دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

CHOK CHOK DANCE


درووووود و صد بدرووود 

چگونه اید دوستان؟

خوب و خوش و سلامت؟ ایام بر وقف مراد دل قشنگ و مهربونتون میگذره؟

من؟؟! منم خووووبم ^^

 

بقیه مون؟ اونام خووووبن

نگران نشید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه به یکباااااره و خیلی ییهووویی!! همه مون بااااهم گرفتار شدیم 0_o

شهرزاد که گفت بهتون رفته سفر

رئیس دیوونمون سیستمش پوکید!

سم بیچاره تا وقت آزاد گیر میاره فقط میتونه به ترجمه ش برسه

مامی جانم هم درس و کار و زندگی :/

منم.... عای خدااا... الامااان الامان الامان


خیلی متشکریم و چاکر شمام هستیم که همیشه باهامونید

لطفا خلوت شدن این چند روزه ی وب رو به بزرگی خودتون ببخشید

درست میشه. فقط یه خییییلللییی دعا کنید باران سیستمش درست شه. خب؟


فقط نفس عمیییییییییییق.. . هههههه...  هوووووم.... خونسرد باشید

خستگیم با همین عکسش در میره!


خب سوگند جان کلیپ رق/ص چوکی وا رو خواسته بود.

این رو اس ام سه روز پیش منتشر کرده و توش تقریبا تمام اس ام 

چوکی وا میرقص/ن 



بفرمایید ادامه برای دانلودش

یه کاری هم دارم باهاتون دارم


  


Choki,_Choki,_Chokiwa



خب ایونهه به نیمه ی برنامه ی کنسرت های ژاپن رسیدن و تا اینجا از اجراهاشون کلی فن کم هست که بعضیاشون اینجانب را رو به افق خواباند

دیگه مونتاهاشون بماند


یه سوال دارم

فن کم هارو میخواید؟ خب کیفیت که ندارن و اکثرا به دلسل هیجانات بسیاری که فیلم بردا متحمل بوده مدام کادر تصویر میلرزه و جابه جا میشه

اما به شخصه هیچوقت نمیتونم ازشون بگدرم ^^


فن اکانت اتفاقای غیر متحوله و غیر بهمراه عکساش رو سمیرا داره زحمتش رو میکشه


سوال من اینه؛

عایا مایل به دیدن فن کم ها هستید؟ با اون مسائل که گفتم؟

اگر بلی، بفرمایید لفطا تا آپلودشون کنم.


همین

عرایض تمام


هیوک با دونگهه باشد

دونگهه نیز ایضا با هیوک باشد


در پناه حق

نظرات 7 + ارسال نظر
sss501 چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:26 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg



mrrrrrrrrrrrrrrr30


ندا سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 16:44

..

m&e&d یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:13

درود و صدبدرودم خدمت شما.امیدوارم همیشه سرتون به کارای خوب خوب و پر انرژی گرم باشه وزندگی به کامتون باشه,ممنون که اومدید دلم خیلی براتون تنگ شده بود,مشکلات دیگه هم به امید خدا برطرف خواهد شد,شماهامواظب خودتون باشین ,فن کام هارومن یه مقداریشو دیدم با همون کیفیت پایین ولی خوب شماهم زحمتشو بکشی ممنون میشم.بیچاره فن ها تقصیرندارن خودمنم که تو موزیک بانک استانبول بودم همین حالو داشتم حتی بدتراز این یعنی دریغ از یه عکس که حداقل بتونم ثابت کنم هرچند با فاصله ولی دیدمشون واونجا بودم.خیلی زر زدم حرفام مونده بودشمانبودی



خیلی خیلی خیلی ممنونم ^^

جند روز مداوم باد و بارون بود :(( اینترنتم هییییچ بود! همچنان درگیر آپلود و دانلودشونم. خدا کنه زیاد دیر نشه

استانبول؟؟ کی اومده بودن مگه؟!! جدی رفتی؟ دعا میکنم بتونی بری سوشو بازم ببینیشون

این چه حرفیه دختر! واسه هین اینجاییم دیگه... هرچقدر دوس داری بگو ^^

*مهتا* یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 10:17

سلاممممممم گلی
خخخخخ خیلی جالب بود ممنون گلم ،ام وی یا اجرای کاملشو نداری بزاری ؟؟؟؟

خب اجراش که هست. اما فکر نکنم فعلا بتونم بذارمش :((

sogand یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 04:45

وای مرسی جیگر خیلی لطف کردی

خوووهش میشه خووهش میشه ^^ کاری نکردم که

*marziyeh* شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 22:41

مرسیییییییییییی شبنمی.
والا فن کم بستگی به نظر خودت.
چون من به این چیزاش کار ندارم.
اگخ رو مودش باشم دان میکنم.
اگه نباشم نه!

خیلیییییییییی هم تشکر

تو این یک هفته اجراشون بهترین فن کمارو جمع کردم هنوز درگیر آپلودشونم
نت نیس که لعنتی

tania شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 21:43

Areeee golammmm...hatman bezar...
dastet dard nakoneeee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد