دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عکس عکس عکسسسس ^^






سلام و صد سلام


من دارم هلاک میشم خب :||||||


هیچوقت نبوده تو زندگیم انقد کار داشته باشم!!!


یعنی همیشه کل روز غاز میچروندم!!!


الان نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!


البته بیشترش خوشحالم ^^


ولی باید یکم به این شرایط عادت کنم ^^


بازم با ایونهه اومدم خدمتتون ^^


یعنی یه پست کاملا قر و قاطی و پربار :|||

به اندازه ی تموم روزایی که نبودم عکس آوردم :|||||


این فن آرت رو چشمهاشو خیلی دوست دارم ^^



بفرمایید ادامه ی مطلب ...


  

 


















یکی از طرفدارا گفته "وقتی نزدیک دونگهه میشی اولین چیزی که نظرت رو جلب میکنه بوی خیلی خیلی خوبشه! ولی نه مثل بوی عطر ... هائه بوی شیر میده مث بچه ها ... به همین خاطره که همه علی الخصوص شیون انقدر دوست دارن بهش بچسبن ...









نفسممممممم ^^









دست زد به گردنش ^^ :||||||||||||||||




نظرات 11 + ارسال نظر
کوثر جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 17:12

سلاااام سمیرا
خوبی؟
امروز بعد مدت ها اومدم...دیدم که تولدت بوده
هیچی دیگه...
اومدم بگم تولدت مبااااااااارک
اشالا همیشه سالم و پیش کسایی که دوسشون داری باشی و تو زندگیتم موفق باشییییی عزیزم
بابت عکسام ممنون

سلام عزیزم ^^
ممنونمممممممممممممممممم ^^
یه دنیا ممنونم ^^
خواهش میکنم گلم ^^

ندا سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 16:43

..
مرسی عکس ها قشنگ بود..

خواهش میکنم عزیزممم ^^

شبنم^_^ دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:07

چرا دیگه هیچکس فیک آپ نمیکنه؟مگه قرار نبود بعد 15ام فیکا آپ بشه ؟؟
ما فیک میخوایم یالاااا

فیک دیگه توی وبلاگ آپ نمیشه ... فقط خبر و عکس داریم :|

مریمDevil دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 09:42 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خداااااااااااااااااااااااااااا
عجب عکسایی
لنگه ندارن سمی جون دمت گرم
راستی تولدت مبارک

خواهش میکنم عزیزممممم ^^
ممنونم مریم جونممممممممممممم ^^

*marziyeh* یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 20:53

یادی بکنیم از باران..

تو ختمم قیمه و پاستیل بدین.

به عزت و شرف لا اله الا...........

هییییییی
واییییییییییی
مننننننننننننننن
مرضیه بیا بغلممممممممممممممم

m&e&d یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 16:48

وای راستی توصیف بوی تن دونگهه یعنی واقعا کسی بالاتراز بوی تن بچه های شیرخوارکسی سراغ داره کاشکی میشد عطری با این بوی بخصوص بسازن که بگمونم هیچ وقت. نتونن شیرین ترین بویی هست که شناختم, واون طرفدارعجب دقتی داشته چون این عطروبورو کمتر کسی توبزرگتراداشته باشه وکسی بتونه تشخیص بده و این فکرمیکنم نشونه توصیف معصومیت یه فرده.

عطرش هستتتتت
من بعضی وقتا تو جامعه حس میکنم :)))))
ولی نخریدم هنوز
باید بخرم
آره اکثرا دونگهه رو اینجوری توصیف میکنن ^^
به خاطر اون چشای خیلی نازشه

negin یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 16:17

دونگهه میکروفون کجاش گذاشته؟!
اخی دونی بوی شیر میده؟!!
رنگ موی هیوکی رو عشقه!
هیوک چرا مربند دونی رو وا کرده؟!
اینجا چه خبرهههههه؟!
مرسی عزیزم

بازی بوده، بازیه لخت شدن
بازیاشون منو کشته :||||||||||||||
خواهش میکنم گلم ^^

m&e&d یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:23

یادم رفت بگم ممنون که هستین وقتی شماها نیستی خیلی دلمون تنگ میشه .ازبس چرت وپرت گفتم فراموش کردم اینارو بنوبسم.راستی مشکلم هم حل شد متشکرم

فداتشم عزیزممممم ^^
بوسسسسسس

m&e&d یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:21

خوبی سمیرا جون,با دیدن این عکسا چقدر امید به زنده موندمون داری ,نفس میکشم من ایا؟ نبضم میزنه؟ عقلم سرجاشه؟ قلبم تلمبه اش کارمیکنه؟ یه ریکاوری حسابی لازم دارم بخودم بیام ببینم زنده ام یانه؟کسی هم نیست بخوابونه درگوشم بخودم بیام.البته که کسی که بخوان در گوشم بزنه زیاده !!!!!!:

والا من خودمم هربار میمیرم و زنده میشم
هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نازن دیگههههههههههههههههههههههههههههه
نازززززززززز

sogand یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 14:05

وای سمیرا رسما رفتم افقای جان چه ناز بودن هلاک شدم منمرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزممممممم ^^

sheyda یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 13:02

این دوتا رسما تو این تور ترکوندن
ایشالله خبر جشن عروسی این دوتا قبل از رفتن به سربازیشون رسما اعلام بشه

تورشون عالی بووووووووود ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد