نمیرسه :|||
باز تکرار کنم؟ لطفا پست ثابت ایمیلت رو بذار تا بگیم

اگر فیلی شکن داری و فعاله مدیافایر کامل لود نمیشه برات
جز این چیز دیگه ای نیست که باعث شه دانلود نشه... چک کردم الان مشکلی نداشتن لینکا

مریمDevil پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 18:41

واااااای عالی بود
لعنت برکنکور
مرسی اونی خسته نباشی

فردا آزمون دارم... دونسنگممم... دعا کن مرا

دانی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 18:37

وافعا کی جرعت داره از پست ایونهه خوشش نیاد؟
من که ندارم! شما دارید عایا؟
ولی چرا روند وب مثل قبلش پیش نمیره؟ دیگ هیچ فیکی آپ نمیشه...
میشه بگید کدوم اهنگای این البوم قسنگن؟ میخوام دان کنم
ممنون



خب... همممش :||
ولی خوب، ور ایز شی منو دییییووونه کرده. گیفت هم خییییلی خوبه ^^ دیگه... اگر رق/ص و دوبس دوبسی دوس میداری اسکری هوس رو بیخیال نشو! مغزتو به بازی میده

واقعا درین باره خیلی توضیح داده شده تاحالا... همه مون گفتیم نمیدونم چرا بازم برای خیلیا بسی ابهام هست
خب... سخت شده! خیلی سخت... همه رفتن. تقریبا همه ی فیک نویسا بیخیال شدن اما ماها هیچوقت ول نمیکنم چیزی که بهش عشق داریم رو
توی پست ثابت یه ایمیل به باران بده تا برات میل کنه که اوثاع ازین به بعد چطوریاس
ما دست نکشیدیم. امروزم قرار یود ژرفا رو بذار سمیر
البته اینجا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد