دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... شب نشینی ... ( عکس نوشته )



امروز چقدر سلام احوال پرسی کردیم :|


این شما و این هم پست شب نشینی امشبمون ...

یکسری عکس نوشته جمع کردم براتون بذارم امشب

یه فاز جالبی داره این عکس نوشته ها

بعضی هاش انقدر حرف دله ادم دلش ضعف میره یجوری میشه :|

بعضی شعر ها رو هم باید دیوونه باشی و بخونی :| خوندن بعضی دلنوشته ها توی دیوونگی صفائی داره که توی هیچ حالی نداره ... بعضی نوشته ها رو باس دیوونه شد و خوند ...

مخصوصا اگر نوشته هاش ماله اخوان باااااااااااشه ...

از این تیپ عکس نوشته ها زیاد دارم و برای اشتراک گذاشتنشون خیلی ذوق دارم ^_^انگیزه بدید تا بازم از این کارا بکنم :|

دیوونه ام خودم در جریانم :|

برای دیدن عکس نوشته ها برید ادامه ی مطلب ...

یه فاز جدیدی از عکس را با ما تجربه کنید :|


لدفن عدامه ی مطلب ...


  


2Lq0J


چند نفر مثل من عکس زیر رو با گوشت و خون و همه ی وجودشون حس میکنن !؟


rML2k


نیازمندیم که دیگر دیر نباشد ...


l2Ezz


LLGTp


وااااااااای عکس زیر خییییلی حرف دارهههههه ... خیلی خیلی خیلی ...

فقط کسائی که مثه من همه ی زندگیشون توی انواع و اقسام حافظه های جانبی ذخیره شده میفهمن منظورو ... :|


43vpD


JfhrM



xBW51


تو دلگشائی کن ...


WEjtg


عکس زیر هم که :|

همینجوری دلم خواس بذارمش خب چیه مگه !؟

من دیوونه ام :|



owYDv


و در عاخر جا داره که عشاره کنم :

این روز ها میشه یه ذره فقط و فقط و فقط یه ذره واسه دل بارون دعا کنید ؟!

به قول گفتنی : اگر یادتان بود و باران گرفت ... دعائی به حال بیابان کنید ...

پناه بی کسی ها با تو باشد ...


نظرات 22 + ارسال نظر
دانی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 23:25

چقدر قشنگ بود
چن وقت بود نتونستم به وب سر بزنم ولی حالا ک اینجاااااام
خو تو دلت میخواد عکس دونی بزاری ما هم دلمون میخواد خوووووو
دونی از کجا بیارم اونوقت؟
حتما دعا میکنم تو هم مارو دعا کن دلم عجیب گرفته

چشششششم چشم اگر لایق باشم حتما برات دعا میکنم عزیزم

Sayeh شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:47

چقدر اینجا رو دوست دارم.همدیگه رو نمیشناسیم ولی خیلی آشناییم.دوست داریم و دوست داشته میشیم.از دلتنگیهامون میگیم.کسی قضاوتمون نمیکنه...
کسی رو قضاوت نمیکنیم
سرت سبز و دلت خوش باد جاوید

اره قشنگی این دور همی ها اینه که با این که همدیگر رو نمیشناسیم ولی بهتر از هرکسی میتونیم همدیگره رو درک کنیم
فدای تو بشم منننننن

نگینsj شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 07:18

من دیشب این پست و ندیدم چراااااااااااا
خییییلیییی جمله ها قشنگ بودن
عکس دونی خیلیم به جا بود
من برا دل تو دعا میکنم....توام برا دل من دعا کن
ممممررررسسسسسییییییی

این پست ماله دو شب پیشه که :))
بعله بعله به جاااااا بودددددددد ...
چشم چشم حتما برات دعا میکنم گلمممممممم

bita شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 05:42

من زیاد تو این چیزا نیستم ولی این پستو خیلی دوست داشتم
ممنوننننننن

فدای تو بشم من ♥

atousa جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:26

عالین ایناااااا..
اخوااان..
شاملوو..
بقیه ک نیستن اینجا..
بارون..
هروقت دلت گرفت من هستما..!
تو خودت نریز..

من فدای تو بشم که این همه ماااااااااهی گله من ...
فدای تو بشممممممم

مریم جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 20:19 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

چی بگم
بیگگگگگگگگگگگگگ لایک اونی جونم

فدااااااااایت ...

یگانه جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:17 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

حرفی برایم نمانده است.......
مرسی....

negin جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:32

وایییی خیلی قشنگ بودن!
نیازمندیم که دیگر دیر نباشد! حرف دل منو زد!
عکس عستاد منو پودر کرد اصن!
مرسی دوس جون

خواهششششات ممتد نفس

fish_shabnam جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 03:47 http://crazyfans.mihanblog.com

شعرهای نوزده سالگیت...
هیییی

من میخوام قطره قطره قطره بگریم... میشود؟
---------------------------------------------------------------

هی!
من
با تو
تا آخر گریه می آیم
---------------------------------------

هیسسسسسسس ... من که گریه نمیکنم ...
منننننننننننن ... گریه نمیکنممممممممممم ...

f.f جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 01:42

بنظرم خیییلی ایده خووبی بود واقعا ادم باید این نوشته هاروتو واقعیت حس کرده باشه تا درکشون کنه
بازم بزار لطفا
و اینکه امیدوارم اگه ناراحتی همه ی ناراحتیات برطرف بشه و اتفاقای خوشحال کننده برات بیفته ازاون اتفاقایی ک باعث میشه ادم از ته دلش بخنده

اره بعضی از نوشته ها رو تا حس نکرده باشی نمیتونی درباره اش نظر بدی ...
چشششششم از این چیزا زیاد دارم بازم براتون میذارم
ای جانم ... مرسی بخاطر دعاهای قشنگت هزار تا دنیا دنیا مرسسی

Atiyehghm جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 01:12

وای عالین من میمیرم برای عکس نوشته مخصوصا اونایی که تصویرشون عکس شیشه ی بارون خوردس!!!!اخه من خیلی با بارون اینا حال میکنم برا همین از این مدل بک گراندا خوشم میاد!!!!
منم زیاد از این عکس نوشته ها دارم قشنگترینشونم تصویرش بارون بود اینم متنش بود:
سخت است درک کردن دختری که غم هایش را خودش میداند و دلش...که همه تنها لبخند هایش را میبینند شیک بودنش را میبینند...که حسرت میخورند به خاطر شاد بودنش به خاطر خنده هایش!!!!و هیچ کس جز همان دختر نمیداند که چقدر تنهاست که چقدر میترسد از یخ زدن احساس و قلبش از زندگی...

اینو خیلی دوسش دارم خیلی باحال حال ادمو توصیف میکنه!!!!

منم عاشق هوای سرد و بارونی و برفی و تاریک و ابری و ... اوف من عاشق هوای این فازیم ...
عالی بود ... مو به تنم سیخ شد ... عالی بود ...

الینا جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:45

هی !دل من بی اندازهههههه تنگه
دلم میخواد زار زار گریه کنم
واست دعا میکنم باران جونم
تو هم واسه من دعا کن باشه!
عالیییی بود

بیا بخل خودممممممممم ...
چشم چشم برات خیلی دعا میکنم اگر قابل باشم

sogand جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:35

خیلی ناز و پرمفهوم بودن مرسی بارانم

خواهش عزیزه دلم

سوگند جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:29

وای تو عزیزه دلی باران
آخه من چرا اینقدر تو رو دوست دارم
خدایاااااا عالییییییییییییی بودن بارانم عالی
اخوان ، شاملو ... عاشقشونم

گفته بودم که تو را دوست ندارم دیگر
درد آنجا که عمیق است به حاشا برسد

ای جانممممم من به فدای تو بشمممممممم ...
درد انجا که عمیق است به حاشا برسد ...
این بین عالی عالی عالی بود ...

sunshine جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:08

عاشق این شدم:
به تو
حاصلی
ندارد
غم روزگار
گفتن


بطریه لب ساحل هم بسی جالب بود

دقیقا ... حال ماهاست ...

love جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:01

اخی خیلی قشنگ بودن ممنون باران خانم امیدوارم هر چی از خدا میخواین بهتون بده
خدا در همین نزدیکسیت فقط کافی ایست نگاهی کنیم

مرسی گلم بخاطر دعای ققشنگت مرسی ...

*marziyeh* پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:42

بارااااااااااااااااااااان من عاشق عکس نوشته، شعر، متن، و هرچی حرف پرمغز و و پرحرف و باحالممممم.
خیلی دوستت دارم که داری اینا رو برامون میذاری.

به حال امشبم خیلی می خورد.
گریه ام گرفت.....

مخصوصا هوشنگ ابتهاج آخری.
میخوام زار بزنم.
خیلی بی اندازه به حال من میخورد.

تو هم منو لطفا یادت نره بارانی.
منم خیلی احتیاج به دعای پاکتون دارم.
مرسیییییییییییییییی عزیزم.

میدونم میدونم تو هم مثه من دیوونه ی این چیزائی ...
گریه چرا مرضیه ؟! حالت ابری بود !؟ الان خوب شدی ؟!‌
چشم روی جفت چشمام اگر لایق باشم برات خیلی خیلی دعا میکنم
برات یاسین بخونم دلت اروم بشه ؟!

sakura پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:07

چطوری بارانی جونم...
اون تصویر آخریه اصن یه کتاب حرف بود....
وای من چقد اخوان و دوس دارم...من اینجا بس دلم تنگ است ..
اون فلش مموریه...خخخخ...تو خونه ما مموری مثه ریگ ریخته .. این اجسام کوچولو 0_0
شعر شاملو...من در دوردست ترین....چقد با تصیر جالب بود...
نمیدونم چرا ولی یاد یه تیکه از شعر هیوا مسیح افتادم...
بگو قطار بایستد!
دارم آرزو میکنم:
میخواهم از همین بین راه
از همین جای هیچ کس نیست
کمی از کناره دنیا راه بروم
از جاده های تنها
که مردان بسیاری را گم کرد
مردانی که در محرم ترین ساعات عشق گریستند
و صدایشان در هیچ قلبی نپیچید.
بارانی چرا یه ذره یه عالمه واست دعا میکنم...
تو هم واسم دعا کن این روزا دلم گرفته...
خوبه اینجا هست یه کم دلم وا میشه....

وای من عاشق عاشق عاشق اخوانم ... عاشق لحن حماسیشمم
عالی بود دلنوشته ات عالی بود

مرسی که برام دعا میکنییییییییی چشششششششششم منم به یاد همتون هستمممم
ای جانم من به فدای دل نازت بشم

*مهتا* پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:54

هااااااای
خوب من اهل شعر اصلن نیستم ولی عاشق متن های کوتاه ادبی و عرفانیم، از فلش تو بطری خیلی خوشم اومد و البته تو دلگشایی کن
ممنون عزیزه دلم

سلام به روی ماهت ...
خواهش می کنم عزیزم ♥♥

m& e&d پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:33

عزیزم این دیوونگى نیست این احساس بسیار عمیقى هست که هرکسى سعادتشو نداره که بهره مند بشه این درک عمیق و لطیف ازیه عشقه( عشق به همه چى میتونه باشه) بهترین ها رو برات ارزو دارم شما خودت خود دعایى وبى نیاز ازدعا ولى با قلبى سرشاراز امید برات دعامیکنن

خب ... خیلیا اسمشو میذارم دیوونگی ...
مرسی گلم هزار تا مرسی که بیادمی و برام دعا میکنی ...

... پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:29

castiel پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:08

چقدر جالب بودن!مخصوصا اون که توی شیشه فلش گذاشته بود!
:|
من بعضی هاشون رو درک نکردم،نمیدونم شاید چون اهل شعر و دل و حرف و این چیزا نیستم! ولی خب بعضی هاشونم حس تفکر رو ترغیب میکنن!!
ایده جالبی بود،اولین بار بود میدیم توی وبلاگ های سوجو چنین کاری کنن!

چی جا کوماسو چینگو

اون که فلشش تو شیشه بود خیلی جالب بوددددد ...
ای جانممم .. انشالله از این به بعد با این ایده ها توی شب های سوجو خیلی کار داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد